Vraagje over hotels op Bali?

Subforum Hotels in Indonesië 
58 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
malukukid
Gebruiker
spacer line

Ik ga eind september naar Indonesie, en wil dan op de terug weg 2 weken op Bali in een hotel zitten. Schilt het qua prijs als ik online reserveer of gewoon ter plekke?

slmt,

Malukukid

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

daar ben ik ook benieuwd naar !!!

daft_punk
Gebruiker
spacer line

uhhm. Ik zou het ter plekke regelen. Gezien het seizoen dat je van plan bent te reizen. de grootste drukte is dan geweest en dus meer hotels die plek hebben. wel moet je even onderhandelen om een goede prijs te krijgen. Het hangt ook af waar je van plan bent te verblijven en voor hoe lang. voor twee week kan je een betere korting krijgen dan voor 2 dagen.

succes!

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Eind September 2009? Weet niet hoe lang je gaat, maar rond 20 oktober is de Ramadan afgelopen en gaan er miljoenen mensen op reis en op vakantie naar Bali. Wel iets rekening om mee houden denk ik.

HansvdB
Gebruiker
User icon of HansvdB
spacer line

On 26-11-2008 13:29 Yerun wrote:
rond 20 oktober is de Ramadan afgelopen

Rond 20 oktober? Eerder rond 20 september toh ? Ik heb het niet opgezocht, maar dit jaar viel Idul Fitri begin oktober, dus volgend jaar wat eerder.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Owh, dat was inderdaad begin oktober, dus dan is het een maand eerder dan ik neer schreef. Niets aan de hand dus, genoeg hotels beschikbaar. Emoticon: Shiny

HansvdB
Gebruiker
User icon of HansvdB
spacer line

Nu wel opgezocht: Idul Fitri / Lebaran valt volgend jaar op... 20 september (ik kan het zelf ook niet geloven. Ik denk dat ik maar Imam word)

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Ik denk dat ik maar het land verlaat verlaat tegen die tijd. Ben die rotzooi meer dan zat. Tx voor het bericht...kunnen we alvast vooruitlopen op de ellende. Heb m'n portie dit jaar wel gehad met die imbeciele mudik -lui; 2 dagen in de file. Daar is de vakantietijd in Frankrijk nog niets bij vergeleken; zeker niet met al die ongelukken onderweg met die motoren.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

alhamdullilah!

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Insya Allah.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Tja, ik bleef lekker thuis in Jogja en ben H-1 naar Jakarta vertrokken en H+4 weer naar Yogya gegaan.. precies tegen de stroom in dus overal genoeg plek (goedkoop vliegen!) en geen vertragingen verder... Emoticon: Shiny Voor herhaling vatbaar dus Emoticon: Yes!

Dutchman
Gebruiker
spacer line

Ik ben nu net 2 dagen terug van Bali, dus heel aktueel!
Hotel was volkomen volgeboekt en ter plaatse boeken was dus onmogelijk.
Vriend van mij is dus moeten uitwijken naar een cottage voor een hele dure prijs.

Emoticon: Bye bye

Veel meer info op mijn website www.harry-janny.nl

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Waar zat je dan en in welk hotel ?

Kom er al jaren en er was altijd wel ergens plaats, heb nog nooit meegemaakt dat alles vol was.

Ik bedoel dus in de afgelopen weken toen jij daar zat en niet met idul fitri.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

In maart waren we 3 dagen in Kuta. Er waren toen volop hotels waar je terecht kon. Hebben toen ook nog kunnen afdingen. Voor een hele luxe kamer hebben we 300.000 Rupiah betaald.

Milani
Gebruiker
spacer line

Malukukid het ligt er echt aan waar je wilt zitten want direct aan het strand bv Sanur is via internet altijd goedkoper. Wij hebben in maart een hotel geboekt (rechtstreeks bij het hotel) voor iemand die deze maand er naar toe gaat en toen wij op internet keken bleek dat we stukken goedkoper uit waren geweest als we via internet geboekt hadden. Al die hotels aan het strand hebben al afspraken met touroperators en kunnen daar niet onderuit.
Wens je succes. Emoticon: Yes!

cenakel
Gebruiker
spacer line

je kunt kijken op internet. agoda.nl en hostelbookers.com. daarna gewoon een email naar het hotel sturen wat het kost voor 2 weken. zou zelf geen 2 weken vooruit boeken zodat je eerst het hotel kunt bekijken. ik vertrek 18 aug en heb eerst voor 2 dagen een bungalowtje bij Mimpi. als dat goed is blijf ik langer, zoniet zoek ik iets anders. het is gebruikelijk dat je in een hotel vraagt of je de kamer eerst mag zien. is het iets dan blijf je en spreek je een leuke deal af.

veel plezier peter

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Ga gewoon naar Bali er is plaats genoeg en is altijd goedkoper als via internet boeken in het laagseizoen...
Mooie kamer in Kuta voor de feestgangers kost ong 250.000
Mooie kamer in Lovina 150.000 maar ik heb geen tv en ac nodig dus betaal veel minder alleen vriendelijke mensen en een schone kamer en bed met prive mandi en toilet op de kamer
Hotel Dupa in Lovina betaalde ik 80.000 met scooter zonder ontbijt was geweldig ben daar in okt weer rond de 17e
En het uitzicht was zo mooi wel kamer 1 nemen 2 trappen hoog maar het mooiste uitzicht

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,751,109 pageviews Een website van indahnesia.com