Zou Ome W(ilders) wel gelijk hebben ??

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 14-04-2008 16:07 zieleffe wrote:

Sapolidi
nou daar is het wel erg druk.
En de meningen daar zijn nou niet van de poes.............. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Smile Emoticon: Bye bye

Ik heb vroeger wel eens op dat forum gelezen. De mensen die daar posten behoren echt niet tot het beschaafdste gedeelte van onze bevolking. Maar het is beter dat ze daar hun ongenoegen uiten in woorden dan in daden.
De naam FOKforum zegt immers al genoeg. Zal wel iets van doen hebben met het begrip opfokken.
Met dat soort volk heb ik weinig van doen.

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 14-04-2008 13:59 AnisJ wrote:

...

• " ..... moet ik nu een Christelijke versie maken ....... Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Cry Emoticon: Cry "

• Heb je dat ?
    Een meneer die kan vliegen of over water kan lopen hebben we al gehad . Emoticon: Yes!

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Nemesis
    Gebruiker
    User icon of Nemesis
    spacer line

In mijn jonge jaren kon ik dat ook:

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

AnisJ
    Gebruiker
    User icon of AnisJ
    spacer line

On 14-04-2008 17:31 sidia wrote:..........................Heb je dat ?
    Een meneer die kan vliegen of over water kan lopen hebben we al gehad . Emoticon: Yes!

Misschien wel dit .....

'Ahu kura ahia, mansia nia'

merapi
    Gebruiker
    User icon of merapi
    spacer line

Om Ziel:
    hersenspoeling?
    Ja de Christelijke kinderdoop is al een vorm van hersenspoeling: ben je net op de wereld en dan word je al bij een kerk ingedeeld.
    Maar dat is geen echt stigma, je hebt altijd de keuze om de kerk te verlaten,moet dit toch wel van mn hart:die enge besnijdenis bij jongetjes,brrr
    Daar kom je niet meer vanaf........
    Heb dat nooit begrepen:als God de mens heeft geschapen, en ik neem aan compleet,waarom moet dat dan? Emoticon: Emoticon: Emoticon: Emoticon: Bye bye

zieleffe
    Gebruiker
    User icon of zieleffe
    spacer line

Merapi ja waarom?, die vraag heb ik zelf ook.
    nadat we kennis gemaakt hadden met een familie zij was Indische Moslima.
    En hij was gewoon Nederlander.
    Hij was trots dat hij op latere leeftijd nog besneden was.
    Dat zei hij, maar ik heb er nooit er over gesproken, want het was uit respect dat je dat niet deed.
    Ja dat gaat zo, en eigenlijk is dat niet goed er niet over spreken, maar we hebben het nu over 10 tot 12 jaar geleden.
    Dat was nog geen item om er over te hebben, wegens te weinig kennis.
    Nu zou ik hem voor gek verklaren........... Emoticon: Stupid Emoticon: Devil Emoticon:

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Albert
    Gebruiker
    User icon of Albert
    spacer line

ZONDER WOORDEN

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Bokito
    Gebruiker
    User icon of Bokito
    spacer line

Merapi & Ziel,
    Sunat heeft niets met het geloof te maken het is puur voor de hygiene en de potentie.
    In Noord Korea wordt iedereen bij de geboorte ontdaan van zijn ammandelen omdat het een ziekte bron is zeggen ze.
    Groet. Emoticon: Blush

Shalom

Nemesis
    Gebruiker
    User icon of Nemesis
    spacer line

On 18-04-2008 17:17 Bokito wrote:
    Sunat heeft niets met het geloof te maken het is puur voor de hygiene en de potentie.

De correlatie tussen geloof en besnijdenis is zo goed als 100%, dus dat het alleen voor hygiŽne en de potentie is klopt niet. Emoticon: Nooo

HygiŽne kan ik mij nog iets bij voorstellen, hoewel daar natuurlijk ook betere oplossingen voor zijn. We trekken toch ook niet de nageltjes uit alle vingertjes van babiís, omdat er later zoveel vuil onder kan gaan zitten. Emoticon: Cry

Overigens associeer ik Islam nou niet bepaald met hygiŽne. Gebieden waar deze godsdienst vaak voorkomt, zou ik toch eerder als relatief onhygiŽnisch willen bestempelen. Emoticon: Yes!

Potentie lijkt mij de grootst mogelijke onzin. Mogelijk dat deze beschadiging er voor zorgt dat het ding het minder goed doet, maar beter lijkt mij uitgesloten. Emoticon: Stupid

In Noord Korea wordt iedereen bij de geboorte ontdaan van zijn ammandelen omdat het een ziekte bron is zeggen ze.
    Groet. Emoticon: Blush

Amandelen geven inderdaad nogal eens aanleiding tot keelontstekingen. Preventief verwijderen kun je echter wel vraagtekens bij zetten. Emoticon: Confused

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
    Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
     Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
    Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,255,074 pageviews Een website van indahnesia.com