Enkele reis Bali (NIEUW)

Subforum Gezocht & Aangeboden 
88 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Ellencc
Gebruiker
spacer line

Over ons verblijf van bijna een jaar op Bali heb ik een boekje geschreven. Als je interesse hebt in mijn boekje, mail dan even, dan stuur ik je alle info. Zie beschrijving hier onder.

Ons ideaal, een klein resort op het Indonesische eiland Bali, leek even werkelijkheid te worden. Wij dachten alles onder controle te hebben, maar helaas was de realiteit anders.
Lees ons relaas over leuke dingen, desastreuze belevenissen, onechte vriendschap en haat en leer meteen iets over het prachtige eiland Bali. De ceremonies, het dagelijks leven van de mensen hier en nog veel meer. Een belevenis van bijna een jaar. Lief, leed en verraad zorgden er voor dat we in Nederland met niets op nieuw moesten beginnen.

robbert
Gebruiker
spacer line

Hoi Ellen,
Mssn wel aardig om in het kort ook jouw ervaring te zetten in het forum van "Vrienden van Bali ", er loopt daar momenteel een topic "waar heb je nu nog moeite mee" waarin jouw reactie goed zou passen.
Rob

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

On 28-05-2008 20:56 robbert wrote:
Hoi Ellen,
Mssn wel aardig om in het kort ook jouw ervaring te zetten in het forum van "Vrienden van Bali ", er loopt daar momenteel een topic "waar heb je nu nog moeite mee" waarin jouw reactie goed zou passen.
Rob

Bijdeze : groups.msn.com/VriendenvanBali(...)=4675674875327500268 Emoticon: Puh!

Live life to the max.......

Ellencc
Gebruiker
spacer line

Hoi Rob en Martin,
Mijn verhaal is te lang (150 pagina's) om zo in het forum te zetten, vandaar dat het in boekvorm uitgegeven is. Ik moet dan eerst een korte versie maken en daar heb ik eigenlijk geen tijd voor. Ben al zo blij dat ik dit boekje eindelijke onder mijn neus heb. Verder ben ik een poos geleden lid geweest van de vrienden van Bali, maar er waren daar wat dingen waar ik het niet mee eens was en heb me afgemeld.
Ik hoop dat jullie dit begrijpen. Verder verkoop ik liever een boekje, de opbrengst gaat naar onze vrienden op Bali, die het water tot aan hun lippen hebben staan.
Twee vliegen in een klap dus.

Ellen

hendriks
Gebruiker
spacer line

hallo Ellence,
ik zou graag je boekje willen bestellen, geef even door hoe en dergelijke.

Bij voorbaat dank,
Willem

Ellencc
Gebruiker
spacer line

Hoi Willem, ik heb je een mailtje gestuurd.
Groetjes
Ellen

arroyo
Gebruiker
spacer line

Ik ben geinteresseerd in het boekje. Stuur het me toe, ik verneem de kosten graag. Arroyo

de reiziger
Gebruiker
spacer line

Hoi, ellenc graag zou ik willen weten wat je boekje kost en hoe ik er aan kan komen, groeten,

de reiziger

iravd
Gebruiker
spacer line

Ik ben ook geinteresseerd, hoe kan ik bestellen?

Ira

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Hi Ellen,
In welk deel van Bali heeft jouw story zich afgespeeld of is messchien nog aan de gang.
Groet. Emoticon: Cry

Shalom

Ellencc
Gebruiker
spacer line

Onze story speelde zich af in Canggu, iets boven Seminyak en is helaas afgelopen.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Geef me even een berichtje over je boek: misschien een korte schets, prijs, verzendmogelijkheden (in of naar buiten Nederland).
Tx.

lvangulik
Gebruiker
spacer line

Kunt u mij opgeven hoeveel uw boekje moet kosten?

bij voorbaat dank,

LFH an Gulik

Ellencc
Gebruiker
spacer line

Ellencc
Gebruiker
spacer line

Het boekje kost 16,95 en heeft 150 pagina's. verzendkosten 2,95 in Nederland.
Uitgever is free musketeers.

Ellencc
Gebruiker
spacer line

lvangulik, als ik je een mailtje stuur krijg ik het onbestelbaar terug.
Mijn emailadres is villasenyumEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hetnet.nl

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,759,748 pageviews Een website van indahnesia.com