Transfer van Sanur naar Padang Bai

Subforum Bali, het godeneiland 
72 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
cocos
Gebruiker
spacer line

Wat zijn ongeveer hier de kosten van? Ons hotel in Padang bai wil ons op komen halen in Sanur voor 30 USD. Is dat een redelijk bedrag?
Alvast bedankt!!

daft_punk
Gebruiker
spacer line

ja dat is het. je moet er vanuit gaan dat ze ook naar sanur moeten rijden en dat de benzine prijzen zeker 20% gestegen zijn. ik denk dat de chaufeur al met al een dikke 6 uur met jullie trip bezig is. ikzelf vind het een redelijk bedrag. en de vraag moet je anders stellen naar mijn mening. je bent op vakantie en vind je het voor je zelf waard om dat te betalen(kan altijd goedkoper met de bus) of wil je zeker zijn dat je voor een kwartje op de eerste rang zit!?

vriendelijke groet,
Daan

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

On 30-05-2008 22:34 daft_punk wrote:
ja dat is het. je moet er vanuit gaan dat ze ook naar sanur moeten rijden en dat de benzine prijzen zeker 20% gestegen zijn. ik denk dat de chaufeur al met al een dikke 6 uur met jullie trip bezig is. ikzelf vind het een redelijk bedrag. en de vraag moet je anders stellen naar mijn mening. je bent op vakantie en vind je het voor je zelf waard om dat te betalen(kan altijd goedkoper met de bus) of wil je zeker zijn dat je voor een kwartje op de eerste rang zit!?

vriendelijke groet,
Daan

Hoe kom je erbij dat het een dikke 6 uur is???? Emoticon: Laugh out loud Wordt je met de bemo opgehaald? Het is ongeveer een uurtje van Sanur naar Padangbai. USD 20,00 is een prima bedrag voor zo'n ritje.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

daft_punk: als je er zes uur over doet, dan moet je een andere chauffeur zoeken die je geen poot probeert uit te draaien. Emoticon: Puh!

Het is een uurtje ongeveer inderdaad, op de motor is het net zo snel namelijk. 20 dollar zou ik daar wel voor neertellen, lekker in een airconditioned wagen zonder die 50 andere mensen om je heen in die bus, hoewel dat ook wel zijn charmes heeft.

daft_punk
Gebruiker
spacer line

oke ik zit dan een beetje fout met de tijd(al is een chaufeur wel meer tijd kwijt dan alleen de reistijd) ik bedoel eigentlijk te zeggen dat iemand bang is iets te veel te betalen. Terwijl je als op vakantie bent die 30 dollar(20 euri) niet eens veel is.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Chauffeur moet ook terug ja, maar werkuren zijn in Indonesie spotgoedkoop, het gaat vooral over de brandstof en de auto dus.

daft_punk
Gebruiker
spacer line

je hebt gelijk!

ik kan ook van Seminyak naar lovina voor 225000 rph. maar kijk dan niet zo op geld.
ik weet dat iedereen blij is met een ritje en dat het dagloon dan al verdiend is, maar geeft me ook een goed gevoel om iets meer te doen dan dat.

Ik kan er nmlk niet goed tegen om steeds het onderste uit de kan te halen, terwijl het voor ons(zeker iemand die gewoon op vakantie is!)maar een schijntje is. ik merk dan ook dat ik niet steeds het onderste uit de kan hoef te vragen trouwens. ze voelen zich dan bezwaard om meer te vragen dan de werkelijke prijs.
Maar nogmaals je hebt gelijk!!!

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

om die 225.000 zou ik ook niet mierenneuken. Net tarief voor die afstand, en lekker lui in de auto zitten. Emoticon: Cooool

cocos
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor de antwoorden,
Het gaat er ons er echt niet om het onderste uit de kan te halen....
Wij gaan al jaren naar Thailand en daar zit je 6 uur in een taxi voor 20 euro. Wilde gewoon even weten hoe de prijsverhoudingen op Bali zijn.
En aan mierenneuken doen we ook niet, zijn nu al maanden met een geldinzamelingsactie bezig om op Bali aan een weeshuis te overhandigen.

Mvg.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Cocos,

mag ik dan zo onbeschoft zijn om te vragen wie dat geld gaat beheren op Bali? Ik doel dan op iemand van de schenkende kant voornamelijk.

Geheel offtopic inderdaad, maar wil het wel graag weten Emoticon: Puh!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,727,658 pageviews Een website van indahnesia.com