Hotel Bali Mandira

Subforum Bali, het godeneiland 
65 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
dingef
Gebruiker
spacer line

Ik ga van 19 sept tot 5 okt 2 weken naar Bali.
we gaan naar hotel Bali Mandira...
iemand hier ervaringen mee?

we konden helaas alleen nog een std kamer boeken

alles was al vol zo'n beetje

Frank

dingef
Gebruiker
spacer line

helemaal niemand???

snik...............

dutchbird
Gebruiker
spacer line

Kijk hier maar eens! (engels) Emoticon: Wink
Ja, (zuid) Bali zit hardstikke vol en het lijkt erop dat de records in de periode voor 12-10-2002 zullen worden verbroken Emoticon: Cooool
Betrouwbare statistieken mbo 'arrivals in Bali' verschijnen regelmatig in de nieuwsbrief van balidiscovery.com

NGS stock photos

dingef
Gebruiker
spacer line

ok dan.. het was inderdaad ook al lastig te boeken..
was aardig vol..

zou leuk zijn als t met uitgaan wat drukker was
laatste keer (in juni) was t bijna uitgestorven Emoticon: Shiny

amanda-peter
Gebruiker
User icon of amanda-peter
spacer line

Hoi,

Wij gaan 20 oktober voor 17 dgn naar het Bali Mandira, in deze periode is het erg druk op Bali vanwege de 1st Asian beach games (zie website).
Over het Bali Mandira kan ik je ook niet veel vertellen, want wij zijn ook nog nooit in dat hotel geweest, maar vrienden van ons hebben er wel een kijkje genomen en het zag er allemaal erg goed uit.
De recensies zien er allemaal positief uit.
Wij hebben gelukkig een deluxe kamer kunnen krijgen met buiten douche.

Veel vakantie plezier Emoticon: Bye bye

dingef
Gebruiker
spacer line

Op 29-08-2008 17:43 schreef amanda-peter:
Hoi,

Wij gaan 20 oktober voor 17 dgn naar het Bali Mandira, in deze periode is het erg druk op Bali vanwege de 1st Asian beach games (zie website).
Over het Bali Mandira kan ik je ook niet veel vertellen, want wij zijn ook nog nooit in dat hotel geweest, maar vrienden van ons hebben er wel een kijkje genomen en het zag er allemaal erg goed uit.
De recensies zien er allemaal positief uit.
Wij hebben gelukkig een deluxe kamer kunnen krijgen met buiten douche.

ok dan.. klinkt goed toch Emoticon: Shiny
wij konden niet in okt.. kwam niet uit vanweg t werk...
maar gaat vast wel goedkomen.. heb er al weer zin an Emoticon: Nice

Frank
Veel vakantie plezier Emoticon: Bye bye

Albert H
Gebruiker
User icon of Albert H
spacer line

Het is een super goed hotel. Alhoewel ik liever in het naast gelegen Legian Beach Hotel zit. Beetje vertekend: Hier gaan wij dit jaar nl. al voor de 13de maal heen.
Door omstandigheden zijn wij 10 dagen eerder op Bali en konden niet meer bijboeken in Legian Beach Hotel. Het Bali Mandira lukte nog wel. Een DeLuxe Cottage kunnen boeken bij Hotelplan, na eerst met Bali Mandira gemaild te hebben. Zij zaten vol ivm. een allotment zonder teruggave van de kamers. Nog even met Bali Mandira gecorrespondeerd over welke Cottage wij graag wilden hebben. Dit alles was geen probleem en kreeg super snel de alleraardigste reacties terug.
Wij waren er wel al eens wezen kijken en het strand is zeker ook de moeite waard.
Doe de groeten aan Sammy en Suzy. Verkopers van o.a. drinken tussen de beide hotels in op het strand en zeg maar dat wij er aan komen. Zij zijn duidelijk herkenbaar. Gr. Albert & Brigitta.
PS: wij treffen elkaar net niet. Jullie zijn al weer weg als wij arriveren.

Albert H
Gebruiker
User icon of Albert H
spacer line

Amanda en Peter; op welke website staat er iets van de 1st Asian beach games?

dingef
Gebruiker
spacer line

hey Albert.. ja wij hadden precies tzelfde .. we konden legian beach niet meer boeken
we wilden daar eigenlijk ook weer heen gaan..........
ok dan.. wij konden alleen die standaard kamer boeken via t reisburo....
misschien kunnen we ook nog wel upgraden als we aankomen?
laatste keer ook gedaan bij Legian beach,, toen zijn we naar de beach bungalow gegaan
ipv de garden bunglow....

ok, veel plezier in ieder geval ook he!

Frank

amanda-peter
Gebruiker
User icon of amanda-peter
spacer line

Beste Albert,

Neem hier even een kijkje: http://www.bali2008.com/206.html

Groeten

Peter

Wimroma
Gebruiker
spacer line

Beste Albert H. Wij komen sinds 2000 voor de 4de keer in Legian Beach.
Zo ook afgelopen zomer. Nog nooit meegemaakt dat het hotel zo vol zat. Beide zwembaden vol, hebben we niet eerder meegemaakt. Kwamen aan vanaf Candi Beach hotel het zusterhotel en wat bleek, de kamer was nog niet gereed. Niets aan de hand, we drinken een Bintang en komen om 13.00 uur terug. Toen bleek er wat fout gegaan te zijn en werden we ge-upgrade van een garden cottage naar een pool villa. Dit is wat je noemt een echte up-grade, ware het niet dat op 3 meter afstand van ons prive zwembadje de jongens van Mandiri hotel de cottages daar totaal aan het renoveren waren. Toevallig waren ze direkt naast ons het dak aan het vernieuwen. Ze keken direkt op ons in het zwembad, wat onze dochter van 14 niet echt geweldig vond. Wij konden ons dus goed voorstellen dat als je deze cottage voor 300$ hebt besteld je dit niet accepteert. Wij echter vonden het toch geweldig daar wij overdag in het grote zwembad lagen en īs avonds als na 17.00 uur de werkers weg waren wij in ons prive zwembad lagen. Zij bgonnen overigens pas om 9.00 uur.
Hierdoor weet ik dan ook dat er in Mandiri volop gerenoveerd wordt en ik weet zeker dat de cottages aan de kant van Legian nog niet klaar zijn. Deze waren volledig gestripped. Ik praat dan over ongeveer 8 cottages aan deze kant. De kans is erg groot dat wij ook volgens jaar afsluiten in Legian Beach hotel, niet rekenend op een up-grade, een gewone cottage is ook erg leuk.
Groet,
Wim.

Wimroma
Gebruiker
spacer line

Shit, zie nu pas dat ik aan Frank had moeten antwoorden?!
Sorry,
Op een gegeven moment stonden wij bij de receptie waar ik een stel uit Holland hoorde vragen naar een kamer voor een week. Er was een kamer beschikbaar voor 1 nacht waarna zij weer afdruipten. Ik heb ook nog nooit zo'n drukte meegemaakt tijdens het ontbijt. Wachten op een tafel????? Het hotel schijnt Booming te zijn. Ben benieuwd hoe de prijzen voor volgend jaar aangepast worden??!!
Ik weet wel dat deze eigenaar in de slappe tijd ( Bomaanslag ) alles heeft gerenoveerd, terwijl anderen hebben gewacht tot er weer wat geld verdiend wordt! Deze (uiteraard Chinees) is nu klaar voor zijn gasten terwijl diverse anderen nu pas geld over hebben voor vernieuwingen.
Kijk bijvoorbeeld eens hoe de Hollandse eigenaar van Adirama Beach hotel in Lovina het heeft aangepakt. Weinigen zullen dit na kunnen doen na de bomaanslag. Dit terzijde.
Groet,
Wim.

Mudpuppy
Gebruiker
User icon of Mudpuppy
spacer line

Hai Frank,

www.vakantiereiswijzer.nl is er 1 reactie.

Groetjes

dingef
Gebruiker
spacer line

Hoi Wim..

ja, Bali is nu gewoon ineens weer "HOT" ..
dus t kan dan hard gaan met goede hotels....
denk dat we ons ook in Bali Mandira wel gaan vermaken Emoticon: Shiny

ja kan niet altijd alles hebben he Emoticon: Smile

t was ook inderdaad een stuk duurder meteen
we hebben ook los moeten boeken.. hotel en vlucht
omdat de combinatie niet meer beschikbaar was.......

vliegen met singapore airlines.......moet goed zijn heb ik gehoord

Frank

dingef
Gebruiker
spacer line

Op 06-09-2008 01:48 schreef Mudpuppy:
Hai Frank,

www.vakantiereiswijzer.nl is er 1 reactie.

Groetjes

ik zie er wel 15. of hebben we t niet over tzelfde Emoticon: Wink

Albert H
Gebruiker
User icon of Albert H
spacer line

Betse Wim,
Hotels doen er alles aan om zo weinig mogelijk hinder te veroorzaken tijdens renovaties. Zo is LBH al sinds ongeveer 2000 bijna continu aan het renoveren.
Van tweede zwembad en renovatie van de eerste tot nieuwe daken en vervolgens totaal renovatie cottages, uitbreiden hotel gedeelte, vernieuwen entree en receptie, private pools en restaurant, etc. Overlast hebben wij hier nimmer van gehad. Zover mij bekend zijn de private pools in LBH inmiddels gereed. Idem Mandira. Zoals jij schrijft Wim een garden Cottage (voorheen Superior Cottage) is zeker niet minder mooi dan pool villa bij LBH.
Wij zitten voor de 13de maal in dezelfde garden cottage met alle privileges van dien.
Schitterend! Prima dat het nokkie vol zit. Dat was het overigens ook al voor 1997, toen de crisis in IndonesiŽ begon en de gasten weg bleven. Toen lag de prijs overigens hoger dan nu. Door alle ellende in de jaren erna is dit alleen maar gedaald en deze gaat nu natuurlijk weer stijgen. Ik denk dat het overigens allemaal wel mee zal vallen met de stijging. Dan prijzen ze zich namelijk uit de markt. En zeg nu eerlijk. Nog geen 30 euri p.p.p.n. voor LO voor dit mooie hotel is een schijntje.
PS: Voor zover mij bekend gaat LBH volgend jaar het grote restaurant renoveren.

Albert H
Gebruiker
User icon of Albert H
spacer line

Beste Frank, vliegen met Singapore is Super! De beste!
En zoals ik al vertelde; het zal allemaal wel mee vallen met de overlast.
Mandira schijnt klaar te zijn. LBH ook. Of ze moeten weer wat nieuws zijn begonnen.
Lijkt mij sterk met deze drukte. By the way. Bali Mandira had wel maar liefst ťťn rij Cottages als buffer zone gebruikt tijdens de renovatie ( maken pool villas) van de buitenste rij Deluxe cottages om overlast zo beperkt mogelijk te houden.

Albert H
Gebruiker
User icon of Albert H
spacer line

Kijk op http://www.zoover.nl/indonesie(...)li/kuta-beach-legian
Hiet staat LBH veruit bovenaan met het aantal beoordelingen.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,254,982 pageviews Een website van indahnesia.com