Pidjitten een heerlijke ervaring

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
83 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Pamelabak
Gebruiker
spacer line

Jeetje Merapi dat is inderdaad schrikken! En je hebt nog geluk gehad dat er geen achterop komend verkeer was. Mensen kunnen zo onbehouwen doen, zonder even te kijken het portier opengooien, dit gebeurd zo vaak. Het is toch een kleine moeite even achterom te kijken voordat je de deur open doet.
In ieder geval heel veel beterschap en doe het kalm aan.
Groetjes,
Pamela

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

M, doe rustig aan .
En voorlopig geen pijit.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

Merapi,
Ik had net een posting geplaatst, maar het is verdwenen. Maar je zal wel vreselijk geschrokken zijn. Mensen kunnen zo onbehouwen zijn, zonder achterom te kijken het autoportier opendoen. Je kunt een lelijke smak maken en dan heb je nog geluk gehad dat er geen achteropkomend verkeer kwam, anders was het veel erger afgelopen.
In ieder geval van harte beterschap en doe het kalmpjes aan. De cd stuur ik volgende week naar je.
Groetjes,
Pamela

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

PS, Merapi: ik zag net dat het stukje toch geplaatst is. Ik denk dat het een tijdje duurt voordat het opgenomen wordt in de topic. Dit is me al vaker overkomen, dat ik een stuk plaatst en niet in de topic verschijnt.
Pamela.

Sidia:
pitjitten is dan juist zalig!

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Hartelijk bedankt Pamela en Om Sid voor de beterschapswensen.
Ja Pam, het punt was dat er een grote vrachtauto achter mij reed en die moest hard remmen, anders had ik nu kunnen gaan hemelen..
Ben erg duizelig en moe, maar gelukkig is dochter Eva gekomen en vriend Ike komt straks.
Pamela, de cd van Wouter Muller heeft mn buurman al gebrand,die stuur ik je de komende week op.
Nou maar weer rusten.., pidjitten is als je je beroerd voelt niet aangenaam, maar Ike past Reiki of Shitsu of zoiets toe; het komt wel goed Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye
fijn weekend Pam en Om Sid

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Hallo Allemaal,
log zomaar ff in op een topic en wil jullie allemaal de groetjes doen van uit Yogya, morgen vertrekken we weer naar Bali.
Alles OK en met de kleinkids gaat het reizen uitstekend, ze waren de kampung op Java niet uit te krijgen, voetballen, verstoppertje en boven in de bomen klimmen was allemaal leuker dan wat cultuur snuiven en ze zijn gelukkig niet ziek.
Merapi, ik wens je een spoedig herstel toe en OM Sid ik ben hier al lekker een paar keer gekneed van top tot teen. Salam dari Yoke vanaf Java. Emoticon: Party!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Hoi Yoke, ja het gaat wel, moet rust houden maar dat is moeilijk!
Fijn te lezen dat je heerlijk vermaakt en dat de kids het naar hun zin hebben.
Wees maar blij dat je in de tropen bent, hier lijkt het wel herfst, compleet met windvlagen en stortbuien Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Party! Emoticon: Party!
Liefs Wilma/Merapi

elsbeth
Gebruiker
spacer line

He Merapi, ik lees net dat je nog rust moet houden. Tje, dan heb je toch een flinke opdonder gehad! Doe eem beetje rustig aan, he, onederschat een hersenschudding niet.

Sterkte, groetjes Elsbeth

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Hoi Elsbeth, ik mag voorlopig niet werken, wat de dokter zei 3weken.
Rustig aan doen moet ik wel, vervelend is die hoofdpijn en slaperigheid.en ook wat slechter zien.
Dank je wel Elsbeth
groet Merapi/Wilma

burung
Gebruiker
User icon of burung
spacer line

Merapi, ook van mij nog veel sterkte met het herstel.

Weet uit ervaring dat het bij een lichte hersenschudding zo belangrijk is goed te rusten - en je ook psychisch zo min mogelijk druk te maken Emoticon: Yeah right! - omdat anders de hoofdpijn nog wel eens lang aan kan houden.

Beter rustgevende thee nu dan pidjit.... misschien zijn er nog wat indische huismiddeltjes/recepten? (zie ander onderwerp) Semoga lekas sembuh! (hopelijk snel weer beter!)

groetjes, burung

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

terima kashi banyak lieve sobats voor jullie beterschapswensen!
Liefs van Merapi/Wilma
Bah, dat rusten,voel me net een kleuter die naar bed wordt gestuurd.., maar toch is het wel nodig Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Yeah right! Emoticon: Bye bye

bekasi
Gebruiker
spacer line

Hoi Hoi
Word hier geschreven over pidjit weet niet waar jully wonen maar weet een goed adres voor pidjit moet mar eens kijken op haar site www.segarbugar-massage.nl zij komt uit indonesie en heeft de kennis mee genomen is een aanrader.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,780,501 pageviews Een website van indahnesia.com