Is er nog leven na de Islam?, reis ervaringen delen!!!

Subforum Geloof in Indonesië 
72 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Geloof in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja dat kan ook maar wel via Hongkong dacht ik zo.
Cathay Pacific biedt nu zeer scherpe tarieven voor tickets naar diverse bestemmingen in AziŽ. Bij vertrek tot 31 maart 2008 boek je al een retourtje Hongkong voor slechts Ä736 all-in*! Verblijf is minimaal 7 en maximaal 30 dagen. Boek snel, want er is slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. In de periode van 13 juli tot 19 augustus 2007 kunnen geen vertrekvluchten geboekt worden, alleen retourvluchten

er is nog een mogelijkheid via een overnachting in Taipei, Taiwan.

Lufthansa German Airlines (1.010,11 + 319,94 tax) 1.330,05 EUR
(De allerlaatste vliegtuigstoelen op dit moment beschikbaar)

KLM-Royal Dutch Airlines (1.134,00 + 246,93 tax) 1.380,93 EUR

Korean Air (915,16 + 212,13 tax) 1.127,29 EUR
(De allerlaatste vliegtuigstoelen zijn helaas verkocht, zoek op andere dagen)

Malaysia Airlines (1.093,94 + 305,80 tax) 1.399,74 EUR

Singapore Airlines (930,31 + 254,28 tax) 1.184,59 EUR

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Om Ziel ik heb het op alle mogelijke manieren bekeken en uitgerekend.
Het kan inderdaad goedkoper, maar wat het goedkoper is wordt opgeslokt door het vervoer en wat er overblijft aan wat het goedkoper is, dat is alle ellende niet waard.
Zoek en boek maar, de beste leermeester is het zelf doen. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Jawel Malam je hebt gelijk voor die paar centen, het weegt niet tegen op wat je allemaal moet doen.
Toch het reizen is voor ons geen liefhebberij, zoals die verslageefster van KRO opreis gaat,
haar bedje is altijd goed voorbereid.
Ergens hier in een topic, kon je nog een gedeelte zien over Bali, wel mooi om het te zien, maar overtrokken aan het geen, wij als doorsnee vrouw/man op weg gaan.
Het is wel eens mooi om te weten dat er nog meer wegen naar Rome leiden.
Maar ergens zijn we beperkt op die maatschappijen die via MaleisiŽ of Singapore, of helemaal om, via Hongkong nar AziŽ reizen.
Zoals de Surinamer ook alleen met hun eigen maatschappij of eigenlijk alleen de KLM kunnen reizen.
Misschien via BraziliŽ, maar dan houd het ook mee op.
Wij waren vroeger best tevreden met Garuda, maar helaas dat ging toen over.
Ook zo iets dat het aan de IndonesiŽrs zelf ligt, hoe onprofessioneel ze met zoiets als Vliegen naar Europa de makkelijkste mannier brachten, en hun onderhoud onder te brengen bij KLM.
Toen ging het wel met die Garuda 747 vliegtuigen.
Dat was de laatste jaren ook niet meer het geval, dacht ik niet zeker meer, en zie hoe ze achteruit gegaan zijn met hun hele vloot.
En nu kunnen ze Europa niet meer in.
Zo ook zijn we nu overgeleverd aan die concurrentie, die vergelijkbaar prijzen hebben, het lijkt wel op afspraken die ze met elkaar maken, hun prijzen verschillen niet zo veel met elkaar.
Zou eens Neelie Smit Kroeze eens naar moeten gaan kijken.
Of er geen onlaakbare gebeurtenissen dat zijn.
Goed het reizen zit in het bloed en ga eens kijken, dan mijn neus lang is, verders nu ben ik over geleverd aan de KLM, wegen mijn schoonzus die van uit IndonesiŽ de KLM boekte.
Mijn Schoonmoeder daar mee terug reist, en mijn vriendin haar weer ophaalt. Emoticon: Shiny Emoticon: Yummie! Emoticon: Yeah right! Emoticon: Shut up!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Om Ziel,
Het reizen vanuit Duitsland, met name Frankfurt is veel goedkoper, alhoewel dat als je daadwerkelijk wil boeken er altijd andere prijzen op je scherm verschijnen omdat die goedkope vluchten altijd vol zitten, zelfs 1 uur nadat de aanbieding in is gegaan Emoticon: Angry
250 Euro per ticket is wel veel geld, maar dan optellen het reisgeld naar Frankfurt, het gesleep met je koffers en je langere reistijd.
Al met al blijft er dan pakweg 150 Euro over met alle ellende, ik kom elk jaar na ellenlange zoektochten en berekeneningen weer terug op Vliegtarieven.nl (Montys) en Malaysia air via Kuala Lumpur.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Het is goed dat de vrouw gelijk worden gestelt met de mannen, niets mis mee, en dat zou het zeker moeten blijven.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar dan ook gelijk zijn!!!!, betekend dat de vrouwen handelen zoals de man ook zou doen, en daarin komen ze te kort.
Ik merk steeds bij mij incidenten die ik wel eens heb, dat het met vrouwen niet dat zou voor elkaar krijgen als bij mannen.
Ik word elke keer weer bevestigd b.v zal een paar voorbeelden geven.
Ik had een verschil met mijn TV kabel exploitant, die maar niet wilde begrijpen dat bij mijn signaal niet goed zat.
Ik kreeg elke keer een telefoniste, als ik die help desk belde, nou dan moet je hen wel vele keren uitleggen, hoe het precies zit, let op als ik een mannelijke collega aan de lijn krijg, dan is dat eenmaal uitleggen, en je hebt je tevredenheid, zodat er beter er iets aan gedaan word.
Verders zal ik u niet vermoeien met de gang van zaken want mijn gelijk kreeg ik gisteren weer eens bevestigd.
Kom verschillende keren op Schiphol om mensen weg te brengen.
Elke keer als wij aan de balie komen dan is het meestal een vrouwelijk in een mooi blauwe mantelpakje aan, om ons te vertellen dat de koffers te zwaar zijn.
ďEn dat het niet mee kanĒ.
Let op niet mee kan Als ze mij dat al gaan vertellen, dan reizen mijn haren overeind, en wil mijn gemoed rust het begeven, Ē kan nietĒ , nou dan reis ik hem als een ouwe dief, want Kan ligt op kerkhof.
Wat blijkt gisteren dat we met een mannelijke collega, te doen hadden.
de hand bagage weg gemoffeld had, door mijn vriendin ver achter te laten. Samen twee koffers samen 6 kilo te zwaar.
Die beste man keek er naar, en vroeg nog even tussen door wat voor een hand bagage er was, klaar was keesie, en zo zijn ze vertrokken, naar IndonesiŽ, mijn Schoonmoeder en haar Dochter
Dat was, en is bij de KLM bali, nog geen half jaar geleden moest mijn zoon haar vriendin nog een kilo kaas er uit doen, omdat die dame in het blauwe pakje de koffers te zwaar vond.
Emancipatie goed maar leer potverdomme eens ook flexibel te zijn zoals de mannen dat wel oplossen. Emoticon: Yummie! Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Posted Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. 27-03-2008 10:54

zieleffe
User

Het is goed dat de vrouw gelijk worden gestelt met de mannen, niets mis mee, en dat zou het zeker moeten blijven.

Ben ik met U eens

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar dan ook gelijk zijn!!!!, betekend dat de vrouwen handelen zoals de man ook zou doen, en daarin komen ze te kort.

Dat zegt U, maar waarom moeten vrouwen zo handelen als mannen, als ze op een andere, vrouwelijke manier het juiste resultaat kunnen behalen.

Ik merk steeds bij mij incidenten die ik wel eens heb, dat het met vrouwen niet dat zou voor elkaar krijgen als bij mannen.

Kan ook aan U liggen hoor, geen juiste aanpak !

Ik had een verschil met mijn TV kabel exploitant, die maar niet wilde begrijpen dat bij mijn signaal niet goed zat.
Ik kreeg elke keer een telefoniste, als ik die help desk belde, nou dan moet je hen wel vele keren uitleggen, hoe het precies zit, let op als ik een mannelijke collega aan de lijn krijg, dan is dat eenmaal uitleggen, en je hebt je tevredenheid, zodat er beter er iets aan gedaan word.

Ik had zo'n zelfde geintje, 3 x een man aan de telefoon, mevrouwtje beetje neerbuigend aangesproken enz.
Tot ik 's avonds de storingsdienst belde, een vrouw aan de lijn kreeg, een paar handelingen moest uitvoeren en ze tenslotte zei dat het aan de kabelsplitter lag, manlief geroepen of we nog zo'n ding hadden, ja hoor, eraan gezet, OK opgelost, niks domme vrouwen. Het was heel verhelderend dat juist een vrouw mij het juiste antwoord gaf en het binnen enkele minuten opgelost was, iets wat 3 mannen overdag niet wisten te verklaren.

Verders zal ik u niet vermoeien met de gang van zaken want mijn gelijk kreeg ik gisteren weer eens bevestigd.
Kom verschillende keren op Schiphol om mensen weg te brengen.
Elke keer als wij aan de balie komen dan is het meestal een vrouwelijk in een mooi blauwe mantelpakje aan, om ons te vertellen dat de koffers te zwaar zijn.
ďEn dat het niet mee kanĒ.
Let op niet mee kan Als ze mij dat al gaan vertellen, dan reizen mijn haren overeind, en wil mijn gemoed rust het begeven, Ē kan nietĒ , nou dan reis ik hem als een ouwe dief, want Kan ligt op kerkhof.
Wat blijkt gisteren dat we met een mannelijke collega, te doen hadden.
de hand bagage weg gemoffeld had, door mijn vriendin ver achter te laten. Samen twee koffers samen 6 kilo te zwaar.
Die beste man keek er naar, en vroeg nog even tussen door wat voor een hand bagage er was, klaar was keesie, en zo zijn ze vertrokken, naar IndonesiŽ, mijn Schoonmoeder en haar Dochter
Dat was, en is bij de KLM bali, nog geen half jaar geleden moest mijn zoon haar vriendin nog een kilo kaas er uit doen, omdat die dame in het blauwe pakje de koffers te zwaar vond.

Om Ziel wie deed er nou haar werk goed, de vrouw in het blauwe pakje of die man die er met de pet naar gooide.
Ik begrijp ook wel dat er zoveel mogelijk oleh, oleh naar Java mee moet maar als niemand zich aan de regels houdt en er ongelimiteerd overgewicht geaccepteerd wordt dan komen er problemen en stel dat het vliegtuig met Uw geliefden + kaas dan neerstort, wat dan?

Emancipatie goed maar leer potverdomme eens ook flexibel te zijn zoals de mannen dat wel oplossen

Alleen flexibel zijn betekent niet dat je dan ook geemancipeerd bent hoor.
Ik geloof wel dat U thuis nog steeds de broek aanheeft en dat ook laat blijken, dat is dus geen emancipatie Emoticon: Stupid

Bovendien vrouwen en mannen zullen nooit gelijk aan elkaar zijn, alleen al door hun lichaamsbouw en hun mogelijkheden, bijv. het baren van kinderen, zie ik een man nog niet doen.
Emancipatie is elkaar begrijpen, vrouwen in hun waarde laten, dus niet laten voelen dat ze ondergeschikt zijn aan de man want dat zijn ze niet, was misschien zo maar in deze tijd niet meer, elkaar aanvullen is de bedoeling en wat de een niet lukt kan de ander misschien beter maar omgekeerd ook hoor !
U zou nog een hoop van vrouwen kunnen leren als U maar goed kijkt en luistert naar wat er in een vrouwenbeleving speelt.
Pak de naaimachine eens en zet een jurkje of broek in elkaar en leer Uw vrouw en schoonmoeder eens een nieuwe stekker aan een snoer te zetten of en fietsband plakken, kunnen vrouwen ook hoor en witten en behangen ook wel en een boormachine is ook niets nieuws meer voor vrouwen, kan nog wel een poosje doorgaan hoor!

Dus gelijke kansen voor mannen en vrouwen, dan zou het er op de wereld heel wat prettiger toegaan, daar begint de emancipatie.

U heeft nog tijd om het te leren ! Emoticon: Party!

Enne gelijk gesteld worden is iets anders dan gelijk zijn Emoticon: Wink

Emancipatie is het streven naar gelijkgerechtigdheid, zelfstandigheid, eerlijker maatschappelijke verhoudingen. Ook wordt wel bedoeld de formele toekenning van gelijke rechten, gelijkstelling voor de wet.

U wist het mischien nog niet maar misschien moet U het eens lezen in Vrouwen komen van Venus en Mannen van Mars

We gaan zo wel off topic dus misschien aan U een topic te starten waarin U verteld hoe U gedacht had mannen en vrouwen gelijk te stellen.

Emoticon: Worship

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Jantje
Gebruiker
spacer line

Ome ziel,

Als het een kilo Oud Amsterdam was geweest had ik het terplekke opgegeten. Emoticon: Nice Gaat die kilo kaas toch het vliegtuid in. Wat een stelletje mierenneukers zeg.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 03-04-2008 18:52 Jantje wrote:
Ome ziel,

Als het een kilo Oud Amsterdam was geweest had ik het terplekke opgegeten. Emoticon: Nice Gaat die kilo kaas toch het vliegtuid in. Wat een stelletje mierenneukers zeg.

Jantje,
Ome Ziel had het ter plekke wel op kunnen eten maar hij ging niet mee met het vliegtuig, dat was de vriendin van zijn zoon. Emoticon: Yes!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

U wordt op uw wenken bediend Yoke Emoticon: Yes! Emoticon: Shiny Silakan Emoticon: Party!

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 03-04-2008 19:44 zieleffe wrote:
U wordt op uw wenken bediend Yoke Emoticon: Yes! Emoticon: Shiny Silakan Emoticon: Party!

Zeg maar jij Om Ziel, ben jonger dan U, ik word volgend jaar pas 65. Emoticon: Party!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Er zijn nog wel pluspunten te noemen.
De service op schiphol, dat ouderen worden begeleid naar het vliegtuig
mijn schoonmoeder is slecht ter been nu het mensje heeft nu echt iets, dat je ziet dat ze aftakelt, ze is al bijna 84 jaar.
Er stond een rij voor de douane, en ze, beiden konden zo doorlopen naar de balie, en waren snel weg.
Ze heeft denken wij een beetje heimwee naar IndonesiŽ, daarom haar mee laten gaan met de dochter die voor mijn verjaardag waren gekomen.
Ze wordt dan weer opgehaald door mijn vriendin.
En allemaal met de KLM.
Het kon niet anders want in IndonesiŽ zijn die tickets het goedkoopst, en gemakkelijk te verkrijgen.
Zo veel mensen komen, en gaan niet meer. daar naar toe, velen stappen al uit in kuala lumpur.
Maar goed het is wel nu gemakkelijker als je thuis al kan inchecken, via internet, je stoel zelf kan uit zoeken, ook geen drukte meer aan de balie alleen koffers inchecken, en klaar is het.
Alleen als je het niet zo was, wel iets kritiek, het parkeren is wel duur daar 16 euroootjes kwijt.
Ja je komt nu iets eerder om de file te ontwijken, wat je op de A2 steeds in de spits oploopt.
Dit was een bijdrage dat , hoe het er aan toe kan gaanÖÖÖÖ. Emoticon: Yes! Emoticon: Nice Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

groot bakje koffie 3,30Ä

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Alleen als je het niet zo was, wel iets kritiek, het parkeren is wel duur daar 16 euroootjes kwijt.

Niet alleen het parkeren, de koffie en wat erbij is ook duur, ff gezellig uitzwaaien en een bakkie doen voor je vertrekt is er niet meer bij.

Bij elke Maatschappij kan je hulp krijgen bij vertrek een aankomst. Vroeger stond er voor mijn schoonmoeder ook altijd een rolstoel klaar, zelfs in Singapore en in Jakarta.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,398,269 pageviews Een website van indahnesia.com