Geld Overmaken

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
107 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jeffrey
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Ik wil geld overmaken vanuit Nederland naar een BCA account in Kuta Bali. Het is niet mijn eigen account. Ik heb een swift code, een banknummer, de naam van de persoon. Alleen willen ze zijn adres nog weten en die heb ik niet. Hebben jullie enig idee hoe ik dit toch kan doen? Of hoe ik hierachter kan komen? Telefoonnummer van bca bank ik kuta bijvoorbeeld. Kan het niet vinden op google. Bedankt

Jeffrey

latex40
Gebruiker
User icon of latex40
spacer line

effe een sms sturen

succes latex

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

BANK - KUTA. Bank Central Asia, Jl RayaKuta 121, 0361 754 115

Gewoon op google. Emoticon: Party!

Deed ook geen pijn overigens. Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Onderstaand zijn nummers van BCA in Kuta.

0361-754115
0361-759010
0361-759011

Maar wil je via de bank het adres van de begunstigde achterhalen. Ik kan mij (met mijn MNderlandse verstand) niet voorstellen dat ze je dat geven.
Kun je toch beter even contact opnemen met de rekeninghouder......

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Raffel
Gebruiker
spacer line

Ik schrijf al jaren geld over op mijn account op Bali en gebruik enkel dit;

rekeningnummer
BIC of swift code : voor BCA = CENAIDJA
naam rekening houder

De code is trouwens van het mainoffice in Jakarta.
Het adres wordt trouwens automatisch ingevuld wanneer de code ingevuld wordt. Het geld staat na 4 werkdagen op mijn rekening.

Groeten,
Raffel

daft_punk
Gebruiker
spacer line

geen geld meer heen sturen!

Milani
Gebruiker
spacer line

Hoezo geen geld meer heen sturen? Emoticon: Confused

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Ja, dat is inderdaad wel een kort en krachtige opmerking die wat meer uitleg behoeft. Ik ken de omstandigheden niet, maar er zal een goede reden zijn voor het overmaken van geld. Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

daft_punk
Gebruiker
spacer line

ja sorry voor mijn opmerking die uit de lucht was gegrepen. Ik had gisteren iets te lang op het terras gezeten Emoticon: Stupid

Jeffrey
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor de reacties, het is voor een jongen die ik daar heb leren kennen die op het moment financieel een beetje in de put zit. Ik kan hem uit de brand helpen met een bedrag wat voor ons hier een peulenschilletje is, dus waarom niet. Maar belofte maakt schuld dus dan wil ik het nu wel doen. Raffel met welke Nederlandse bank maak jij dat geld over? En doe je dat met overschrijvingskaarten? Of via internetbankieren? Groeten

Jeffrey

ouwe bekende
Gebruiker
spacer line

On 31-07-2008 08:55 Jeffrey wrote:
Bedankt voor de reacties, het is voor een jongen die ik daar heb leren kennen die op het moment financieel een beetje in de put zit. Ik kan hem uit de brand helpen met een bedrag wat voor ons hier een peulenschilletje is, dus waarom niet. Maar belofte maakt schuld dus dan wil ik het nu wel doen. Raffel met welke Nederlandse bank maak jij dat geld over? En doe je dat met overschrijvingskaarten? Of via internetbankieren? Groeten

Jeffrey

Ik zou gelijk vragen of ie nog andere financile problemen heeft of verwacht(misschien ze familie) want dan kan je dat nu gelijk ff regelen met ťťn overboeking. (schilt jouw weer transactiekosten) Emoticon: Party!

Raffel
Gebruiker
spacer line

Beste jeffery,

Ik gebruik internetbankieren en de bank is ING hier in Belgie.

groeten,
raffel

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 31-07-2008 08:55 Jeffrey wrote:

Jeffrey

Jeffrey; ik wil je graag een geheimpje verklappen/iets vragen: mensen die 'in de put' zitten, maar je verder niet kent, help je die in Belgie wel? Lijkt me niet, en dat is dan ook direct het geheimpje.

Ik omschrijf het maar als 'grenzenloze naiviteit', maar ga geen geld overmaken, jij bent uiteindelijk de volgende die in de put geraakt. Zou jammer zijn dat hier uiteindelijk te moeten lezen.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Jeffrey,

Met internetbankieren ABN AMRO staat het geld binnen 2 tot 3 werkdagen op de rekening.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

johandb
Gebruiker
spacer line

waarom zo moeilijk met een bank overschrijving, je kunt toch gewoon met western union geld overmaken. Je hoeft alleen zijn/haar naam maar op te geven en woonplaats. Moet wel over een identiteitskaart of paspoort beschikken. Binnen een 1 uur kan het geld al opgehaald worden

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

On 01-08-2008 22:37 johandb wrote:
waarom zo moeilijk met een bank overschrijving, je kunt toch gewoon met western union geld overmaken. Je hoeft alleen zijn/haar naam maar op te geven en woonplaats. Moet wel over een identiteitskaart of paspoort beschikken. Binnen een 1 uur kan het geld al opgehaald worden

idd erg makkelijk en snel, maar das DUUR zeg......

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,842,059 pageviews Een website van indahnesia.com