|
|
|
|
|
wat is er te doen voor 4 vrijgezelle jongen leeftijd 28-33 in sanur of omstreken wij komen hier voor het eerst
|
|
|
|
|
|
|
Shalom
|
|
|
|
|
Sanur is inderdaad vrij rustig. Bali is geen Spanje, dus verwacht niet hetzelfde uitgaansleven. Desondanks kunnen jullie je vermaken. Overdag op het strand van Sanur (rustig), Kuta (druk en gezellig) en ga ook eens naar Dreamland (op You Tube video's te zien). 's Avonds is er in Kuta in Jl. Legian veel bars, in Seminyak Kudeta, dure restaurant, maar je kunt daar ook drinken aan het strand,goede muziek, in de Jalan Dhyana Pura en Jalan Double Six veel bars met live muziek of (buitenlandse )dj's.Ga ook eens 's avonds naar Jimbaran. Langs het strand vele restaurants waar je vis kunt eten. Nou jongens veel plezier.
|
|
|
|
|
Ibu 4Yoke4,
Een Apenbos in Sanur of omgeving ?
Ik zag soms wel aangeklede apen.
Rob
|
|
|
|
On 09-06-2008 21:57 robbert wrote: Ibu 4Yoke4,
Een Apenbos in Sanur of omgeving ?
Ik zag soms wel aangeklede apen.
Rob
|
Nou ik denk dat je meer half ontklede apen dan hebt gezien.
Nee, niet in Sanur maar ff met de bus naar Ubud bijv. kaartjes kan je gewoon bij een of ander kantoortje in Sanur kopen. Sangeh heeft ook een apenbos of ook leuk naar Uluwatu, een hoop apen bij de tempel en dan om een uur of 6 de kecakvoorstelling bijwonen.
Een dagje Padangbai is ook leuk,, ff naar Omang Omang café bijv. wij waren er ook in Januari, ff kijken veel gehoord en gelezen erover maar nee hoor niemand aanwezig, hebben we maar bij de buren koffie gedronken.
|
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|