Online Reisburo op Bali

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
34 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
hansklijnstra
Gebruiker
spacer line

Hallo Allemaal

Kan iemand mij een adres geven van een reisburo op Bali waar ik ect vliegtickets kan boeken,ben namenlijk op zoek naar goedkope vliegtickets naar Lombok.

Groeten

Hans,

asdenhaag
Gebruiker
User icon of asdenhaag
spacer line

Op Sanur bij een van de grotere hotels kan je dit doen. Grand Bali Beach Hotel.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Gandhiana's tours and travel

Jln Siligita 99 Nusa Dua.
+62361-8552442
+62361-778042

of

manta442Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.com

Succes.

It's only kinky the first time.

robbert
Gebruiker
spacer line

Hoi,
Ik ben in Febr. jl. gewoon naar het vliegveld gegaan en daar een ticket gekocht, was toen bij .....Air Transport het goedkoopst, maar kan nu weer veranderd zijn.
Rob

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

Bali heeft heel veel reisbureautjes waar je je vliegtickets kan kopen. Vooral de toeristische plaatsen hebben er diverse. En inderdaad op het vliegveld kun je ze ook kopen. En het hotel waar je verblijft, kan dit ook voor je regelen.
Pamela

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Selamat Jalan uit Nederland heeft op Bali in Tuban ook een reisbureau maar of het daar goedkoper boeken is dan op het vliegveld weet ik niet.
Het adres staat wel op hun site.
Zelf laat ik iemand van de receptie van het hotel waar ik verblijf altijd even bellen en uitzoeken wat een ticket kost en laat het in het hotel bezorgen, kost een paar euro extra maar heb je er zelf geen werk van en hou je tijd over om leuke dingen te doen.
Net zo als PamelaBak ook zegt !

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,703,101 pageviews Een website van indahnesia.com