buro op Bali

Subforum Het visumgebeuren 
80 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
emma118
Gebruiker
spacer line

Al eerder heb ik een beroep gedaan op de hulp van dit forum. Toen kreeg ik de zoekfunctie als antwoord. Voor de goede orde. Ik heb het forum nu tot in den treure doorgespit, echter geen antwoord gevonden.
Kan iemand mij helpen aan naam en adres (telefoonnummer) van een berouwbaar buro op Bali, bij wie ik een afspraak kan maken voor advies inzake allerlei emigratiezaken. Particulieren die goed op de hoogte zijn is ook goed.

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

robbert
Gebruiker
spacer line

Hoi,
Uit nieuwsgierigheid heb ik ook maar even gezocht op "visumburo" ik vond er verschillende, hoe zoek je dan eigenlijk ?
Rob

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Volgens mij heeft Jan geen zoek functie gebruikt.
Het zal Jan kennende een buro zijn waar hij goede ervaringen mee heeft.
Hij kan me corrigeren als ik het mis heb.

Doorgaans komt Jan wel met waardevolle informatie, en dan niet uit derde hand Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Het zal Jan kennende een buro zijn waar hij goede ervaringen mee heeft.
Bali Mode verzorgt als sinds november 2002 mijn visa, in eerste instantie een Social Budaya en al 5 keer mijn KITAS.
Ook met ons huwelijk hebben ze ons geholpen waar mogelijk.
De eigenaar Didik komt oorspronkelijk uit Semarang en is erg goed op de hoogte wat wettelijk kan en wat zeker niet.
Hij is vorig jaar voor mijn KITAS KELURGA naar Oost Java gekomen, op het Kantor Imigrasi in Malang was het KITAS en Immigration Control-Book binnen twee uur geregeld en ook bij de POLDA JATIM in Surabaya was het een formaliteit.
Uiteraard betaal ik voor deze service, tot op heden steeds een All-inn tarief zonder gezeur achteraf.
Documenten versturen doen wij per koerier (TNT, FEDEX) en de betaling met een transactie met de ATM (Bankautomaat), dus ik hoef zelf niet eens naar Bali te komen.
Jan

emma118
Gebruiker
spacer line

Ik neem graag advies aan van een ervaringsdeskundige. En ik had wel al wat buros gevonden hoor, o.a. Okusi en Bali IDE, maar ik wil ook wel graag weten wat de ervaringen zijn van mensen die er mee gewerkt hebben.
Daarnaast heb ik overigens ook advies nodig over leasen, huren, bouwen, contracten die ald dan niet aan moet gan etc, etc, Dus het gaan me niet alleen om het visum

NoviKirana
Gebruiker
User icon of NoviKirana
spacer line

Ik heb zelf wel goede ervaring met 'Kantor Kita' aan de Bypass bij Sanur....en met 'Bali buisiness Enterprise' in de buurt van Kuta

charles123
Gebruiker
spacer line

Hoi,

Wie kan mij a.u.b. helpen aan het adres en evt telefoonnr. van de immigratiedienst in Jakarta.
Bij voorbaat mijn dank

Charles

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

bisa dicek of makemyday .

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Charles, gezien je andere topic heb je denk ik het telefoonnummer nodig van de immigratie in de provincie Banten, want daar ligt het vliegveld van Jakarta. Je zou natuurlijk ook direct het hoofdkantoor kunnen proberen als je toch per se wil gaan bellen.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,935,365 pageviews Een website van indahnesia.com