Indonesische film laat de goede kanten van Islam zien

Subforum Geloof in Indonesië 
57 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Geloof in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Indonesische film laat de goede kanten van Islam zien
Een Indonesische film zoekt een manier om religieuze stereotypes te laten verdwijnen en om het andere gezicht van de Islam te laten zien. De film is inmiddels een van de grootste hits in IndonesiŽ. Meer dan drie miljoen mensen, inclusief President Susilo Bambang Yudhoyono en andere hoge ambtenaren, hebben de film Ayat Ayat Cinta (Versen der Liefde) inmiddels bekeken. De film is een Islamitisch romantische film die afgelopen januari het daglicht zag.
Lees verder , klik op de titel

Nemesis
Gebruiker
User icon of Nemesis
spacer line

Ayat-Ayat Cinta Part 1:

www.youtube.com/watch?v=KvMZM0uRrkc

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

Wat is dit toch voor 'geseik' ..... bezoek toch gewoon een moskee !!!

'Ahu kura ahia, mansia nia'

Nemesis
Gebruiker
User icon of Nemesis
spacer line

Ik ben van de Click generatie, niet van de billen omhoog generatie.... Emoticon: Shiny

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

Is dit de haagse versie van "kap nou?"

Ga staan waar geen plek is om te staan.

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Lijkt wel Goede Tijden Slechte Tijden in indonesisch. Emoticon: Very funny

Nemesis
Gebruiker
User icon of Nemesis
spacer line

Veer, je hebt helemaal gelijk

Groetjes van Nemesis

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Het is ook niet mijn smaak.

Daarom heb ik het ook niet gekeken , ben meer liefhebber van hantu , kuntilanak film .

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

On 01-04-2008 20:47 Nemesis wrote:
Ik ben van de Click generatie, niet van de billen omhoog generatie.... Emoticon: Shiny

• Wie zegt dat als je een moskee binnengaat, meteen met de billen omhoog moet ...... in de 'ontspanningsruimte' van een Turkse moskee kon ik, als Christen, onder genot van een kopje (Turkse ?) thť, naar voetbal kijken geen persoon was er om mij naar hun geloof over te halen ........ in een hoek was een turks jongetje een computerspelletje aan het spellen ..... Emoticon: Smile Emoticon: Smile

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

sidia
    Gebruiker
    User icon of sidia
    spacer line

Over de billen omhoog , dat zie ik alleen maar in Nat. Geography / Discovery of Animal Channel.
    Als de wijfjes tochtig zijn . Emoticon: Smile

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
    Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
     Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
    Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,351,718 pageviews Een website van indahnesia.com