Film over vredelievende islam breekt alle records

Subforum Geloof in Indonesië 
69 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Geloof in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

In IndonesiŽ, aldus Trouw.....
Een film die de islam juist als vredelievend afschildert en oproept tot verdraagzaamheid. In de afgelopen maand hebben ruim drie miljoen mensen íAyat Ayat Cintaí (íLiefdesverzení) gezien. Ook de Indonesische president Susilo Bambang Yudhoyono, die de film een antithese van Fitna noemde.

Ja dat is een charme offensief die bedoelt is voor de binnenlandse markt.
Denk ik zo?, want anders hadden ze het wel met het Arabis, of Engels laten vertalen.
Maar goed het is er dus, de mogelijkheid voor de Indische mensen is nu er doorheen te prikken, aldus een Indische dame die het nog niet zag zitten om haar hoofddoekje om te doen, misschien later zei ze.
Ja zo kan je ook omgaan met het medium film movies het mooier maken dan het leven werkelijk is.
Dat kunnen ze in Amerika ook, dus waarom zij niet. Emoticon: Shiny Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yummie! Emoticon: Blush

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Stond drie dagen geleden ook al op indonesiepagina.nl/indahnesa.com Emoticon: Shiny

http://indonesiepagina.nl/nieu(...)n_van_islam_zien.php

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Sorry Jeroen had het over het hoofd gezien, maar het is wel een discussie waard dacht ik zo.
Tenminste als er behoeft is?, omtrent die gehersenspoelde invloedbare jeugd, de vernieling in wilt helpen. Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Stupid Emoticon: Frustrated

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 04-04-2008 11:56 zieleffe wrote:
Sorry Jeroen had het over het hoofd gezien, maar het is wel een discussie waard dacht ik zo.
Tenminste als er behoeft is?, omtrent die gehersenspoelde invloedbare jeugd, de vernieling in wilt helpen. Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Stupid Emoticon: Frustrated

Ach Om Ziel, ik kan zo'n film wel waarderen, mits ook iets in de vorm van wat Wilders heeft gemaakt meegenomen zou worden, zodat er een gezonde discussie ontstaat.
Deze film geeft net als Fitna een ťťnzijdig beeld, waar hier Balk als slap werd gezien, om zich zo over de film van Wilders uit te laten, vind ik SBY net zo'n slapjurk, hij zou zich drukker moeten maken om al die brave moslimfiguren met een rijkelijk gevulde dompet, die wel 5 keer per dag op hun kleedje zitten en tussen het bidden door de arme bevolking met corruptie uitknijpen. Emoticon: Angry

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,351,566 pageviews Een website van indahnesia.com