|
|
|
|
|
|
Hallo, We vertrekken binnenkort naar Bali. Eerste week Seminyak en tweede week Ubud. We zijn op zoek naar een betrouwbaar taxibedrijf + chauffeur met goede prijzen. Op het internet kan ik verschillende maatschappijen vinden, maar ben niet zeker van de kwaliteit/betrouwbaarheid. Heeft hier iemand een tip voor mij ?
We willen graag een paar "dagtrips" doen met chauffeur/gids. Alvast bedankt voor jullie reactie.
Groetjes
Geert
|
|
|
|
|
Hallo Geert,
Wij gebruiken sinds een paar jaar de uitstekende diensten van Gde Arsila (taxichauffeur Bali Taxi). Hij bezit een grote kennis van Bali en is zeer vriendelijk, betrouwbaar en.... betaalbaar! Spreekt uitstekend Engels.
Van harte aanbevolen dus!
Gde Arsila
HP 081 338 242427
|
|
NGS stock photos
|
|
|
|
Hallo Geert,
Ik heb een balinese vriend die taxi chauffeur (licensed).Ik ken hem al 10 jaar en iedere keer als ik naar Bali ga dan brengt hij mij overal naar toe.Als wilt kan ik een foto sturen van de hem en z'n auto en zijn telefoon nummer.
Hij kent Bali als geen ander en doet dit werk al zo'n 15 jaar
Hij spreekt goed engels en een klein beetje nederlands (heb ik hem geleerd)
Zijn naam is Wayan Suarta
Laat maat weten
|
|
|
|
|
Hoi Geert,
Ik ben net terug van 3 weken Bali wat erg goed bevallen is. Het is wel aan te raden om goed te kijken wie je neemt (officiele licentie en autoverzekering) Bij twijfel gewoon laten tonen!! Het scheelt je een boel ergenis met de politie. Denk er aan dat een taxichauffeur geen rondleiding mag geven.
Per toeval hebben wij een Balinees (Ngurah) leren kennen die voor TUI/ Neckermann/ Meijers Weltreisen en nog wat andere duitse touroperators werkt. Voor deze organisaties werkt hij 70% en de overige 30% doet hij privé. Hij weet precies waar je moet zijn en op welke tijden. Hij spreekt prima duits, maar kan elke gewenste officiele gids in elke taal regelen waarbij hij zelf aanwezig is ook al is het als chauffeur. Ik kan hem zeker aanbevelen. Hij krijgt binnenkort een nieuwe website (www.bali-surprise.com) check dit dus even, maar info vragen of een vrijblijvende afspraak in Bali kan altijd.
Groet,
Albert.
|
|
|
|
Geert,
We komen al 10 jaar op Bali en gaan altijd met Putu Purnawan op stap. Een zeer betrouwbare knaap, die goed Engels spreekt en je alle uithoeken van Bali zal laten zien. Vorig jaar betaalden we ca. 250.000 rupia (ca. 20 euro) voor een hele dag. Maar de brandstofprijzen zijn sterk gestegen, dus het tarief zal wel omhoog gegaan zijn. Je kunt Putu, die in Ubud woont, mailen of bellen. Zijn mailadres is putu09  yahoo.com. Zijn gsmnr. is 08-164716857. Wil je meer over Bali weten dan hoor ik dat wel.
Groet
Jan
|
|
Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|