De tumor van Islamitisch fundamentalisme verspreidt zich

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
55 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Naaldhakken en lippenstift tegenwoordig ook al verboden in Maleisie. Zie artikel in de telegraaf:

http://www.telegraaf.nl/buiten(...)rboden__.html?p=18,2

Maleisie, hopelijk geen voorbeeld voor Indonesie!

Zeg niet straks "ich habe es nicht gewusst"... Emoticon: Party!

Gracias. Sama sama

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Nou Kiwi, ik vind het erg overdreven - echt Telegraaf achtig- om dit stukkie op dit forum te melden. En wat overdreven om gelijk met zo'n extreme title als topic subject te starten.
Waren we net 2 weken op weg om eens niet over godsdients te lullen.........

Begin de details te vergeten

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Mee eens, even niet die godsdienst, maar vrouwen blijven vrouwen!
Niks verkeerd aan naaldhakken en lippenstift.
Las laatst een boek over de vrouwenkampen op Java, zelfs toen, ondanks de ontberingen probeerden vrouwen zich nog op de maken; oa door sirihsap als lippenstift te gebruiken Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

Inderdaad, laten we tumor die media heet maar is beginnen niet meer te promoten..
Dat is tegenwoordig het grootste gezwel dat de meeste ellende veroorzaakt in de wereld.

Greetz

zieleffe
Gebruiker
spacer line

De waarheid is hard, gezien deze commentaren.
Dan zijken over: kroketten, nasi ballen , frikandellen
Nou dan zal ik nog een poging wagen alles heeft dat te maken wat Kiwiwave
Ook bang voor is dat ze steeds meer hun wil opleggen ook in Nederland.
Kijk eens meer dan je neus langer is

Mochten ze allemaal toehappen, dan gaat dat ons 50 miljard kosten. Dat is even slikken, maar als je nagaat dat hun aanwezigheid ons tot nu toe volgens voorzichtige schattingen ook een slordige 50 miljard heeft gekost is het de investering dik waard. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald zeg ik altijd maar.
En het mooiste van alles: geen vetbetaalde baan meer voor Ella Vogelaar, Tjibbe Joustra, Paul Rosenmöller, en die duizend en één opvangers, begeleiders, hulpverleners, buurtregisseurs, streetcorner workers of hoe die op belastinggeld parasiterende druiloren zich verder ook mogen noemen. Laten ze maar eens een echte baan zoeken.
Het mooie van Pam’s Patent Plan is ook dat we dan onze grenzen open kunnen houden. Want ik ben niet voor niks een libertariër: ik vind het een fundamenteel mensenrecht om te gaan en staan waar je wilt, en geen macht ter wereld heeft het recht dat ons te beletten. Maar dat betekent niet dat wij verplicht zijn om elke bezoeker die hier langs komt wapperen van de wieg tot het graf te onderhouden. Dat kan niemand van ons verlangen. Dus iedereen mag hier voortaan binnen, op voorwaarde dat hij in zijn eigen levensonderhoud voorziet, en geen aanspraak kan maken op welke uitkering dan ook
Criminele moslims en opruiende imams het land uitzetten is ook geen haalbare kaart meer, want het merendeel heeft de Nederlandse nationaliteit. De aanslagen in Madrid zijn mede beraamd door lui die in Slotervaart zijn geboren en getogen.

Er blijft dus maar één uitweg over, en dat is mijns inziens tevens de meest elegante en humane: bied elke moslim die bereid is terug te keren naar zijn geliefde land van herkomst een bonus van 50 mille. Noem het een oprotpremie, als u wilt, maar dan wel een hele riante.

.
Pamela Hemelrijk
Deze vrouw heeft tenminste ballen, kunnen velen niet zeggen, ondanks dat er veel zeikerds,er tussen zitten.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

On 25-06-2008 12:05 zieleffe wrote:
De waarheid is hard, gezien deze commentaren.
Dan zijken over: kroketten, nasi ballen , frikandellen

...
Pamela Hemelrijk
Deze vrouw heeft tenminste ballen, kunnen velen niet zeggen, ondanks dat er veel zeikerds,er tussen zitten.

Click to see original image

Mischien ligt het aan mij maar wat heeft dit met dit topic te maken????

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

dutchguy1000

Mischien ligt het aan mij maar wat heeft dit met dit topic te maken????

Posted Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. 25-06-2008 15:22

Ik snap het ook niet ..... Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

'Ahu kura ahia, mansia nia'

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Ja dat kan als je kort van begrip bent.
Het heeft niets te maken met deze topic maar met alle andere
Maar zijdelinks een halve woord is gauw verstaander ook mee te maken omtrent waar het precies om gaat.
Moeten blij zijn dat de pers nog eens wel wat aan de kaak stelt, wat er zo al in de wereld gebeurd.
Daarom is het zeer belangrijk dat er over nagedacht word…………
Geen sterke kant van sommigen

Ik vond de laatste week het erg aan de flauwe power kant hier.
Daarom ben ik er maar van afgestapt te reageren,om te reageren.
over de kook kunst, een leuk cadeautje hier, en daar, een spekkoek dit of dat,wat dan ook, van wie dan ook Emoticon: Party! Emoticon: Shiny

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Er blijft dus maar één uitweg over, en dat is mijns inziens tevens de meest elegante en humane: bied elke moslim die bereid is terug te keren naar zijn geliefde land van herkomst een bonus van 50 mille. Noem het een oprotpremie, als u wilt, maar dan wel een hele riante.

He Ziel , die 50.000 eurie is gewoon te weinig .

Stel is voor dat de aanbod geldt voor elke moslim , dan donder ik gelijk van mijn kerosi males .

Ik heb bijna 30 jr sociale lasten en ook pensioen premie betaald .
Als ik oprotpremie moet krijgen zal men toch ook mijn toekomstige rechten/aanspraken gekaiptaliseerd moeten worden. En graag vooruit betalen , kan ik tenminste een riante wereldrondreis maken.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Nou Om Sid, er zijn inmiddels bijna 1.000.000 moslims in Nederland, waarvan een klein percentage met Indische roots, de rest heeft geen banden met Nederland.Geen vergelijking met Indonesische moslims
Hun kinderen zijn dan wel hier geboren[ik bedoel de vele andere etnische groepen] maar er is onvrede over het onderwijs, de cultuur in Nederland, de Sociale Dienst,gezondheidszorg etc etc.etc etc
Al deze culturen eisen hun rechten op:moslimschooltjes,Hindoeschooltjes, Sikhschooltjes en vragen allemaal om een flinke subsidie.........
Best, maar we wonen in Nederland, en ieder kind heeft recht op goed openbaar onderwijs

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

"..... over echte ballen gesproken , durven onze politieke leiders te eisen van Saudi Arabia ook een kerk in Mekka te mogen bouwen ... zeker nu er ook een moskee vlakbij het Vaticaan, in Rome, gebouwd is ...... ??? "

'Ahu kura ahia, mansia nia'

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

On 25-06-2008 17:23 zieleffe wrote:
Ja dat kan als je kort van begrip bent.

De enige die hier van kort begrip is ben jij dat je niet weet dat je ook een nieuw topic kan openen als je iets wil melden dat NIKS met het onderwerp te maken heeft.
verder zie ik, (schijnbaar om je domheid te verbergen) je je reactie hebt aangepast en er wat Moslim haat rommel in geplaatst hebt.

Media? ze moeten er maar is paal en perk aan stellen, berichten plaatsen zoals "de moslims in Indonesie zijn zus en zo" met een prachtige foto erbij van mischien een paar honderd extremisten die iets uithalen.

Gewoon belachelijk

Greetz

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

orginele posting zieleffe
Mochten ze allemaal toehappen, dan gaat dat ons 50 miljard kosten. Dat is even slikken, maar als je nagaat dat hun aanwezigheid ons tot nu toe volgens voorzichtige schattingen ook een slordige 50 miljard heeft gekost is het de investering dik waard. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald zeg ik altijd maar.
En het mooiste van alles: geen vetbetaalde baan meer voor Ella Vogelaar, Tjibbe Joustra, Paul Rosenmöller, en die duizend en één opvangers, begeleiders, hulpverleners, buurtregisseurs, streetcorner workers of hoe die op belastinggeld parasiterende druiloren zich verder ook mogen noemen. Laten ze maar eens een echte baan zoeken.
Het mooie van Pam’s Patent Plan is ook dat we dan onze grenzen open kunnen houden. Want ik ben niet voor niks een libertariër: ik vind het een fundamenteel mensenrecht om te gaan en staan waar je wilt, en geen macht ter wereld heeft het recht dat ons te beletten. Maar dat betekent niet dat wij verplicht zijn om elke bezoeker die hier langs komt wapperen van de wieg tot het graf te onderhouden. Dat kan niemand van ons verlangen. Dus iedereen mag hier voortaan binnen, op voorwaarde dat hij in zijn eigen levensonderhoud voorziet, en geen aanspraak kan maken op welke uitkering dan ook

Wat staat hier over moslims?

Greetz

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Jij wilde toch duidelijkheid!!!!!!
als maar over die moslims het is nu eenmaal een werelds probleem die eigenlijk door het westen te veel is getolereerd.
Men had hier op een strakke beleid op moeten zetten.
Aan passen aan het westelijke cultuur.
We moeten ook aanpassen aan het leven, culturele gebeuren in Indonesië dus geen probleem maken als ze er niet of wel zijn, maar je mag het wel benoemen, want juist ja het belangrijkste is dat je weet wat je kan tegen komen.
Gelukkig heeft de Indonesisch mensen, hier wel zich kunnen aanpassen ondanks alles.
Mee helpen het land op te bouwen, zodat ze zelf ook een betere leven kunnen krijgen.
Waardoor ze lekker naar hun land op vakantie kunnen gaan.
Of via hun opgebouwde sociale gelden mee te kunnen nemen naar welk land dan ook.
Maar (hoor)??? wel wat ik schrijf???? wel er voor werken, niet via een constructie de voorzieningen, gebruiken, en later zeggen daarvoor ben ik in Nederland voorgelijke monniken gelijke kappen.
Dat gaat niet op je moet het eerst verdienen, en dan pas heb je de rechten daarvoor opgebouwd.
Zelf ik moet weer gaan werken omdat ik nu pas er achter kom ,dat mijn ex mijn pensioen ook wilt mee opnemen.
Daarom ga a's maandag weer werken........................waarvoor!! hiervoor??r Emoticon: Cooool Emoticon: I love it Emoticon: Stupid Emoticon: Frustrated Emoticon: Confused

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

On 26-06-2008 12:12 zieleffe wrote:
Jij wilde toch duidelijkheid!!!!!!
als maar over die moslims het is nu eenmaal een werelds probleem die eigenlijk door het westen te veel is getolereerd.

Yeah, en dat Amerika een land plat bomberdeerd onder valse voorwendselen want er zijn NOOIT massa vernietegings wapens gevonden moet maar als de gewoonste zaak van de wereld worden beschouwd.
Laten we wel even duidelijk de zaken op een rijtje zetten.
Extremisme is fout, die aanslag op het WTC is door extremisten uitgevoerd en dat moet absoluut aangepakt worden, maar dat een Land zo'n zelfde soort actie onderneemt is natuurlijk belachelijk.

Wie tollereerd er nu meer eigenlijk?, moslims of het westen?

daft_punk
Gebruiker
spacer line

is dat je ex op die foto zieleffe? Gaat ze alvast en moet jij nog even doorwerken voor haar pensioen?

zieleffe
Gebruiker
spacer line

On 26-06-2008 16:28 daft_punk wrote:
is dat je ex op die foto zieleffe? Gaat ze alvast en moet jij nog even doorwerken voor haar pensioen?

Neen die is het niet, daar gaat het niet daarover, ik zal mij maar niet helemaal uitlaten, want die is zelfs door haar eigen kinderen in de steek gelaten, een friek die op geld belust is.(Een echte belanda)
Maar door het systeme van Holland kunnen zij goedkoper procederen, dan wat ik aan advocaat kosten zal krijgen ,daarom sta je machteloos in dit land.....
wel mijn huidige vrouwtje is te zien op de foto,die lijkt op die foto,de zus van???zal ze even tonen, vind ze wel niet leuk, maar ja ze kan gaan procederen, in dit land ,bij de rechtelijke macht om dat tegen te gaan,om achteraf haar gelijk te krijgen…..

kan je zien op die andere site die je kan lezen in die blog van Londoh

Die vriendin van mij gaat weer terug dit jaar naar Indonesië, om haar moeder op te halen die ook bij mijn woont.
Ja daar werk ik allemaal voor, maar ja het een gevolg van democratie in dit land de zwakkeren worden bijgestaan door het linkse signatuur van onze samenleving wie doet daar wat aan.

Wat dat betreft is het een en al Indonesië hier , behalve voor mij, ik ben nog steeds de nuchtere Hollander, die zeker niet in dat land voor altijd zou willen leven,ondanks de trubels die ik hier heb..........
Of toch wel, misschien als vluchteling,?? voor al , "die In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst meer"
Moet van Fortisbank nog een bedrag beuren, waar ik nu door de Beurs crash geen vertrouwen meer in heb..... Emoticon: Party! Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Wink

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

On 26-06-2008 19:55 zieleffe wrote:

...

een friek die op geld belust is.(Een echte belanda)

hmmmmmmmmmm.... nu ben ik effe in de war, waren het niet de indonesische vrouwen die zo denken volgens zo velen????.

Dutchess
Gebruiker
User icon of Dutchess
spacer line

Wat doen we met die parlementarier? Emoticon: Angry

zo 31 aug 2008, 19:35 |

Vijf vrouwen levend begraven

Vijf vrouwen zijn in het zuidwesten van het islamitische Pakistan levend begraven. Zij werden bestraft omdat zij hun toekomstige echtgenoten zelf wilden uitzoeken.

Een Pakistaanse parlementariër verdedigde de praktijk als eeuwenoude traditie, meldden lokale media en mensenrechtenactivisten. „Slecht wie zich onzedelijk gedraagt, moet bang zijn”, aldus afgevaardigde Israr Ullah Zehri onlangs in het Pakistaanse parlement.

Op de vrouwen, onder wie drie tieners, zou eerst zijn geschoten. Hoewel ze nog ademden, werden ze in een graf gegooid en toegedekt met aarde.

wablief?

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 31-08-2008 22:03 Dutchess wrote:
Wat doen we met die parlementarier? Emoticon: Angry

zo 31 aug 2008, 19:35 |

Vijf vrouwen levend begraven

Vijf vrouwen zijn in het zuidwesten van het islamitische Pakistan levend begraven. Zij werden bestraft omdat zij hun toekomstige echtgenoten zelf wilden uitzoeken.

Een Pakistaanse parlementariër verdedigde de praktijk als eeuwenoude traditie, meldden lokale media en mensenrechtenactivisten. „Slecht wie zich onzedelijk gedraagt, moet bang zijn”, aldus afgevaardigde Israr Ullah Zehri onlangs in het Pakistaanse parlement.

Op de vrouwen, onder wie drie tieners, zou eerst zijn geschoten. Hoewel ze nog ademden, werden ze in een graf gegooid en toegedekt met aarde.

Zie het eerste bericht op dit forum: ook dit bericht is alleen maar te lezen op de site van de Telegraaf, nergens anders op het net werd dit tot aan dit moment geplubiceerd.

Vraagmij soms af waar de Telegraaf zijn berichten vandaan haalt, en of deze krant niet steeds weer probeert de anti islamitische stemming in Nederland te verhogen.

Mocht het bericht juist zijn dan heb ik daar uiteraard geen goed woord voor over.

hati hati, pelan pelan

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Beetje flauw van de Telegraaf inderdaad, maar ik denk dat dergelijke berichtjes wel in exotische talen te vinden zijn op andere websites. Bronvermelding zou dus wel kunne helpen.

Ho Lee Fuk

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Als je “women buried alive pakistan” googled dan komt er vanalles uit o.a. deze links.

http://www.jihadwatch.org/dhim(...)/archives/022448.php

http://www.nowpublic.com/world(...)live-pakistan-report

Gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

Is inderdaad verschrikkelijk, maar even erg als een gek die een machine pistool leeg schiet op een school als in USA nog wel eens voorkomt.
Vind het eigenlijk niet in dit topic passen daar het hier gaat over dat het zich verspreid.
Pakistan is toch een eventuele basis voor deze praktijken, als dit nu in een niet moslimland had plaatsgevonden had je kunnen spreken over het verspreiden.

Greetz

TERDAD
Gebruiker
spacer line

RAMADHAN YA RAMADHAN,

Ramadhan Telah Tiba
Bulan Yang Penuh Kemuliaan,
Magfirah danRahmat Sebentar Lagi Akan Kita Jelang.

Yang Sempurna hanyalah Milik-NYA,

Meki Hati Raga,Lisan Coba Dijaga,
Namun Lalai dan Khilaf Tak Luput Jua.

Mohon Maaf Lahir Bathin,

Selamat Menjalankan
IBADAH PUASA

INDONESIA ABADI - TETAP MERDEKA

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

kan iemand dat even vertalen? Zo gevorderd ben ik nog niet in deze taal.... Emoticon: Frustrated

hati hati, pelan pelan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

91,437,607 pageviews Een website van indahnesia.com