Subforum Andere praat

forum.indonesiepagina.nl 
38 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

L&R wil rol in vliegveld Dubai
Dubai gaat een enorme, innovatieve 'vliegveldstad' bouwen. Decaan prof. Ben Droste ziet een rol weggelegd voor Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek (L&R).
Dubai wil in de komende vijfenveertig jaar een megavliegveld bouwen. Het Dubai World Center wordt twee maal zo groot als Hongkong en krijgt onder andere zes landingsbanen, zes passagiersterminals, huisvesting voor 250 duizend mensen en luxe golfbanen. "Zo'n project is voor onze faculteit buitengewoon interessant", zegt Droste. Hij ziet kansen voor een samenwerking met de stad in de Verenigde Arabische Emiraten. "Het is niet toevallig dat iemand uit Dubai hier een seminar ho
udt."

Er zal het een, en al wat gaan veranderen in de toekomst.
Er is zoals u kan lezen een gigantische project in Dubai bezig waarin er in de toekomst niet aan voorbij gegaan kan worden.
Er word gebouwd aan een 5 km start en landing banen
Men zal naar IndonesiŽ steeds via hun vliegveld ťťn overstap, dan rechtstreeks naar Jakarta gebracht worden.
Als KLM/Air France er niet op in gaat spelen verliezen ze de markt naar AziŽ ook.
Ook Garuda zal in de toekomst dit mee gaan nemen om via Dubai een lijn te openen.
Zullen ze geen last hebben van Europesche regels.
als het binnen de prijs valt van de doorsnee midden klasse.
Want de prijs moet binnen de 1000Ä blijven ondanks de verhoging van kerosine brandstof prijs.
En als er dan via de Airbus a380 gevlogen word, kan die prijs ook onder de 500Ä blijven naar Dubai.

Dan is het hoe de prijs ontwikkeling zal gaan tussen die landen naar AziŽ.
Dit is wel de toekomst gezien de ontwikkeling aan de gigantische ontwikkeling in Dubai
Daar zal men niet aan ontkomen, dat is nu eenmaal de toekomstige ontwikkeling.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Ik weet niet echt wat ik van je topic titel moet maken helaas. Ik zet wel je topic even over naar 'Andere praat'.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Als jij het al niet weet hoe moet deze simpele ziel het er dan wel van maken....
Ja de tekst kon niet langer gemaakt worden, het lag aan het fijt dat de aantal letters, het niet verder kon laten zien.
Was dus, beperkt met dat aantal, je kunt in het verhaal verder zien waar het over gaat.
Het is geen Russisch dus je kunt lezen waar ik het over hebt.
De toekomst met het reizen naar IndonesiŽ.
kan interessant zijn met wat we als indonischegangers voor de toekomst kan verwachten.
Wie weet kan er mensen zijn die er iets meer in de toekomst kan kijken, dan ik kan
Het zijn geen Mekka reizigers wat ik bedoel.

Dus als je even het verhaal verder leest weet je waar het over gaat.
Eťn belangrijke reizigers informatie, die ook hier thuis hoort. Emoticon: Stupid Emoticon: Confused Emoticon: Devil Emoticon: So funny Emoticon: Frustrated

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

On 30-05-2008 16:33 zieleffe wrote:

...

Er zal het een, en al wat gaan veranderen in de toekomst.
Er is zoals u kan lezen een gigantische project in Dubai bezig waarin er in de toekomst niet aan voorbij gegaan kan worden.
Er word gebouwd aan een 5 km start en landing banen
Men zal naar IndonesiŽ steeds via hun vliegveld ťťn overstap, dan rechtstreeks naar Jakarta gebracht worden.
Als KLM/Air France er niet op in gaat spelen verliezen ze de markt naar AziŽ ook.
Ook Garuda zal in de toekomst dit mee gaan nemen om via Dubai een lijn te openen.
Zullen ze geen last hebben van Europesche regels.
als het binnen de prijs valt van de doorsnee midden klasse.
Want de prijs moet binnen de 1000Ä blijven ondanks de verhoging van kerosine brandstof prijs.
En als er dan via de Airbus a380 gevlogen word, kan die prijs ook onder de 500Ä blijven naar Dubai.

Click to see original image

Dan is het hoe de prijs ontwikkeling zal gaan tussen die landen naar AziŽ.
Dit is wel de toekomst gezien de ontwikkeling aan de gigantische ontwikkeling in Dubai
Daar zal men niet aan ontkomen, dat is nu eenmaal de toekomstige ontwikkeling.

Ik zie niet in hoe die woestijnratten dit voor elkaar gaan krijgen. Over 50 jaar is de olie en het geld op, in hun eigen mensen hebben ze niet geinvesteerd, het zijn nog steeds dezelfde achterlijke woestijnnomaden.

En waarom zou je via Dubai willen vliegen? De enige reden dat ik er wel eens kom (ik ben er een keer of 4 geweest) is dat het goedkoper is. Maar in zo'n beetje alles is Singapore beter als transitpunt, en dit zal ook niet veranderen, gastvrijheid zit gewoon bij de Aziaten ingebakken, en niet bij de Arabieren helaas.

Overigens vliegt er al een aantal jaren een rechtstreekse vlucht tussen DXB en CGK, EK 344 om precies te zijn, voor 90% gevuld met TKI, die na verkracht en misbruikt te zijn blij zijn dat ze terug kunnen naar Indo.

Gracias. Sama sama

Fybbb
Gebruiker
spacer line

Beste kiwimave:

Deze mensen zijn niet achterlijk als jij denkt. Heb je wel eens van Dubai International Capital gehoord..? Zij hebben overal, inclusief Europa en de VS, belangen en investeringen voor de lange termijn. Hun belegd vermogen nadert de 1000 miljard dollar....
Daarnaast zijn ze bezig om van Dubai het financieel centrum van het midden oosten te maken.
Ze zijn allang voorbereid op de toekomst zonder olie.

Denk ff na voor dat je iets uitkraamt.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

En waarom zou je via Dubai willen vliegen? De enige reden dat ik er wel eens kom (ik ben er een keer of 4 geweest) is dat het goedkoper is

Dat is dan ook de goede reden.......goedkoper!!!!!
Dat kan dan wel zijn die woestijnratten, maar ze maken het, wat wij niet willen.
Een vliegveld in de zee van 5 km, lang en een modern TERMINAL.
http://www.dubaiairport.com/dia/english/home/
Dat ze het geld niet in hun sociale uitkeringen hoeven te spenderen, hebben ze een voordeel van miljoenen dollars te investeren, in hun toekomst, van uitbreiding van landÖ
De golf staten investeren hun geld beter dan waar ook te wereld.
Want China zit toch met enorm onzekere toekomst van aardbevingen, waar ze zeker in de toekomst veel geld in moeten gaan investeren.
Dat is wel een domper maar het is wel de werkelijkheid.
En via Singapore zal het de prijs afhangen,dat ze de concurrentie wel aan kunnen.
En het heeft een voordeel dat je even je reis onderbreekt , want je bent dan pas op de helft van je reis.
Dan weer er uit gegooid worden voor 20 a 25 minuten met MaleisiŽ Airways in Kuala Lumpur
Of met Singapore Airline een overstap van enkel uren, of wat dan ook.
Binnen de 1000Ä per ticket blijven, in een dure brandstof tijd, in de toekomst, zal moeilijk worden Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Stupid Emoticon: Cooool

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

On 30-05-2008 17:24 Jeroen wrote:
Ik weet niet echt wat ik van je topic titel moet maken helaas.

Misschien.... '' Rol vliegveld Dubai...richting Indonesie " Emoticon: Shiny

Tja Ziel, ik blijf het gigantisch vinden wat die rijken heren neerzetten in Dubai ! De poen kan niet op...! en ik verwacht zonder twijfel dat deze slagen. Dus gauw neerzetten dat spul en dat we daar straks ff een tussenlanding maken ofzo Emoticon: Wink

Live life to the max.......

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Kiwi zit er helemaal naast en fybbb zit juist. De Arabieren zijn niet zo achtelijk bezig en zijn bezig met zich te bewijzen dat ze meer in petto hebben dan kamelen en olie. Dubai is bezig zich wereldwijd te profileren als een service cener: hospitality (hotels), finance&banking en logistiek. dit is geweldig en mega opgepakt. Natuurlijk helpen de oliedollars een handje en het is een feit dat bijvoorbeeld airliner Emirates verkapte overheidssteun heeft, zeker met de aanvoer van goedkope kerosine.
Het grootste gevaar voor Dubai is de gierende inflatie. Voor de hele ontwikkeling van Dubai (en de VAE) moeten zeer veel arbeidskrachten worden ingevoerd, waaronder een substantieel aantal Engineers, finance experts en IT'ers. Die komen alleen maar voor zeer veel geld / hoge salarissen en besteden dat dus naar believen. Zodoende stijgen de prijzen zeer snel op het gebied van wonen en voedsel. Ofwel, de expats beginnen te klagen over de duren verblijfskosten.

En Kiwi, de EK344 zit niet alleen maar vol met pembantu's en werksters. Er zitten ook toeristen en zakenreizigers tussen. Ik zat er 3 weken terug nog tussen.

Begin de details te vergeten

TERDAD
Gebruiker
spacer line

Geweldig is het....wat er in Dubai gaande is!!!!

als ik het even een korte tijd volg dan proef ik een beetje RASA IRI/CEMBURU!

De Arabieren zijn niet dom en achterlijk!!

En de Arabieren zijn niet de enige VERKRACHTERS op deze wereld!!

Maar ...laat maar zitten een ieder mag natuurlijk zijn hart luchten......

INDONESIA ABADI - TETAP MERDEKA

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

86,509,325 pageviews Een website van indahnesia.com