Waar de eerste nachten doorbrengen?

Subforum Bali, het godeneiland 
79 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
2summer
Gebruiker
spacer line

Mijn vriend en ik gaan naar Bali voor het eerst i juni. Nu vragen wij ons af waar de eerste nachten doorbrengen na aankomst vliegveld. We hebben geen zin om een uur in de taxi te zitten. We willen een aantal dagen bijkomen en acclimatiseren. Kuta leek ons logisch, maar ik lees hier op het forum geen leuke verhalen over. Is het ook een idee om te starten in Seminyak? Wat is leuk/ handig/ verstandig? We hebben in totaal 4 weken en willen bali en Flores, Rinca doen.
Alvast hartelijk bedankt hoor.

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Hmm.volgens mij heb je dat op andere forums ook al gevraagd, en antwoord gekregen :-)
En de taal leren (je andere vraag) leer je niet in 4 weken

hati hati, pelan pelan

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Kijk es op vakantiereiswijzer.nl
Wat jij leuk vindt is heel persoonlijk natuurlijk. De een houdt van luxe hotels, de ander van kleine cottages in de natuur, de ander weer van bungalows.

From Dayeuhkolot with love

monyet_belanda
Gebruiker
spacer line

Och, Kuta is erg toeristisch. Ik kan er wel een dag of wat rond hangen, maar het is niet iets waar je voor > 5 dagen zou moeten blijven in mijn optiek. Gewoon een dag (of twee) daar naar toe, dan kun je alle negatieve verhalen hier later bevestigen of ontkennen Emoticon: Wink

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Negatief of niet negatief...dat is en blijft een kwestie van persoonlijke meningen. Kuta en omgeving heeft toch ook zijn charmes >> in elk geval om eens te gaan stappen. Voor het echte Indonesie moet je daar niet zijn. Geldt ook voor Volendam in Nederland

hati hati, pelan pelan

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Goed, verder in een zelfde soort topic. Jammer dat je zelf nog niet in ziet dat het beter is alles in 1 topic te houden.

http://forum.indonesiepagina.nl/topic/6381/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

92,477,666 pageviews Een website van indahnesia.com