|
|
|
|
|
|
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sorry Jeroen had het over het hoofd gezien, maar het is wel een discussie waard dacht ik zo.
Tenminste als er behoeft is?, omtrent die gehersenspoelde invloedbare jeugd, de vernieling in wilt helpen.
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
On 04-04-2008 11:56 zieleffe wrote: Sorry Jeroen had het over het hoofd gezien, maar het is wel een discussie waard dacht ik zo.
Tenminste als er behoeft is?, omtrent die gehersenspoelde invloedbare jeugd, de vernieling in wilt helpen.
|
Ach Om Ziel, ik kan zo'n film wel waarderen, mits ook iets in de vorm van wat Wilders heeft gemaakt meegenomen zou worden, zodat er een gezonde discussie ontstaat.
Deze film geeft net als Fitna een éénzijdig beeld, waar hier Balk als slap werd gezien, om zich zo over de film van Wilders uit te laten, vind ik SBY net zo'n slapjurk, hij zou zich drukker moeten maken om al die brave moslimfiguren met een rijkelijk gevulde dompet, die wel 5 keer per dag op hun kleedje zitten en tussen het bidden door de arme bevolking met corruptie uitknijpen.
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|