Hotel Legian Beach - Kuta

Subforum Bali, het godeneiland 
85 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

Jezus wat een geld per dag ik denk zal haast wel incl slaapie doen drinken eten en spenden aan kleding, schoenen, souveniers, houtsnijwerk what ever ...
100 euro per dag geef je niet echt uit aan eten en drinken in Azie
Wel aan de andere kant USA maar Azie??

wauw ik dacht dat ik flink kan uitgeven.. maar hahaha jij spant de kroon dan...... hahaha op gebied van eten bedoel ik dan en oja drinken

adu zeg!!! ben kapok!!

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

O wacht ik denk in Japan kom je ook wel aardig in de buurt denk ik........ 100 euri per dag...

adu zeg!!! ben kapok!!

dingef
Gebruiker
spacer line

om even duidelijk te zijn
ik bedoel alleen voor uitgaan, eten, excursies ed , niet hotel
en ik bedoel ik maak gewoon een begroting van ca 100 euro per dag
ben er nog nooit geweet , dus weet ook niet wat t kost....

in thailand was ik ook wel zoiets kwijt en ik ging ervan uit dat het vergelijkbaar was...
maar ik maak me niet druk om 100 euri per dag Emoticon: Shiny

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

Ik ook niet Emoticon: Yes!
Nou dan kan je je een slag in de rondte van eten en een slag in de rondte drinken
Maar normaliter red je dat niet echt hoor eten en drinken voor 100 euri per dag of eet je dan gelijk met een heel weeshuis ja dan !!!

Thailand? kom ik jaarlijks maar ik ben een aardige spender believe me maar met eten en drinken red ik dat niet wel met shoppen in Siam Paragon met gemak ga ik r overheen zelfs maar eten en drinken is zoooooooooooooooo goedkoop in Azie

Of ben je de hele tent aan het geven???

adu zeg!!! ben kapok!!

dingef
Gebruiker
spacer line

ik was in Phuket.. betaal je toch zo 1,5 tot 2 euro voor een flesje Heineken
dat loopt aardig op Emoticon: Yes!

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

als je er een heleboel drinkt wel ja beter advies next time Singha beer schijnt volgens manlief beter te smaken en ook nog goedkoper kan je r nog meer opdrinken Emoticon: Yes! Emoticon: Wink
Mijn god zeg hoeveel drink je dan wel niet weg gezien het eten daar amper wat kost? Hmmm je verbruikt het geld dus meer aan bier???

Tip voor Bali drink Bintang heel goed bier en kost 3 x niks
Tuurlijk Heineken is import dus betaal je altijd meer als hun eigen bier.
Adu ben je gauw mabok door al dat minum minum hahahahaha Emoticon: Laugh out loud

adu zeg!!! ben kapok!!

dingef
Gebruiker
spacer line

Heb inderdaad wel SIngha gedronken.. klopt dat t niet verkeerd is!
maar we gaven toch de voorkeur aan Heineken , lekker eigenwijs haha Emoticon: Yes!

geld uitgeven heb ik nooit problemen mee op vakantie Emoticon: Wink

eh.. wat is mabok.. moet mn indonesisch nog ff bijspijkeren
Emoticon: Shiny

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

Toch prima bier Singha? en geloof me Bintang ook Hey joh kom zeg Heineken weer drinken als je op hollandse bodem weer bent hoor....

haah mabok is dronken en minum minum is drinken hahah weer wat geleers wanneer ga je? Ik ga naar Phuket weer gezellie en manlief natuurlijk aan de Singha!!!!

Maar eerst naar japan en vandaar uit Thailand hmm Japan gaat me qua eten en drinken wel lukken 100 euri per dag..............

adu zeg!!! ben kapok!!

dingef
Gebruiker
spacer line

ok, ik ga dat Bintang ook es proberen Emoticon: Yes!

ok dan, mn eerste Indonesische les Emoticon: Shiny
nog meer interessante woorden?

Japan hebben ze inderdaad lekker eten!
ik was er voor mn werk.. we werden elke avond mee uit eten genomen....
ik heb er ook eens een soort pannekoekjes gegeten
met spicy pickles erin.. heeeeeeeeeerlijk................

Japan en Thailand.. ik ben jaloers!

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

Wat leuk dat je daar Japan bent geweest hoe was het en waar was je??? wij beginnen in Osaka dan Kyoto Kobe Nara Nagoya Tokyo en Nikko en vanuit Tokyo naar Thaialand Phulet en BAngkok.

Hier op het formum staan een topic bij algemeen indonesie praat over woorden kan je ff bekijken wie weet leer je ervan Emoticon: Wink en spreek je vloeind maleis/ bahasa Indonesia

Maar Bintang is prima bier joh vergeet Heineken gewoon ff lekker aan de bintang maak niet de fout door binatang te zeggen ipv bintang Emoticon: Yes! Emoticon: Nooo

Wanneer ga je?
Veel plezier!! en geniet

adu zeg!!! ben kapok!!

dingef
Gebruiker
spacer line

ben alleen in Tokyo geweest, maar dat is alleen al een ervaring op zich!

ok, zal es verder kijken , of ik wat kan leren Emoticon: Shiny

ik ga volgende week vrijdag en kom dan de 29e weer terug in NLD.................

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

On 04-06-2008 09:05 brendababe wrote:
Wat leuk dat je daar Japan bent geweest hoe was het en waar was je??? wij beginnen in Osaka dan Kyoto Kobe Nara Nagoya Tokyo en Nikko en vanuit Tokyo naar Thaialand Phulet en BAngkok.

Hier op het formum staan een topic bij algemeen indonesie praat over woorden kan je ff bekijken wie weet leer je ervan Emoticon: Wink en spreek je vloeind maleis/ bahasa Indonesia

Maar Bintang is prima bier joh vergeet Heineken gewoon ff lekker aan de bintang maak niet de fout door binatang te zeggen ipv bintang Emoticon: Yes! Emoticon: Nooo

Wanneer ga je?
Veel plezier!! en geniet

Voor degenen die het niet weten,; Bintang is oorspronkelijk door heineken gestart.

Overigens erg lekker bier, ik drink het liever dan import Heineken.

Greetz

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

Trouwens, een beetje shoppen, stappen, wat wodka juutjes drinken en die 100 eurietjes is er per dag toch snel doorheen vind ik hoor.

Greetz

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

ja oke stappen eten drinken en shoppen ja dat snap ik in Azie
maar toch niet alleen puur eten en drinken ??
Shoppen alleen ja dan ga ik met gemak r overheen no problemo maar 100 euri per dag drink en eet ik niet weg.. (oke drink geen alcohol dus dat scheelt manliefwel.. ben geen groete eter niet te verwarren met etter hahaha)

adu zeg!!! ben kapok!!

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

vodka jus: rp 40.000 tot 70.000.... hmmmmm... gaat toch wel snel dan hoor..
hehehe

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

Ik denk dat als Bali-lover thuis komt, gelijk naar de diŽtiste (overgewicht) en dokter (lever vanwege het vele drinken) moet. Het is volgens mij bijna onmogelijk om in IndonesŽ Ä 100 alleen aan eten en drinken uit te geven. De prijzen liggen daar zo laag! Mijn man en ik houden van goed en lekker eten, dus we geven daar ook vrij veel aan uit, maar nog nooit Ä 100. De Bintang is van Heineken en volgens mijn man smaakt hij lekkerder dan Heineken zelf, ofschoon Bali Hai ook niet te versmaden is (volgens mijn man dus). Ik zelf houd het liever op een mix. zoals Singapore Sling/ Planters Punch of iets dergelijks.
Pamela

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

Pam je hebt gelijk in alle opzichten!! 100 euro aan eten en drinken red je niet per dag in Indonesie ook niet in Thailand!!!!!

adu zeg!!! ben kapok!!

dingef
Gebruiker
spacer line

On 05-06-2008 09:39 brendababe wrote:
Pam je hebt gelijk in alle opzichten!! 100 euro aan eten en drinken red je niet per dag in Indonesie ook niet in Thailand!!!!!

ok, nu is t een uitdaging.. moet gaan lukken Emoticon: Shiny

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

hey laat je het ons nog ff weten als je weer back in Belanda land bent?? we zijn natuurlijk rete nieuwsgierig!! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Wink Emoticon: Wink

adu zeg!!! ben kapok!!

dingef
Gebruiker
spacer line

ja, kan me de spanning goed voorstellen
als ik tijd heb op vakantie, laat ik nog wel ff de tussenstand na een week weten Emoticon: Shiny

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

We hebben het toch alleen maar over eten en drinken: Ä 100 per dag in IndonesiŽ????
Pamela

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 06-06-2008 12:17 Pamelabak wrote:
We hebben het toch alleen maar over eten en drinken: Ä 100 per dag in IndonesiŽ????
Pamela

dingef schreef:

om even duidelijk te zijn
ik bedoel alleen voor uitgaan, eten, excursies ed , niet hotel
en ik bedoel ik maak gewoon een begroting van ca 100 euro per dag
ben er nog nooit geweet , dus weet ook niet wat t kost....

als het alleen om eten en drinken gaat kan ik er zeker wel een week van leven.

Maar als je elke dag een tournedos wilt en een luxe lunch, koffie bij Starbucks drinkt en 's avonds naar de club van het Hard rock hotel enz. en steeds met de taxi op en neer dan zou je misschien in de buurt komen van die 100 euro.
Zoals je zegt Dingef, je kijkt niet op 100 euro per dag, dan kan jij een luxe leventje leiden daaro ! Emoticon: Party!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

daft_punk
Gebruiker
spacer line

lol. in je eentje drinken is niet gezellig. volgens mij drinkt dingef graag in het bijzijn van vrouwelijk schoon en dan zijn die 100 euris zo op.

een hele fijne vakantie gewenst dingef. weet wel zeker dat je je gaat vermaken.
Greetz,
Daan

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

100 euro per dag inderdaad bij een Starbuck eten elke ochtend en vette biefstuk eten dan ja dan lukt het aardig maar als je in Azie bent ga je toch Aziatisch eten??? Geweldig toch en dat kost nou 3 x helemaal bijna niks. De bintang ook niet.

En de starbucks alleen voor de brownies of muffins en de overheerlijke frapucino!!

!00 euri per dag in Azie moet je een hoop moeite voor doen zeker in je eentje in Amerika (ondanks nu de lage dollar) red je dat makkeijk een cocktailtje is al 25 dollar tel maar uit je winst! een ontbijtje (vrij sinmpel 3 bagels 1 koffie en 1 thee en 1 jus en 3 eieren 45 dollar
Kaching

adu zeg!!! ben kapok!!

dingef
Gebruiker
spacer line

hoi Daan,

hoe kom jij aan die wijsheid Emoticon: Wink

ja, in je eentje drinken is niet gezellig he Emoticon: Shiny

volgende week zit ik er al om deze tijd Emoticon: Yes!

Frank

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,879,056 pageviews Een website van indahnesia.com