|
|
|
|
|
|
Hello,
Ik ga donderdag naar bali, de laatste week
verblijven we in een hotel in Benoa.
Hoe is het strand en de zee daar?
|
|
|
|
|
je gaat je zowieso erg goed vermaken
|
|
|
|
|
Hmm, even denken.....Benoa zijn wij een aantal keren geweest, naar een restaurantje daar. ik heb trouwens even, voor de zekerheid op de kaart van Bali gekeken....jij bedoelt zeker Benoa boven Nusa Dua? Want de plaats die wij op Bali aanduidden met Benoa was het stukje dat Benoa heet en dat onder Denpasar ligt.....daar zat dat restaurantje. Dat stuk was vooral een haven en had vrijwel geen zwemgelegenheid als ik het me goed herinner. ik kon me zonet al niet voorstellen dat je daar in een hotel zou gaan zitten....
Maar als jij Benoa boven Nusa Dua bedoelt dan zal het wel goed zitten met het strand!
|
|
|
|
|
die afbeelding kon ik niet openen....
zit je in dat stukje van benoa onder denpasar waar je met 1 lange, smalle weg naartoe gaat? Of moet je er 'onderlangs' via de weg naar Nusa Dya naartoe rijden?
|
|
|
|
|
Je hebt de haven "Benoa" en daar kom je idd. via die lange smalle weg waar je ook nog een soort entree moet betalen ! De Benoa die Esraa bedoelt is een soort urbanisatie waar je komt als je iets voor Nusa Dua op de splitsing naar links gaat. Hier staat ook een groot time-sharing project en een all-inclusive hotel. En het strand is een "gewoon " strand met de bekende stoeltjes en parasols.
Have fun Rob
|
|
|
|
|
ah, robbert kan beter uitleggen wat ik bedoel!
Je zit vast in de goede Benoa! Veel plezier!!
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|