|
|
|
|
|
On 30-08-2008 16:27 Malam wrote: Merapi,wat bedoel jij met zij moesten alles terug betalen en de opvang kwam pas later?
En Merapi, er is vrijheid van religie, kerken en moskeen staan broedelijk naast elkaar.
|
Malam, dat kan ik je wel vertellen, ze moesten de overtocht en de woninginrichting terugbetalen in termijnen. Ze kwamen zogenaamd in een gespreid bedje na hun contractpensionperiode maar kregen wel de rekening gepresenteerd.
Ik heb de nota's die mijn schoonmoeder kreeg nog steeds bewaard als curiositeit.
Ze zijn natuurlijk wel direct opgevangen, kregen een kledingpakket en werden op transport gezet naar een militair kamp, daarna doorgestuurd naar een contractpension, vervolgens in een zomerhuisje en 1½ jaar later een eigen woning, ingericht dat wel en tenslotte werd de rekening gepresenteerd die overingens wel in termijnen terugbetaald mocht worden.
maar we zijn weer off topic Merapi en Malam en ik natuurlijk ook door te antwoorden.
Dit heeft niks met islamitische seksvakantie te maken, integendeel zelfs !!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
|
OOOOOOH ja ja nu begrijp ik het, ik wist effe niet waar Merapi op doelde.
|
|
|
|
Gezien het PS van Kiwimave kan er nog wel een topic worden geopend:
"Nederlanders op sexvakantie in Bali"
Ook de Nederlanders weten van wanten...
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|