|
|
|
|
|
|
Als onderdeel van ons plan om de forums verder uit te breiden zijn we naar verschillende mogelijkheden aan het kijken om gebruikers te waarschuwen over nieuwe berichten en onderwerpen op het forum. Daarom hebben we enkele vragen om te zien wat het meest gewaardeerd wordt zodat we hieraan kunnen gaan werken.
1. Wil je informatie ontvangen over nieuwe onderwerpen op het forum?
2. Wil je informatie ontvangen over nieuwe onderwerpen in bepaalde subforums op het forum?
3. Wil je informatie ontvangen over nieuwe berichten in onderwerpen?
4. Hoe vaak wil je informatie ontvangen?
Ga er vanuit dat je alleen email zult ontvangen als je hierom gevraagd hebt. Dit zal altijd het geval zijn op het forum.
Tips en andere informatie is altijd welkom natuurlijk. Dit kun je gewoon hier kwijt, maar uiteraard ook per email.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 Jeroen
Om nou info te krijgen over reacties op topics is/ kan best intensief zijn. Gezien de reacties hier.
Wel `t vermelden waard dat we hier een TOPPIE forum hebben zo. Heel interressante en waardevolle reacties.
Wat ik me wel afvraag, kan ik het zo instellen dat de nieuwste reacties eerst getoond worden, nu moet ik door navigeren naar de laatste pagina??
BTW, complimentje hoe je dit voor mekaar hebt!!
|
|
;-), www.peter191064.mijnalbums.nl
|
|
|
|
|
Hai jeroen, ik sluit me bij Siebjans aan. Vind het prima zo, ik laveer overal een beetje tussendoor, klik altijd "actieve onderwerpen" aan en blijf zo een beetje bij de tijd. Ik zoek nooit op een bepaald subforum, maar als ik dat zou willen, gaat dat nu ook makkelijk.
Groetjes Elsbeth
|
|
|
|
|
Hallo die Jeroen,
Ik ben het helemaa met de vorige sprek(ster)er eens. Ook ik surf vaak over het net maar gebruik vaak als uitvalsbasis deze site. We gaan zelf elk jaar naar Bali. We denken eriver om volgende jaar eerst 134 dagen naar Bali en vervolgens 14 dagen naar Lombok te gaan.
Zijn er mensen die ervaringen hebben met vakanties op Lombok? dan graag jullie reacties.
mdvr.gr Hendrik
|
|
|
|
|
Precies of ongeveer 134 dagen Bali, Hendrik??
Had het dit weekend met mijn zus nog even over Lombok (zij heeft veel plekken in Indoensie gezien). Zij vond Lombok erg droog en erg islamitisch. Ik kan er zelf niet over oordelen, voor strand begrijp ik dat je beter op Lombok dan Bali kan zitten, maar daar weten de kenners meer van.
Groet Elsbeth
|
|
|
|
|
Jeroen, ik vind het best zo als het nu is. je weet waarschijnlijk alwel dat ik niet het actiefste forumlid ben, want ik lees wel alles maar onthoud mij van commentaar, al zou ik dat wel willen.. dat heeft een reden, Ben nu aan het sparen om te proberen volgend jaar met een paar vrienden naar Surabaya te gaan, al zie ik wat tegen de vliegreis op gezien mijn leeftijd/gezondheid.iedereen groetjes van Joop Geelen
|
|
|
|
|
Jeroen ook ik vind het best zo,zo als het nu is.
Heb ook niet altijd even veel tijd maar als ik achter de P.C. zit kijk ik toch altijd even ,maar ik ben nou een maal een type die niet altijd antwoord durf te geven.
Momenteel ben ik zelf ook nog steeds op zoek naar antwoord over mijn ouders,maar helaas schiet dit ook niet zo op.
Toch hoop ik volgende maand naar Bali te gaan,even er tussen uit.
Aan iedereen de groeten lenyjo.
|
|
|
|
Jeroen ook ik vind het best zo,zo als het nu is.
Heb ook niet altijd even veel tijd maar als ik achter de P.C. zit kijk ik toch altijd even ,maar ik ben nou een maal een type die niet altijd antwoord durf te geven.
Momenteel ben ik zelf ook nog steeds op zoek naar antwoord over mijn ouders,maar helaas schiet dit ook niet zo op.
Toch hoop ik volgende maand naar Bali te gaan,even er tussen uit.
Aan iedereen de groeten lenyjo.
|
|
|
|
Zoals het nu is is het helemaal ok regelmatig op de hoogte gehouden worden over nieuwe onderwerpen.
Chapeau Jeroen
|
|
|
|
Goed te horen dat het weer werkt Siebjans.
Ik inventariseer alle antwoorden en kijk daarna wat ik ermee kan. Het is altijd een extra optie, dus niemand zal verplicht worden er gebruik van te maken. Verder dank voor de ondersteuning allemaal uiteraard
Biertje heb ik gemist geloof ik
|
|
|
|
|
|
Op 21-08-2008 03:10 schreef Jeroen:
Biertje heb ik gemist geloof ik
|
Geef niet ik heb die dan zelf maar opgedronken, heb me daar maar even voor opgeoffert
|
|
|
|
|
|
|
Aduh, bodoh dese PakGi; ik hoef geen aparte emails te krijgen voor elk blog dat uitkomt, maar ik kan niet vinden hoe ik bij mijn persoonlijke instellingen kom om dat aan te geven.
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|