Yogyakarta - Jogja - Yogya - Djokja - Djogdja chat-topic

Subforum Java 
62 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Kom maar op dan Emoticon: Puh!

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

misschien wel de mooiste stad van Indonesie...ik moet altijd lachen als ik iemand vraag waar die vandaan komt.... "aasssslliiii DDDDDJJOOOOODDDJAAAAAAAAAAAAHHHH"...

(de gemiddelde persoon uit Jogja/Solo spreek 2-3x zo langzaam als een orang Jakarta)

Gracias. Sama sama

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Yes yes yes finally there....... Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Goh dat trapje naar boven voor de monorailhalte heb je dan toch nog snel gevonden Emoticon: I love it

Wat een woord zeg, mo-no-rail-hal-te, ff tellen..... meer als drie lettergrepen, te veel voor mij zo laat op de avond poe Emoticon: Blush

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 30-08-2008 16:43 kiwimave wrote:
misschien wel de mooiste stad van Indonesie...ik moet altijd lachen als ik iemand vraag waar die vandaan komt.... "aasssslliiii DDDDDJJOOOOODDDJAAAAAAAAAAAAHHHH"...

(de gemiddelde persoon uit Jogja/Solo spreek 2-3x zo langzaam als een orang Jakarta)
de d's nog even lekker aandikken en het is com-pleeeet Emoticon: Wink

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 30-08-2008 16:45 siebjans wrote:
Yes yes yes finally there....... Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Goh dat trapje naar boven voor de monorailhalte heb je dan toch nog snel gevonden Emoticon: I love it

Wat een woord zeg, mo-no-rail-hal-te, ff tellen..... meer als drie lettergrepen, te veel voor mij zo laat op de avond poe Emoticon: Blush
jah, viel mee, was om de hoek, maar dat weet ik zo niet uit mijn hoofd.. Net een beetje je busway in Jogja, weet niet waar de haltes zijn, dus gebruik ik het eigenlijk nooit. Terwijl het best een mooi systeem is. Emoticon: Party!

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 30-08-2008 15:49 siebjans wrote:

...

Nou da zit er dik in Ricky ha haaa, alleen vanaf maandag een maandje niet Emoticon: Cry , dan is alles tutup! Ja niet alles maar de plekjes die Ricky bedoeld wel Emoticon: Yes!
Dus, als jij wat vroeger op staat en wat later naar bed gaat komende maand, kenne we hier wat zeveren.

Trouwens, over trouwen gesproken, wij zouden komen en wilde ook komen, maar ik jou bellen smorgens, ik wist gewoon niet meer waor ik heenne moest zegg, gggggodverd.........., PAK jij niet op Emoticon: Angry Echt, ik heb wel seratus kali gebeld, maar ja er was toch geen bier wel?

Alles dicht ja? Moah, dat valt toch wel mee? Gewoon eventjes naar Jakarta toe als je per se wil, anders gewoon zelf wat dingen bij elkaar regelen, dat lukt mij zelfs nog wel. Ben alleen vergeten bier in te slaan vorige week, dus dat moet ik dan toch gewoon bij terugkomst eventjes halen.

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Op 30-08-2008 16:43 schreef kiwimave:
misschien wel de mooiste stad van Indonesie... ik moet altijd lachen als ik iemand vraag waar die vandaan komt.... "aasssslliiii DDDDDJJOOOOODDDJAAAAAAAAAAAAHHHH"...

Wat mij betreft; DE mooiste stad van Indonesie Emoticon: Nice

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 30-08-2008 16:58 siebjans wrote:

...

Wat mij betreft; DE mooiste stad van Indonesie Emoticon: Nice
heb nog niet alles gezien, dus dat ga ik niet zeggen, maar aardig is het er zeker wel.

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Op 30-08-2008 16:50 schreef Yerun:

...
jah, viel mee, was om de hoek, maar dat weet ik zo niet uit mijn hoofd.. Net een beetje je busway in Jogja, weet niet waar de haltes zijn, dus gebruik ik het eigenlijk nooit. Terwijl het best een mooi systeem is. Emoticon: Party!

Jij dacht natuurlijk dat die mono dinges onder de grond liep, dus jij zoeken naar trapjes de grond in........ hahaaaaa geintje Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Op 30-08-2008 16:57 schreef Yerun:

...

Alles dicht ja? Moah, dat valt toch wel mee? Gewoon eventjes naar Jakarta toe als je per se wil, anders gewoon zelf wat dingen bij elkaar regelen, dat lukt mij zelfs nog wel. Ben alleen vergeten bier in te slaan vorige week, dus dat moet ik dan toch gewoon bij terugkomst eventjes halen.

Of je gaat wat vroeger naar Prawiro. Normaal hang ik rond 21.00uur aan de bar, nu al om 19.00u. Dus als alles rond de klok van 23.00u dichtgaat heb ik nog mijn quotum gehaald Emoticon: Yes! Emoticon: Nice Emoticon: Yummie!

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 30-08-2008 17:01 siebjans wrote:

...

Jij dacht natuurlijk dat die mono dinges onder de grond liep, dus jij zoeken naar trapjes de grond in........ hahaaaaa geintje Emoticon: Shiny Emoticon: Party!
Heb wel wat bier op, maar zo erg is het nu ook weer niet he...

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 30-08-2008 17:03 siebjans wrote:

...

Of je gaat wat vroeger naar Prawiro. Normaal hang ik rond 21.00 uur aan de bar, nu al om 19.00u. Dus als alles rond de klok van 23.00u dichtgaat heb ik nog mijn quotum gehaald Emoticon: Yes! Emoticon: Nice Emoticon: Yummie!

Dat moet mij ook wel lukken ja.. ben er over een weekje wel weer denk ik. Is er in Sosro niets open verder? Geen idee eigenlijk, houdt me er niet echt mee bezig Emoticon: So funny

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Op 30-08-2008 17:08 schreef Yerun:

...

Dat moet mij ook wel lukken ja.. ben er over een weekje wel weer denk ik. Is er in Sosro niets open verder? Geen idee eigenlijk, houdt me er niet echt mee bezig Emoticon: Smile

je weet wat ik weet van Sosro, eigenlijk weinig weet ik over Sosro, ik weet niet of Sosro nou zo'n geweldige straat is. Ik weet in ieder geval dat Sosro voor mij niet echt mijn ding is, dus ik weet het niet, m.a.w. op jou vraag weet ik het antwoord niet, maar wat ik weet is dat als Prawiro open is dan weet ik bijna zeker dat in Sosro ook wel kroegjes open zullen zijn, alleen weet ik dat ze in Prawiro rond 23.00u sluiten, dan zegt mijn weet, het zal in Sosro dan niet veel anders zijn.
Emoticon: Shiny

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Ja, ik vermoed dat 23 uur wel het uiterst haalbare is. Ik zie wel volgende week.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Ik ga lekker slapen, moet over 6 uur op zijn.. Emoticon: Bye bye

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Op 30-08-2008 17:15 schreef Yerun:
Ik ga lekker slapen, moet over 6 uur op zijn.. Emoticon: Bye bye

Weltrusten Yerun en... ooh nee alleen yerun. Enne hati2 besok di Jl. Gaileng.
Emoticon: Bye bye

impian
Gebruiker
spacer line

Yogya... zeker een van de mooiste steden van Indonesie (diegeen dan die ik gezien heb) Maar ja, met Batam als vergelijkingsmateriaal is een mens al gauw tevreden.

Er zijn twee plaatsen in Indonesie waar ik graag naar toe ga. Bandung en yogya. Helaas ben ik in Bandung altijd veel te druk om te kunnen genieten van de natuur. In Yogya kunnen we het meestal wat rustiger aan doen en moeten we juist in de kleine desa's zijn, dus kan ik volop genieten. Het is alsof mijn 'batterij weer opgeladen wordt'... Cultuur, geschiedenis, mooie gebouwen, schitterende natuur.... wat wil een mens nog meer....

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Op 30-08-2008 17:34 schreef impian:
Yogya... zeker een van de mooiste steden van Indonesie (diegeen dan die ik gezien heb) Maar ja, met Batam als vergelijkingsmateriaal is een mens al gauw tevreden.

Er zijn twee plaatsen in Indonesie waar ik graag naar toe ga. Bandung en yogya. Helaas ben ik in Bandung altijd veel te druk om te kunnen genieten van de natuur. In Yogya kunnen we het meestal wat rustiger aan doen en moeten we juist in de kleine desas zijn, dus kan ik volop genieten. Het is alsof mijn batterij weer opgeladen wordt... Cultuur, geschiedenis, mooie gebouwen, schitterende natuur.... wat wil een mens nog meer....

Wat een mens, in dit geval ik zelf, nog meer wil, "er wonen!"
Ben het helemaal met je eens, en vergeet niet de vriendelijke(meestal) mensen die hier wonen Emoticon: Shiny
Ik zit er in ieder geval prima op mn gemak en pieker er niet over er weg te gaan Emoticon: Puh!

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 30-08-2008 17:34 impian wrote:

Er zijn twee plaatsen in Indonesie waar ik graag naar toe ga. Bandung en yogya. Helaas ben ik in Bandung altijd veel te druk om te kunnen genieten van de natuur. In Yogya kunnen we het meestal wat rustiger aan doen en moeten we juist in de kleine desa's zijn, dus kan ik volop genieten. Het is alsof mijn 'batterij weer opgeladen wordt'... Cultuur, geschiedenis, mooie gebouwen, schitterende natuur.... wat wil een mens nog meer....
in vergelijking met Nagoya is een andere stad al snel mooier inderdaad Emoticon: Wink

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Goh wat rustig hier en waar is FFFFFFFrieslandbobbe....????????
Ben gisteren een dagje met de kinderen naar "kidsFun" geweest, dus een dagje niet gecomputerd. Wat gebeurd er veel zeg als je een dag niet op het forum bent geweest.
Ben alle topics nagegaan en poe er is weer vollop gepost en gediscusieerd en complimentjes uitgedeeld, MAAR ook elkaar lekker afzeiken, tja dat laatste doen we helaas "allemaal" wel ooit, me zelf niet uitgezonderd, maar ik hoop dat we het tot een minimum beperkt kunnen houden. Emoticon: Yes!
Ik post het maar hier op deze topic, want chatten is vaak van alles en nog wat, toch.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Geen idee waar die Frieslander heen gevlucht is. Misschien denkt ie dat ie alleen vanuit Jogja mag reageren hier en issie nu op weg naar Jogja?

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Op 01-09-2008 11:13 schreef Yerun:
Geen idee waar die Frieslander heen gevlucht is. Misschien denkt ie dat ie alleen vanuit Jogja mag reageren hier en issie nu op weg naar Jogja?

HAAA zou die willen ja......
We wachten ff af, gister had ie misschien bezoek en nu istie werku.. denk ik Emoticon: Nice

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Werken op de 1e dag van de maand? Slecht begin hoor... Emoticon: Wink

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Nou je het zegt, ja. Weet je, de idiale baan is toch;
Dinsdag t/m Donderdags van 10.00 tot 15.00u Emoticon: Shiny Emoticon: Nice

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

met een uurtje lunch tussen 12:00 en 13:00 inderdaad Emoticon: Wink

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

69,992,229 pageviews Een website van indahnesia.com