Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer

forum.indonesiepagina.nl 
73 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Berry007
Gebruiker
spacer line

De vakantie staat voor de boeg en vrijdag 4 juli vlieg ik naar IndonesiŽ met Singapore Airlines.
Vooraf heb ik afgesproken om 30 dagen te gaan (blijf ook bij mijn familie slapen) en op 4 augustus weer de vliegtuig terug te pakken naar Amsterdam.
Maar nu ik zo over mijn verblijf ben gaan nadenken. Lijkt het me veel leuker om langer in IndonesiŽ te blijven, gezien ik net afgestudeerd ben en ik gepland heb om dit jaar te gaan werken.
Volgend jaar ga ik pas weer naar school en eigenlijk heb ik dus genoeg tijd om vakantie te vieren, want werken kan ik later dit jaar alsnog doen.

Daarom zou ik graag mijn verblijf willen verlengen, maar nu is mijn vraag dus. kan dit zomaar? Op mijn ticket staat dat mijn retourdatum 4 augustus is? Maar kan ik dmv een toeslag te betalen dit eventueel verlengen?
En kan dit ook op de dag van vertrek?

En hoelang duurt het om aan de ambassade van IndonesiŽ in Den Haag om een visum van 60 dagen aan te vragen? (een visum voor 30 dagen kan op het vliegveld zelf)

Palindo
Gebruiker
spacer line

Of je een ticket kan verlengen weet ik niet. Dat kan je het beste via het reisbureau of rechtstreeks via SIA moeten vragen. Het aanvragen van een 6o dagen visum via de Indonesische ambassade duurt ťťn week. Van te voren een aanvraag formulier downloaden en invullen. Daarna met een printje hiervan, pasfoto, paspoort en een kopie van de (E)ticket naar de ambassade.

Raffel
Gebruiker
spacer line

Hoe goedkoper je ticket, hoe kleiner de kans is dat je dit kunt verlengen. Alles hangt af van de klasse dat je ticket heeft, meestal aangeduid met een letter. Het reisbureau kan je dit onmiddelijk vertellen, die kennen die codes.

ouwe bekende
Gebruiker
spacer line

Als je nou gewoon ens ff bij de voorwaarden kijkt van het ticket dan zie je het vanzelf....

ruud zevenhoven
Gebruiker
spacer line

hoy Berry,op je ticket staat vermeldt of deze kan verlengen.Bij ENDORSEMENTS?RESTRICTION> staat ook vermeldt wat de kosten zijn bij verlengen hiervan.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 19-06-2008 20:09 Berry007 wrote:

En hoelang duurt het om aan de ambassade van IndonesiŽ in Den Haag om een visum van 60 dagen aan te vragen? (een visum voor 30 dagen kan op het vliegveld zelf)

6 dagen ( incl weekend) dus bijvoorbeeld op woensdag brengen en op dinsdag weer ophalen..

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Michel
Gebruiker
spacer line

Als men op 4 juli vertrekt (en dus 5 juli aankomt) en op 4 augustus weer vertrekt, is men 31 dagen in IndonesiŽ. Het visum on arrival is echter maximaal 30 dagen geldig en gťťn 31 dagen !!!
Sommige ambtenaren trappen daar niet in !!

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 09-07-2008 20:30 Michel wrote:
Als men op 4 juli vertrekt (en dus 5 juli aankomt) en op 4 augustus weer vertrekt, is men 31 dagen in IndonesiŽ. Het visum on arrival is echter maximaal 30 dagen geldig en gťťn 31 dagen !!!
Sommige ambtenaren trappen daar niet in !!

Sterker nog, het kost geld! En wel Rp 200.000 (per dag!) Ik had het niet eens gezien in het eerste bericht.
Ben er inmiddels wel achter dat de ambassade daar niet zoveel van begrijpt. M.a.w. er is geen goede communicatie tussen ambssade en immigratiedienst (en waarom verbaast me dat nou niet)

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

95,313,114 pageviews Een website van indahnesia.com