Wat is eigenlijk het leeftijdsniveau van onze forumleden?

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
106 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
mleeuwen
Gebruiker
User icon of mleeuwen
spacer line

ik ben vandaag jarig: 61 jaar!
Mar Emoticon: Smile

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Op 02-09-2008 10:52 schreef mleeuwen:
ik ben vandaag jarig: 61 jaar!
Mar Emoticon: Smile

Proficiat, gefeliciteerd, selamat ulang tahun Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Gr. Sieb

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

marian62
Gebruiker
spacer line

ik ben helemaal nieuw, zojuist lid geworden. Mijn naam is marian, ben 62 jaar, en een regelmatige bezoekster van Bali.
Leuk deze site, of is het side, gevonden te hebben

Jeanette
Gebruiker
spacer line

En ik ben 59.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Mar, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Je bent een lange tijd afwezig geweest hier, dus welkom terug

en natuurlijk ook opnieuw welkom jeanette, schrijf eens wat vaker want we hebben af en toe wat vrouwelijke input nodig.

Marian62, ook welkom bij de club van dames/meiden hier die de boel een beetje levendig moeten houden.

ben ik blij dat er weer wat 50 en 60 + lady's bij komen.

gr. Yoke Emoticon: Party!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

Mar,
Van harte gefeliciteerd met je 61e. verjaardag. Over ruim 1 maand word ik ook 61.
Fijne dag,
Pamela

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Goh eigenlijk wel geinig, de meesten die hier posten hoe "jong" ze zijn, zijn vrouwen Emoticon: Yes! Zo zie je maar weer, vrouwen hebben (soms) meer lef als mannen Emoticon: Cooool

Voor ieder die nieuw of lang weggeweest is, allen welkom Emoticon: Party!

Hitami
Gebruiker
spacer line

ja sieb, vrouwen die boven de vijtig jaar, begint een nieuwe leven. de kinderen het huis uit en de mannen zijn uit geblust Emoticon: Yes!

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

The comeback of the Dolle Mina' s. ??

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Gefeliciteerd Mar!

Nee hoor Sieb en Omsid:
Mannen uitgeblust? en de dolle mina""s terug?
Juist niet, mannen beginnen dan aan de 2e leg en vrouwen zijn weer vrouwelijker dan ooit.
Geen hobbezakken en tuinbroeken uit de jaren 70! en al helemaal niet die vreselijke gezondheidsklompen, leuk voor in de tuin maar ... is niet echt vrouwelijk

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Had je gedacht, Hitami. Ik zit in ieder geval straks in de overgang met 4 pubers om mij heen. Wat dat betreft wat onhandig om laat aan kinderen te beginnen. Maar goed, ik heb wat van de wereld gezien voor ik kinderen kreeg. Bovendien zie ik mijzelf (en mijn man) ook na m'n 60-ste nog wel met een plunjezak door de wereld trekken. heerlijk, en van de kinderen kan ik, ondanks de puberteit, gelukkig ook nog enorm genieten.

dingef
Gebruiker
spacer line

net 36 geworden, maar zie er nog uit als 35 Emoticon: Shiny

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

Elsbeth,
Mijn man (62) en ik (bijna 61) zijn 8 jaar geleden begonnen met backpacken en vooral door IndonesiŽ. Ik kan je dat van harte aanbevelen. Gewoon een retourticket kopen naar betreffend land en dan maar kijken waar je terecht komt. Ik lees van te voren wel heel veel over het land en surft heel wat af op het internet. Dat is genieten joh!
Volgend jaar gaan we waarschijnlijk de Transsiberische treinreis doen: van Moskou naar Peking. Moet alleen nog mijn werkgever zover zien te krijgen dat hij mij zoveel weken vrij geeft.

Groetjes,
Pam

petteke
Gebruiker
spacer line

Hallo, ik ben 61 jaar oud ,maar vandaag voel ik me 40.
hartelijke groet,Patricia.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Als jullie (U) niet weten hoe oud ik ben, hebben u (juliie) mijn verhalen niet goed gelezen.... Emoticon: Party! Emoticon: Shiny Emoticon: Nice

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

The comeback of the Dolle Mina' s. ??

Neen nooit een Dolle Mina geweest, wel geŽmancipeerd

Pardi
Gebruiker
spacer line

Ik ben 66 jaar jong en hoop dat nog lang vol te houden. Kan ik ook lekker lang naar Indonesia gaan...Ben mijn wilde haren kwijt van de jaren 70 en 80......levensgevaarlijk omdat te melden.
Mijn werkgever en mijn bazen die hadden daar wat moeite mee ..... zo ook de arbeidsinspectie en enkele binnen de overheid (eindelijk rust voor hen) en mij dus niet zo graag mochten....was niet wederzijds .......maar acht ik ga volgende week weer terug naar Indonesia. Minister Cramer weet daar alles van, maar net als zij zeg ik nooit geen geweld gebruikt, dat weet ze van mij en ik van haar.......

Pardi/Ab

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Laat me nog eens een losseflodder wagen Om Ziel, 68 jaar ? Emoticon: Party!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Nee Yoke, volgens mij is Om Ziel 65,
Maar wel leuk, dat de wat oudere leeftijdsgroep volop meedoen en ook actief zijn,net als de wat jongere sobats.
heerlijk toch Yoke?
In die tv reclames heet dat een rijpere leeftijd, nou dan voel ik me net een overrijpe pisang[die niet meer te eten is] Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

elsbeth
Gebruiker
spacer line

He Pamela, tja, ik lees al enige tijd met jaloezie jouw postings. Maar ik ben als ik 53 ben (toen jij dus met backpacken begon) nog niet "uit de kinderen". Ik ben nu 49, mijn jongste is 10, mijn oudste is 14 (en daar zitten er nog 2 tussen, ja... we hebben niet stil gezeten). Dus ik denk dat het nog wel een jaartje of 10 duurt voor we jouw voorbeeld kunnen volgen. Maar ik zie me dat zeker ook doen. Gelukkig maak ik af en toe in mijn eentje een snoepreisje. Zo ga ik over 6 weken voor 10 dagen naar Kenia. Een vriend van mij werkt daar op de ambassade en met 4 andere vrienden gaan we hem bezoeken (doen we op iedere post waar hij zit!) . Volgende week de prikken halen. Ik ben erg benieuwd hoe ik Kenia, ben op het Afrikaanse continent alleen in Marokko geweest.

groetjes Elsbeth

Sjon_sv
Gebruiker
spacer line

Hallo medelezers ik ben wel wat ouder en kom al meer dan 30 Jaar in de Tropen
Bali ben ik al 7 keer geweest was er dit Jaar in December/Januari 2008 nog.
En in Mei jl voor de 15e keer in Thailand (Phuket) Verder heb ik Vrienden in Ubud wonen. Die Werken voor een Organisatie Make Bali Clean een goed doel dat bestaat uit giften ( http://www.eart.childrenglobal.com/) Maleisie en Singapore heb ik ook vele
jaren bezocht. Ik ben geen indo , Verder heb ik 4 homepages over de Gordel van Smaragd Emoticon: Shiny ( groepen ) dat was het dan.

Ibu Inge
Gebruiker
spacer line

Hallo dames, hier nog een "oldie" van 59 jaar. Volgend jaar op vrijdag 13 februari hoop ik mijn zestigste verjaardag te vieren. Vanaf 2002 ga ik ieder jaar naar Bali. Dit jaar vliegen we wederom op 25 december naar Bali met SQ. en mijn moeder van 84 jaar gaat ook mee. Voor haar zal dit de allereeste keer zijn dat zij haar geboorteland weer terugziet. Ze wilde eigenlijk nooit meer terug. Maar omdat haar kinderen en kleinkinderen affgelopen jaar en begin dit jaar op vakantie in Bali zijn geweest en allemaal met enhousiaste verhalen terugkwamen heeft ze besloten dit jaar met ons mee te gaan. Ik denk erover om ook naar Bandung te gaan om ons huis op de Jalan Dago een bezoekje te brengen. Maar voordat we naar Bali afreizen gaan wij (haar kinderen) met mams naar New York voor 6 dagen.
He Joke hoe gaat het met je en je man. Alles weer beter. En Jeroen als ik in december op bali ben dan bel ik je om weer een afspraak te maken hetzij in Jogja of anders op Bali. Zal dan aan Martin Solo vragen of hij ook meegaat. Misschien een mini kumpulan op Bali/Java??
groetjes
Inge

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Hallo Inge, ook weer even terug ? Is het leuk geweest met de kinderen in Indonesie ?
Onze kinderen en kleinkinderen vonden het fantastisch en willen wel weer. Totaal geen problemen gehad met de kleinkinderen op Java en BAli.
Met mijn man gaat het nu goed, voor zo lang als het duurt en daarom gaan we zoveel mogelijk op vakantie. We gaan dit jaar voor de 3e keer maar nu alleen 6 weken Bali, heb een, achteraf toch wel zware, schouderoperatie ondergaan en moet lang revalideren dus gaan we overwinteren, 27 nov. weg en 10 jan. weer thuis.
Groetjes Yoke Emoticon: Bye bye

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 03-09-2008 23:44 Inge Klinkert wrote:
Hallo dames, hier nog een "oldie" van 59 jaar. Volgend jaar op vrijdag 13 februari hoop ik mijn zestigste verjaardag te vieren. Vanaf 2002 ga ik ieder jaar naar Bali. Dit jaar vliegen we wederom op 25 december naar Bali met SQ. en mijn moeder van 84 jaar gaat ook mee. Voor haar zal dit de allereeste keer zijn dat zij haar geboorteland weer terugziet. Ze wilde eigenlijk nooit meer terug. Maar omdat haar kinderen en kleinkinderen affgelopen jaar en begin dit jaar op vakantie in Bali zijn geweest en allemaal met enhousiaste verhalen terugkwamen heeft ze besloten dit jaar met ons mee te gaan. Ik denk erover om ook naar Bandung te gaan om ons huis op de Jalan Dago een bezoekje te brengen. Maar voordat we naar Bali afreizen gaan wij (haar kinderen) met mams naar New York voor 6 dagen.
He Joke hoe gaat het met je en je man. Alles weer beter. En Jeroen als ik in december op bali ben dan bel ik je om weer een afspraak te maken hetzij in Jogja of anders op Bali. Zal dan aan Martin Solo vragen of hij ook meegaat. Misschien een mini kumpulan op Bali/Java??
groetjes
Inge

Dat komt zeker wel goed! Fijne vakanties in New York en tot later dus Emoticon: Wink

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Ik zit deze topic vol vrolijkheid te lezen Emoticon: Party!
Dit is nou een topic waar men (vooral de vrouwen) de scepter zwaaien en ja met over het algemeen allemaal leuke postings. Dat leest lekker en zeker als je net wakker bent Emoticon: Nice
Voor mij valt het ook op dat veel "nieuwe" namen zich hier melden. (ja ik ben nog een nieuweling, broekie)
Valt me op dat ik idd een broekie ben, als ik de leeftijden hier voorbij zie komen Emoticon: Stupid

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,842,149 pageviews Een website van indahnesia.com