|
|
|
Je bent nu in > Forum
> Java
> Bekijk onderwerp
|
|
|
|
Priesland boppe was gister zijn belastingaanvraag aan het invullen, iets wat jullie in
Indonesia niet hoeven te doen. En het was gister de eerste zomerdag van dit jaar, redelijk weer, dus buiten spelen, iets wat jullie elke dag kunnen doen. Wat de zomer
betreft wil je inderdaad wel vluchten naar Yogya.
Verder niet zoveel chatters hier, weinig belangstelling zeker? Ach op deze manier kun je
ook niet chatten, je moet een nacht slapen op antwoord.
Is het nog uit te houden tijdens de vastenmaand, geen bier voor 6 uur s avonds, best wel zwaar of niet Sieb, dus wat doe je dan, dan ga je naar Kidsfun.... fun gehad?
Gruces aan de vrouw(en)
|
|
|
|
geen bier? Nou, sorry, maar daar ga ik natuurlijk niet aan meedoen, zeker niet als ik thuis zit achter de computer of zo.
|
Ho Lee Fuk
|
|
|
|
Heee Ricky, ho ho belasting papieren moeten sommige van ons ook zekers hier in Indon. invullen en dus ook betalen
Ha, about the geen bier, zoals je weet drink ik uberhaupt nooit voor 18.00u.
En daarna, ach m'n koelkast is goed gevuld, en Janur is open tot 23.00u., dus zoals al eerder gemeld, gaan we gewoon 2 uur eerder aan de tapkast hangen
Kidsfun, was leuk, we zijn samen met Wim gegaan, dus vrouwen en kids spelen en Wim en ik wat hangen en koffie drinken (ja geen bier te krijgen in dat park...)
Groetjes terug van de vrouw(en)
|
|
|
|
|
Op 02-09-2008 04:03 schreef Yerun: geen bier? Nou, sorry, maar daar ga ik natuurlijk niet aan meedoen, zeker niet als ik thuis zit achter de computer of zo.
|
Precies! En op z'n Brabants; en krek zo ist, proost
|
|
|
|
|
Ik denk trouwens dat chattu toch wat meer voor de wat "jongere" forummers is.....? Offe zeg ik nu iets verkeerds?
|
|
|
|
|
Of Jeroen, misschien moet je de topic aanpassen en er ook Bali in vermelden...
Ja ik zeg maar wat hoor
|
|
|
|
|
Op 02-09-2008 08:47 schreef Yerun: ...
Dus je zegt eigenlijk dat je Ricky geen jonge gast meer vind? Oei oei! ...
|
HO HO HO Marry Cri..... oh nee das iets anders.
NEE joh, ik bedoel iedereen op dit forum die wat ouder is omdat er werd gezegd dat het zo rustig is op dit topic
|
|
|
|
|
Nee natuurlijk ontvang je daar geen geld je hoeft toch ook niet naar de gevangenis
laat ff weten als je terug bent, kenne we samen een biertje happen
|
|
|
|
|
Jah, geef wel een gil hoor, maar ik hier op Batam (daar al inmiddels) is er in de avond geen ruk te doen vanwege Ramadan.. Gewone cafe's zijn zelfs dicht. Maar Jakarta is dichtbij
|
Ho Lee Fuk
|
|
|
|
Hier in Yogya was gisteren het merendeel ook alles dicht.
Ik begreep van Janur dat vanaf vandaag weer gewoon open, alleen tot 23.00u dus ....... Idd sta ik straks rond 19.00u. aan de tapkast
|
|
|
|
|
On 02-09-2008 11:56 siebjans wrote: Hier in Yogya was gisteren het merendeel ook alles dicht.
Ik begreep van Janur dat vanaf vandaag weer gewoon open, alleen tot 23.00u dus ....... Idd sta ik straks rond 19.00u. aan de tapkast
|
Deze kroeg is blijkbaar ook al anderhalve dag dicht. Volgens mij missen jullie een paar vrouwelijke stamgasten......
|
|
|
|
|
Op 03-09-2008 21:41 schreef Anne Mieke: ...
Deze kroeg is blijkbaar ook al anderhalve dag dicht. Volgens mij missen jullie een paar vrouwelijke stamgasten......
|
Vrouwelijke stamgasten ALTIJD welkom, zekers als ze ook inhoud hebben
Ajooooooooo............
|
|
|
|
|
Enne, ik denk dat Ricky zijn puasa wel erg serieus neemt? Zou hij denken dat chatten ook niet mag?
|
|
|
|
|
On 04-09-2008 08:30 siebjans wrote: Enne, ik denk dat Ricky zijn puasa wel erg serieus neemt? Zou hij denken dat chatten ook niet mag?
|
o jee, dat zou ook sneu zijn!
|
Ho Lee Fuk
|
|
|
|
On 04-09-2008 09:33 Yerun wrote: ...Die giet je vol bier voor wat inhoud?
|
Eh....arak graag. Maar nu ff niet want moet eerst nog werken....
|
|
|
|
|
Op 04-09-2008 09:59 schreef Anne Mieke: ...
Eh....arak graag. Maar nu ff niet want moet eerst nog werken....
|
Werk ze weer vandaag zou ik zeggen, en de Arak staat klaar vanavond
|
|
|
|
|
On 04-09-2008 10:25 Yerun wrote: ...moet ze flink doorvliegen om op tijd te zijn. Hopelijk staat ie goed koud
|
Oh da hoef nie hoor....ik drink 'm wel op kamer.....eh Indonesiatemperatuur
|
|
|
|
|
hee en jij Yerun, nog steeds in Batam? Of where ever?
Ik ga straks ff de arak checken, zet de fles dan wel apart voor Anne Mieke, ik drink liever een sprankeld koud/ijskoud kleine "bintang" mmmmmmmm enak2
|
|
|
|
|
Istie weer, ik kom ff zeggen dat ik alles weer heb doorgenomen, en waar nodig, heb gepost en zoals bovenstaand reeds gemeld, ga ik me opmaken voor de tapkast
Tot later maar weer, en Yerun je weet waar je me kunt vinden rond de klok van 19.00u.
Voor het geval je een snel vliegtuig gevonden krijgt Anne Mieke, ik ben straks te vinden in cafe Janur en heb net ff ge-smst en jawel ze hebben daar arak.
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|