Subforum Blog @ indonesiepagina.nl

forum.indonesiepagina.nl 
62 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Wie volgt?

We wachten tot Nemesis een nieuwe doelgroep heeft gevonden.

It's only kinky the first time.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

On 08-04-2008 10:44 Malam wrote:
De Javanen, moslims,andere gelovigen en speetogen zijn inmiddels de revue gepasseerd, nu de arabieren en homo`s.
Wie volgt, niet dringen a.u.b. achter in de rij aansluiten, niet dringen en geduldig zijn, iedereen krijgt een beurt Emoticon: Yes!

Nou als ik van je maar geen beurd krijg, want dan heb ik liever een stuk varkensspek .Hetroooooos misschien???? Emoticon: Shiny Emoticon: Party! Emoticon: Yummie!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Jantje
Gebruiker
spacer line

Nemesis, wat jij in het dagelijks leven doet is natuurlijk niet aan deze kliek besteed. Jij hoeft je echter nergens voor te generen. Aan die reacties kun je precies meten waarom sommigen angstvallig hun beroep niet durven vermelden.
Hua hua hua
Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 08-04-2008 15:07 Jantje wrote:
Jij hoeft je echter nergens voor te generen. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Jantje, je bent een echte goeierd. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Nemesis
Gebruiker
User icon of Nemesis
spacer line

On 08-04-2008 10:44 Malam wrote:
De Javanen, moslims,andere gelovigen en speetogen zijn inmiddels de revue gepasseerd, nu de arabieren en homo`s.
Wie volgt, niet dringen a.u.b. achter in de rij aansluiten en geduldig wachten, iedereen krijgt een beurt Emoticon: Yes!

Het zwaard van de Godin van de wraak is geduldig

Net als Vrouwe Justitia ben ik blind (in mijn oordeel)
Discrimineren doe ik niet.

Mijn zwaard is echter veel scherper. Emoticon: Worship

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

Nemesis
Gebruiker
User icon of Nemesis
spacer line

Nemesis, wat jij in het dagelijks leven doet is natuurlijk niet aan deze kliek besteed. Jij hoeft je echter nergens voor te generen. Aan die reacties kun je precies meten waarom sommigen angstvallig hun beroep niet durven vermelden.
Hua hua hua

Ja jammer. Wie weet wat ik daar mee zou kunnen doen Emoticon: Devil

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Nemesis, welke hoek van QA? CMM of ISO of meer in de fda hoek?
groetjes,

Begin de details te vergeten

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

Nemesis, wat jij in het dagelijks leven doet is natuurlijk niet aan deze kliek besteed. Aan die reacties kun je precies meten waarom sommigen angstvallig hun beroep niet durven vermelden.
Hua hua hua

Heel goed jantje, we gaan jou toch geen onnodige munitie geven.
Hua hua hua (is dit Chinees?) Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 08-04-2008 23:33 JohanN wrote:
groetjes,

ik dacht meer aan pvv.

Nemesis
Gebruiker
User icon of Nemesis
spacer line

On 08-04-2008 23:33 JohanN wrote:
groetjes,
ISO9001/14001, maar da's aan de meesten niet besteed, hier.

Als er iets niet deugt op 't werk, komt mijn scherpe zwaardje natuurlijk wel erg goed van pas! Emoticon: Yummie!

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

ISO9001/14001, maar da's aan de meesten niet besteed, hier.

Vertel dan !

Zoiets ?

De ISO9001: 2000 norm geeft de eisen weer van het kwaliteitsysteem van een bedrijf en vooral ook de wijze waarop een bedrijf met het kwaliteitsmanagement omgaat. Niet alleen de klantentevredenheid moet in het systeem tot uiting komen, ook de processen dienen te zijn vastgelegd. De ISO14001 certificering vraagt om een doordacht milieumanagementsysteem waarin de milieu-aspecten en de eisen van milieuwet- en regelgeving zijn vastgelegd, alsmede procedures op het gebied van milieumanagement zijn vastgelegd.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Gaat het om organisatieprocessen binnen de organisatie (intern)of gaat het om de kwaliteit van productie of diensten. (extern).

Ben ook kwaliteismanager (die manager is gewoon mijn verzinsel) geweest bij een lopende band .
Moet kijken of er geen slechte tahoe of brood geproduceerd wordt .
Heb ook in een broodfabriek gewerkt , lopende band.

Toen heb je nog geen ISO normen .Niet dat ik het weet.
Als ik een beschadigde tahoe of brood ziet , zeg ik ORA ISO , en haal de beschadigde produkt uit de lopende band.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

86,573,367 pageviews Een website van indahnesia.com