Strand, duiken en uitgaan

Subforum Bali, het godeneiland 
127 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Rissee01
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,

Om even bij te komen van de hectiek van Jakarta ben ik van plan om 26 april tot 3 mei naar Bali tegaan. Ik wil graag mijn PADI halen en ben dus op zoek naar een mooie duik locactie (heb nog niet eerder gedoken). Echter ik wil ook nog relax aan het strand liggen en 's avonds nog een beetje stappen (blijf tenslotte een week, dus na het duiken moet er nog tijd over zijn). Mijn vraag is dan ook of er een goede plaats is waar deze drie dingen zijn te combineren.

MVG,

Jeroen

daft_punk
Gebruiker
spacer line

er zitten een aantal duikscholen in padang bai, maar weet niet hoe het uitgaansleven daar is. zijn trouwens veel hollanders daar die daar duikles geven.

om echt goed op stap te gaan moet je toch in het zuiden zijn(Kuta/seminyak)

Agung
Gebruiker
User icon of Agung
spacer line

Tulamben en Amed zijn goede plekken voor duiken. Helaas is daar voor de rest zo goed als niets.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

86,447,337 pageviews Een website van indahnesia.com