De zaak Wilders.

Subforum Andere praat 
50 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jantje
Gebruiker
spacer line

On 08-04-2009 18:32 Nemesis wrote:

Click to see original image

Zou Wilders niet een beetje gelijk hebben? Emoticon: Yes!

U en Wilders hebben gelijk!

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Rellende Marokkaanse jongeren in Rotterdam, Amsterdam.
Het is heel erg voor betrokkene die hun huis uit moeten.

De verantwoording ligt voor een goeddeel bij de ouders van de rebbeltjes.
Er is geen parallel te trekken tussen foto's uit RI en de situatie in Nederland.
Waar in Nederland de overlast bestaat uit het gebrek aan integratie en opvoeding is echt iets anders als moslim extremisme in de vorm die het hier in RI aan kan nemen.

Wilders en zijn partij blijven in mijn ogen een partij die drijft op onderbuik gevoelens.
Als je de situatie in Nederland bekijkt hebben het niet over een geloofsgroep. Maar wel een groep die niet een al te beste integratie ondergaat en opvoedkundig wel wat bijscholing mag hebben. Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

Jantje
Gebruiker
spacer line

De verantwoording ligt voor een goeddeel bij de ouders van de rebbeltjes
.
De verantwoording voor deze wantoestand ligt geheel bij de Nederlandse overheid die decennia lang de deur hebben open gehouden en deze cultuur toe te laten. Een subcultuur die niet de onze is en waar de autochtoon zich aan moet passen. Inburgeren in eigen land, voorzieningen treffen voor dat gajes. Allemaal betaald door de belastingen.

Als je de situatie in Nederland bekijkt hebben het niet over een geloofsgroep. Maar wel een groep die niet een al te beste integratie ondergaat en opvoedkundig wel wat bijscholing mag hebben

Goed zo. Trek nog maar een blik hulpverleners open. 1 : 1
Wat Nemesis hier schets is een tokomstbeeld van Nederland onder de sharia.
Ik heb in mijn onderbuik ook een grijze massa maar daar kan ik niet mee denken.
Goed dat er een Wilders is!

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Voor een deel ben ik dat wel met je eens.
Maar ik zie niet in wat het geloof met rellende jeugd heeft te maken. Daar zijn de ouders toch echt verantwoordelijk voor. En of daar nou 1 op 1 begeleiding voor zou moeten komen? Nee, dat niet. Wel een stevige aanpak van jeugd en ouders.

En daar is overigens gewoon passende wetgeving voor.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

http://www.geenstijl.nl/mt/arc(...)s_zwij.html#comments

http://www.trouw.nl/opinie/col(...)e/Mediageweld__.html

Ephimenco: Het is allemaal de schuld van Van Jole
Allo Allo. Ici Sylvian Ephimenco, createur d'Automobile. Iek heb weer een ele rakeu column geskreveun voor dakblad Trouw. Het gaat oveur die rareu viengerplant van de Vara, oftewel Fransiesko van Joleu. Volkens hem zijn keweld en akressief geudrag in et opeunbaar vervoer niets andeurs dan een door media gekreëerde hype. Vroegeur (tot zekeur veerteug jaar keleden) werd er namelijk evenveel kemept, met vuurwapeuns kezwaaid en keterroriseerd in busseun, trams, metro’s en treineun. Het gaat hier volkeuns Van Joleu dus kewoon om beeldmanipulatie en dus mediakeweld. Maar volgeuns mij is juist Fransiesko zelf een door de media gekreëerde hype. Boveundien ies hij in Hielverzum wereuldberoemd gewordeun om zijn beeldmanipulatie, arbitraire montageus en het beteure kniep- en plakwerk. Het blijft dus de vraak waarom Van Joleu het keweld in et opeunbaar vervoer blijft ontkenneun. Ies dat soms ideolokie? Enfin. Ondertusseun is heel France nok steeds ondersteuboveun van die skokkeunde busvideo. En het vreemdeu is: Het slaktoffer heeft tekenoveur Le Figaro verklaard dat die video hem meer skade heeft toekebracht dan de klappeun van zijn belageurs. Iek weet wel hoe dat komt: De ontkenningsdrang van het slaktoffer is het lokische resultaat van een politique-correct klimaat dat door de media wordt kevoed. Het zokeunaamde Stockholm-syndrome. Maar dan dus veroorzaakt door de media. Ofteuwel: Het is de skuld van de Fransiesko van Joleu's van deze wereld dat slaktoffers van keweld niet meer durveun te prateun. Voila. Tot zo ver de ele belangrijke mening van Sylvian Ephimenco. Au revoir!

Oiybo en de anderen
Dit is een verhaal die ik nu graag aanhaalt hoe er met elkaar bespot wordt.
Dan valt het hier nog mee.
Maar het ontkennen van de problemen heeft zijn voeding gekregen doordat het intellect (Chefs in vervoer bedrijven, en nieuwe directies) vonden, en vind, hun personeel niet te steunen, maar altijd de passagiers te geloven.

Dat was nu eenmaal klantvriendelijk, ik ben zelf buschauffeur geweest, en weet waar ik over praat.
De ouders van kinderen van welk afkomst ook hebben overdreven hun kinderen in de watten gelegd.
Zij konden niets doen of het waren lieverdjes.
De ouders konden gaan klagen, en die mensen werden geloofd, waardoor de chauffeur zich op zijn eigen wijze de problemen uit de weg gingen waardoor er nu zo situatie is gaan ontstaan.
De kinderen voelen zich nu vrij gevochten personen, doordat ze de grenzen ver hebben verlegt.
Het is dus door het systemen die men bedachten, wat nu escaleert.

De Marokkanen hier in europa onder andere mensen uit het Rif,(enkelen nagelaten) horen hier niet thuis, zij kunnen zich niet aan de westerse mentaliteit aanpassen, vooral die ouders die ze niet westers opvoeden.
En dan toch kom de pislam hier wel degelijk bij kijken, het is een afschuiving van elementen dat Allah het voor hen wel zal doen, en zich wel degelijk achter die achterlijke geloof staan.
Kijk, en hier wil de bestaande oudere partijen niets aan doen, waardoor Wilders een voeding bron word, voor hen die niet meer geloven dat het opgelost word door de reguliere partijen
Zo komt Wilders aan meer stemmen, dat door die parijen niet willen worden aangepakt.
Vergeet niet dat er in heel europa deze mensen zijn verspreid, “bewust”! (ik denk van wel ),door die Marokkaanse overheid want die hebben er baat bij…
Het zijn mensen die overal de problemen afwentelen op de gemeenschap.
En hier word het gevolg van dat er wrijvingen van komen te ontstaan, ouderen werken tot 67 jaar en het inkomen bevriezen terwijl er op de andere kant veel geld moet worden ingebracht om al die problemen die veroorzaakt worden op te lossen.
Weet u dan een andere oplossing!!!!!!!!!!!!! Emoticon: Stupid Emoticon: Frustrated Emoticon: So funny Emoticon: Eerie

P.S http://www.elsevier.nl/web/102(...)s-Soennah-moskee.htm

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Over Wilders gesproken als partij leider.

Velen hoor je roepen Wilders kan niet regeren en is en partij voor domme mensen, etc.

Vreemd dat je nu toch leest dat juist meer hoog opgeleiden gaan stemmen op de PVV, alleen wordt er geen melding gemaakt hoeveel %.

Ook nu weer een stukje dat Wiegel vind dat de VVD Wilders en Rita nooit hadden mogen laten gaan. En als de VVD vindtdat Wilders te veel aandacht krijgt dan moeten ze er maar voor zorgen dat een deel van di aandacht naar hen toe gaat.

Roept hij dat zomaar om weer eens in het nieuws te komen, of...... ?

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Wilders is een stomme Indo, maar dient als een Boer Koekoek te worden behandeld. Oftewel, Wilders verdient een plek in de kamer, maar zijn partij niet. Onfortuynlijk.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Ik begrijp dat de PVV geen partij is en ook geen subsidie zou kunnen krijgen.
Wat de de PVV dan wel is, geen idee Emoticon: Confused

Een beweging?

Ik beschouw Wilders en zijn beweging als een maatschappelijk scheet.
Het ruikt erg onfris, maar duurt meestal niet lang Emoticon: Laugh out loud

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 17-05-2009 16:54 oyibo wrote:

Dus als Wilders Minister President wordt, lever jij je paspoort in voor een ander? Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Talk to the hand

Nemesis
Gebruiker
User icon of Nemesis
spacer line

Deze partij is groot geworden met het aangeven van de problemen die er m.n. op het gebied van integratie/assimilatie zijn, maar zolangzamerhand weten we dat nu wel.

Mocht de PVV t.z.t. groot worden dan is laten regeren de beste optie, dan wordt snel duidelijk of ze oplossingen bieden of niet.

De partij van Pim Fortuyn zonder Pim duurde niet lang. Emoticon: Nooo

Of Wilders het in de uitvoerende rol lang vol zal houden weet ik niet, maar het zou leuk zien hoe hij dat gaat doen. Heel veel dingen die hij nu zegt kunnen helemaal niet, dus ik ben benieuwd wat hij er dan van bakt.

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

Pearl2see
Gebruiker
User icon of Pearl2see
spacer line

On 17-05-2009 16:54 oyibo wrote:

Partij van/voor viezerikken Emoticon: Shiny ?

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 20-05-2009 00:30 Pearl2see wrote:

...

Partij van/voor viezerikken Emoticon: Shiny ?

Eerder een partij/beweging voor meelopers/doemdenkers/dombo's?? Emoticon: Devil

hati hati, pelan pelan

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Albert,
Paspoort inleveren? Voor wat? Nederland heeft wel een les geleerd van Fortuyn en zijn partij. Dat werkt niet. En dat zijn de meeste Nederlanders zich wel bewust.

En zoals Nemesis al aangeeft is de vinger op de zereplek leggen nog iets anders dan het daadwerkelijk oplossen van integratieproblemen. Wat mij betreft los je dit probleem niet op door een geloofsgroep incommunicado te maken van de Nederlandse maatschappij. Integratie hoort het vervoersmiddel te zijn naar het deel uit maken van een samenleving. Vandaar dat ik Wilders en zijn beweging beschouw als een maatschappelijke scheet. Zoiets waait wel over. Du moment de stemmer in het kieshokje staat om een regering samen te stellen komt het besef wel dat de huidige bezetting van de Wilders beweging amper geschikt is een land te regeren.

En wat doet Wilders in een regering als ze het nieteens zijn met de 2e kamer? Lopen de PVV ministers dan ook weg uit hun bankje? Ik heb nou niet het idee dat het zover komt.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Och waarom ik dit allemaal schrijf, laat ik u niet weten, want wat ik ook schrijf heeft geen respons opgeleverd, wat je dan ook kan aannemen, dat je dan je gelijk mag nemen………. Emoticon: Bye bye

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=8465

http://www.expreszo.nl/forum/v(...)ic.php?f=3&p=1685666

belangrijke politieke omwenteling of een schandaal van formaat, dan is het voor Nederlandse journalisten moeilijk hoofdrolspelers, zoals presidenten, te benaderen. Nederland is te onbelangrijk. Exclusiviteit is ver te zoeken. Tom-Jan Meeus (Washington) vraagt voor

Wat je ook schrijf over welk politiek dan ook, het zal gewoon naar de vergetelheid gaan.
Het is mijn gevoel eenmaal dat er geen vertrouwen meer is in welk politieke stroming dan ook.
Het verbaast mij dat er zo veel aanhang naar een stroming toe gaat, doordat men andere stromingen niet meer ziet zitten.
Want Wilders heeft geen partij, maar een soort streven die past in het geen hij wil bereiken.
En daar past geen partij politieke normen.
En gelijk heeft ie!!!
Waarom omdat de verdeeldheid van mensen te groot is, en er dan te veel onderling ruzie uit voort komt.
Kijk wat wilt die stroming………Wilders.

Het is nog steeds niet veilig op straat door onvoldoende politie en te lage straffen. Het aantal vreemdelingen dat jaarlijks naar ons land komt is nog steeds excessief hoog. De demografische ontwikkelingen zijn ronduit zorgelijk: de meerderheid van de jongeren in de grote steden is nu al van niet-westerse afkomst. De overheid is veel te groot en heft te veel belastingen zowel op landelijk als gemeentelijk niveau zodat burgers iedere maand opnieuw te weinig van hun eigen verdiende geld overhouden. En kwetsbare mensen zoals ouderen in verpleeg- en verzorgingshuizen leiden te vaak een mensonwaardig bestaan.

Hier heeft hij wel een paar punten wat de reguliere partijen nog niets voor elkaar heeft gemaakt.
Maar onder elkaar bekibbelen waardoor er geen vooruit gang te boeken valt.
De mensen niet alleen in Nederland kunnen elkaar op verschillende mannieren voor de gek gehouden worden.
A: Omdat ze te veel zelf fanatieke aanhangers zijn van welk geloof, partij of stromingen ook. Emoticon: Stupid
B; Geen zelfkritiek kennen, en zich laat verlijden door anderen, waardoor ze naloper zijn van wie dan ook. Emoticon: Frustrated
C: Zich niet, in welk opzicht dan ook willen bekwamen, leren, of het niveau op een hoogte brengen waardoor ze zeker gezonde kritiek op hun eigen handelingen hebben. Emoticon: Angry

In dat opzicht, ben ik al allergie’s van mensen die Fanatiek ergens aanhanger van zijn.
Die vertrouw ik al niet meer, en zal hen op een afstand houden.
Die mooie praatjes makers in welk vorm dan ook, het zij een verkoop praatje, of je te willen overtuigen van hun waarde vorm, zal bij mij niet werken.
Kijk”, dat doet te veel mensen geloven in een of andere macht die hen , onmachtig maakt, waardoor ze zelf niet meer gezond kunnen denken.
Mijn filosofie is Beter kan beter gemaakt worden, en Slechter kan slechter gaan.
Ik verdiep mij in hoe anderen er over denken, maar neem dat niet zo maar klakkeloos aan.
Door veel te spitten in vele gebeurtenissen kom je vanzelf tot een eigen mening, en daar doen ze het dan maar mee.
Wil niet zeggen dat je altijd gelijk moet hebben, je kan soms je eigen vergissen, maar dan is dat gelijk aan een leer proces.
Domme mensen lopen overal achteraan, en dat is dan ook waardoor slinkse mensen zich kunnen handhaven, door dat ze gebruik of misbruik van die mensen kunnen maken………………
Want er lopen wat charlatans rond die gekte van religie er op na houden, dat er wonderen zijn gebeurd, en dat er een goede of boze man rond dwarrelt die straft, en die goed doet.
Heb vorige week weer mogen mee maken een goede collega 49 jaar,door kanker getroffen, en gecremeerd, laat twee kindjes, en een jonge vrouw achter.
En dan zeggen ze ook nog dat hij de overledenen beter af zijn, vergeten dat ze de nabestaande geen dienst verlenen, als ze zeggen dat hij nu in de hemel is…………
Belachelijker kan je het niet maken, maar drie mensen moeten wel weer hun leven op de rails brengen, met of zonder hulp.
En dan zullen we het maar niet over die gekte Hype hebben, wat er in Apeldoorn is gebeurd.
Mensen die kritische staan tegen over alles, kunnen meer aan dan mensen die mee lopen………………
Daar kan je, heel veel voorbeelden genoeg vinden in de samenleving van Indonesië, meer dan in Nederland……………………………. Emoticon: So funny Emoticon: Blush Emoticon: Devil Emoticon: Sadley

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Waarom bijna iedereen op Wilders gaat stemmen weten we.
Doch hij is niet de eerste ook Pim Fortuin was niet de eerste.

Heeft het zin gehad?

Het enige wat is veranderd sinds PF is dat de politiek in verstaanbaar NL is gaan praten.

Waarom er niets in NL veranderd is, gewoon omdat de NLers makke schaapjes zijn.

Jullie blijven (ik niet) gewoon iedere keer weer gezellig op de bekende partijen stemmen.
Hoeveel van jullie gaan er straks stemmen voor de Europese verkiezingen? En op wie? Zeker weer op de CDA welke ons mooi die wet door de strot heeft heen gedrukt.

Nederland klaagt een hoop en doet zeer weinig en is Naïef!

Zolang Nederland niet echt massaal laat weten wat zei van politiek DH vinden, zal er niets gebeuren. U wordt genaaid waar u bij staat.

Ik stem al jaren niet meer en het interesseert mij ook niet wat er wel en niet met mijn stem wordt gedaan. Tevens interesseert politiek mij ook niets meer, het heeft geen zin. Ze zijn er niet voor ons dus waarom zou je, je er nog in verdiepen.

Ik zweef liever verder. Emoticon: Party!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ik zweef liever verder. Emoticon: Party!

Ja vooral op Europa gebied heb ik al de oproepen bij het oudkranten papier gedaan.
Maar blijf wel met twee benen op de grond staan, want je weet het nooit. Emoticon: Wink
Ze bemoeien zich altijd, of je het wil of niet, je bent aan hen overgeleverd.
Of je nu stemt of niet. Emoticon: Stupid
Maar goed dat recht hebben we dan wel, want in België moet je stemmen........... Emoticon: I love it Emoticon: Shiny
=======================================================

Natuurlijk, Jan blijft met gebroken hart achter, miljoenen fans in tranen, een Volendams sprookje kapot, Nick of Simon in rouw (want dat is de buurman), etcetera. Een nationaal drama.

Belachelijk voor woorden om dit als nationale te betitelen.
Zo kan je zien hoe het niveau achteruit holt.
Iedereen kan weten dat je een entertemend ster, met allures, kan verwachten dat je die niet alleen bezit.
Jan zou er goed aan doen om zoals Nick en Simon hun gewone meisjes (vriendinnen) uit de publiciteit houd.
Dat doet Jan keizer ook, nu na de Paling Soap, komt er een beetje veranderingen, maar goed ze zijn al jaren getrouwd.
Patricia Paay en Adam Curry zijn nu ook aan de beurt.
Het houd geen stand zulke huwelijken, dat is in narent met de Show Business
Jan wil te veel, van het goede, en daarom komt het slechte voor hem uit.
Of dit met Wilders van doen te hebben is voor mij ook onduidelijk.
Ik kon het niet even laten om het hier ten derde te brengen .
Hoe mensen snel van hun sokkel worden gestoten.
Wilders word door de Justitie steeds meer populairder gemaakt, bewust of onbewust, ik denk het eerste, zo word hij populairder gemaakt.
Zo komen de claims, en zo kunnen de belasting betalers het gelach betalen.
Zie de fouten van de hulp verleners organisaties, kosten klauwen met geld,en de naweeën zijn erger dan het probleem………..
Zie Bolderkar-affaire,of incidenten.
Zo kom ik tot het slotsom dat mensen noooooooooooit te vertrouwen zijn. Emoticon: Cooool Emoticon: I love it Emoticon: Stupid

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Gedrag van de Nederlandse kiezer

Nemesis
Gebruiker
User icon of Nemesis
spacer line

On 20-05-2009 07:50 oyibo wrote:
Albert,
Paspoort inleveren? Voor wat? Nederland heeft wel een les geleerd van Fortuyn en zijn partij. Dat werkt niet. En dat zijn de meeste Nederlanders zich wel bewust.

En zoals Nemesis al aangeeft is de vinger op de zereplek leggen nog iets anders dan het daadwerkelijk oplossen van integratieproblemen. Wat mij betreft los je dit probleem niet op door een geloofsgroep incommunicado te maken van de Nederlandse maatschappij. Integratie hoort het vervoersmiddel te zijn naar het deel uit maken van een samenleving. Vandaar dat ik Wilders en zijn beweging beschouw als een maatschappelijke scheet. Zoiets waait wel over. Du moment de stemmer in het kieshokje staat om een regering samen te stellen komt het besef wel dat de huidige bezetting van de Wilders beweging amper geschikt is een land te regeren.

En wat doet Wilders in een regering als ze het nieteens zijn met de 2e kamer? Lopen de PVV ministers dan ook weg uit hun bankje? Ik heb nou niet het idee dat het zover komt.

Kern van de zaak is dat we een reeel probleem hebben, waar maar geen antwoord op wil komen.

Van Pim Fortuyn had ik destijds nog verwachtingen. Het mag dan een rare vogel zijn het was wel iemand met voldoende verstand in zijn hoofd om en mogelijke oplossing te bedenken. De Pim partij zonder Pim was met recht een kip zonder kop.... Emoticon: Stupid

Wilders doet in feite niet veel meer dan zeggen dat er een probleem is. In de loop der tijd is de volumeknop flink omhoog geschroeft en de woordkeuze flink scherper geworden. De inhoud blijft echter hetzelfde. Op zich heeft hij denk ik wel gelijk met wat hij zegt, maar het leidt niet tot een oplossing.

De aandacht is nu helemaal in de richting getrokken van de vraag of hij wel of niet een strafbaar feit heeft geplecht door de Koran te vergelijken met mijn kampf. Wat de uitkomst ook moge zijn van deze rechtzaak: een oplossing voor de integratieproblematiek levert zij niet op. Het leidt alleen maar af.

Als laatste voor de mensen die denken dat de PVV extreem rechts is, dat is niet zo. Dan moet je bij de nederlandse volksunie zijn. Gisteren weer in het nieuws wegens een demonstratie. Een snelle blik leert de aandachtige kijker dat dit toch wel iets anders is dan de PVV.

Al met al zijn er nu ruim 10 jaar besteed aan de vraag of je wel of niet mag zeggen of er sprake is van een integratieprobleem en zo ja met welke woorden je dat mag zeggen. Wordt het niet eens tijd dat de diskussie gaat over de vraag hoe we dit probleem gaan oplossen?

Een hint: de oplossing moet gevonden worden in het tevreden maken van de Nederlandse bevolking (ca. 90% westers / ca. 10% niet westers) In die verhouding zal er dus dan ook tegemoet gekomen moeten aan de wensen van de diverse bevolkingsgroepen. Emoticon: Yes!

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Ik mag toch hopen Nemesis dat Nederland ingaat zien dat er wezenlijke onderscheid is tussen integratieproblemen die de samenleving heeft en een deel van de samenleving die kennelijk moeite heeft Islam. Segregatie is zeker niet de oplossing.

Te komen tot een samenleving waarin iedereen zich thuis voelt in Nederland is misschien wel het moeilijkste. Dat vergt van iedereen enige aanpassing.

Ik zou zeggen, welkom in Nederland, we hebben zo onze gewoontes en gebruiken.
Dat vergt inderdaad aanpassing van de emigrant.
Maar dat lijkt me niet meer dan logisch en mag gewoon uitgesproken worden. Toch?

En over de zaak Wilders.
De rechtsgang gaat door. Dat is een afleiding van waar het werkelijk om gaat inderdaad.
Toch is het niet helemaal onlosmakelijk verbonden, een eventuele veroordeling heeft weldegelijk zijn invloed of polarisatie in al zijn hevigheid doorgaat. En een veroordeling zal zeker een volgende film opleveren.

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

Wilders is geen politicus maar gewoon een sluwe manipulator, laat hem maar een hoop zetels krijgen en dan gevuld met dezelfde soort figuren, binnen een jaar nieuwe verkiezingen, hehehe.

Greetz

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 25-05-2009 15:39 dutchguy1000 wrote:
Wilders is geen politicus maar gewoon een sluwe manipulator, laat hem maar een hoop zetels krijgen en dan gevuld met dezelfde soort figuren, binnen een jaar nieuwe verkiezingen, hehehe. Greetz

En dan wat? Ga jij dan weer trouw stemmen op de partijen welke je nu bedonderen waar je bij staat?

Pim, " dicht die oost grenzen". Nu heeft heel oost Europa het recht om in NL te werken.
Wetten tegen terrorisme? Omliggende landen hebben die allang en in NL was/is het nog steeds ook wanneer je interesse hebt in explosieve en platte gronden verzameld van overheidsgebouwen.
Europese Grondwet die tegenwoordig gewoon "Verdrag" heet.
Hoogverraad moet worden aangepakt, landverraad niet.
Medicijnen welke hier verboden zijn, doch volop bij onze buren te koop zijn.
Hoe zit het met de bescherming van onze schepen tegen de piraten?
Dagelijks staan we met miljoenen mensen tegelijk duimen te draaien in een file.
Overleggen en samenwerken met terroristen is hen niet vreemd. (PvdA).
Wouter Bos we moeten ons maar bij neerleggen bij het feit dat het land volgebouwd wordt met moskeeën.
Hoeveel mensen moeten erin NL nog worden vermoord dan wel bedreigd door kinderen van hen die wij hier een veilige plek hebben gegeven. Die in eigen land niet meer veilig zijn.
veel nepvacatures, weinig banen. Met als gevolg veel mensen die wel willen werken en horen dat er veel werk is, maar die desondanks toch niet aan de bak komen.
Weer trekken ze een geldlade open en stellen een traumateam samen dat de systemen van de Belastingdienst aan moeten slingeren als het spul er de brui aangeeft. Hoeveel belasting geld heeft het tot nu toe wel niet gekost. ICT bij de Belastingdienst, goedkoper kunnen wij het niet maken.
Bestrijding van terrorisme gebeurt middels symptoombestrijding. Naar de oorzaken wordt niet gekeken. NL veranderd langzaam maar zeker in een politie staat.
Marokkaanse jeugd kan hier gewoon zijn gang gaan en alles en iedereen terroriseren.
Rekening rijden hoe groot is wel niet de rekening om van hen die er aanwerkten.
Waar blijft het kwartje van kok?
Benzine prijsafspraken, heel NL weet het. Doch het kabinet kan geen bewijzen vinden.
Milieudefensie die ons nog meer geld afhandig maakt onder het nom van een schone lucht.
Massa vernietigingswapens

Ga jij maar weer gezellig stemmen op de parijen die klaar staan om jouw weer lekker te pakken.

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

Als we weer uit de crisis zijn word alles weer rustig, verdwijnen clowns als Wilders weer en komt alles weer goed,
Even door de zure appel heen bijten

Greetz

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 26-05-2009 19:01 dutchguy1000 wrote:
Als we weer uit de crisis zijn word alles weer rustig, verdwijnen clowns als Wilders weer en komt alles weer goed,
Even door de zure appel heen bijten
Greetz

Was het dan goed voor de crisis in NL?
Ik dacht het niet. Het wordt al jaren langzaam maar zeker minder goed.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Kijk even naar wat er door handelingen van een bepaalde volkje, het door ons belasting gemeenschapgeld worden gebruikt, waardoor er veel schade worden gemaakt, door enkelen verdachte lieden, die denken dat ze een maatregel kunnen bedenken, die het midden, en klein bedrijf, veel schade berokkent ,waardoor er veel inkomens daardoor gemist worden......................... Emoticon: Sadley

(kan die zin niet korter) Ja dat kan maar dan ook goed lezen, u weet dat het echt Nedrlands is?????, er staat geen woord Spaans bij.....

http://www.spitsnieuws.nl/arch(...)eert_over_moord.html
Dit komt er van als men deze groep niet weet er van af te houden, dan zullen ze eens een keer geluk hebben het tot uitvoer te brengen.
Begrijpt u waarom Mark Rutte de vrije meningsuitingen zo sterk verdedigd.
Daarmee komen ze als een duiveltje uit een doosje, en kan je ze lokaliseren, dat volkje wat er vreemde meningen op na houden.
Duidelijker kan jet het niet krijgen.
Een goede zet van Mark Rutte, en duidelijk goed bedoeld, maar weer door politieke correctheid niet begrepen.
Het zijn juist die politiek-correctelingen, die te stom zijn om dat door te hebben.
Zij willen, willens en wetens, de mensen opzadelen, met hun zachte mannieren,polderen tot je er bij dood neervalt, dat veel geld kost, waardoor diegene die het aanwakkeren er om lachen, en zich uiten, als die domme Nederlanders, die willen het op een wijze waar zij geen oren na hebben.
Ze kunnen lekker door gaan, te klieren,naar die Nederlanders.
Zij worden daar niet van onderste boven van, zachte heelmeesters maken diepe wonden… Emoticon: Stupid Emoticon: Cooool Emoticon: I love it Emoticon:

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Zou Wilders ook wat tegen boedhisten hebben of alleen tegen Moslims.
Ik hoor hem tot nu toe niets zeggen over de Dalai Lama.
Maar ja 1 negatief woord over hem en Wilders verliest gelijk al zijn zetels.

Zal Wilders hem ook ontmoeten of niet?

Een van Wilders uitspraken over Balkenende en de D.L.

" Wat een bangerik”, aldus PVV-leider Geert Wilders. „Als hij de mensenrechten serieus neemt, laat hij zich niet piepelen door de Chinezen. Dit laat zien dat Balkenende geen ruggengraat heeft.”

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,597,918 pageviews Een website van indahnesia.com