[Centraal] Prijzen van vliegtickets

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
32 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
koming
Gebruiker
User icon of koming
spacer line

On 29-08-2016 14:14 merdekaSah wrote:
Garuda staat vandaag ook nog een aanbieding op retour amsterdam - jakarta 549 euro
NON STOP Naar Bali vanaf 629 euro

(op basis van beschikbaarheid t/m juni 2017, uitgezonderd decembermaand)

Gewoon pagina op facebook liken Malam dan krijg je alle aanbiedingen automatisch

Zojuist geboekt, AMS-JKT met Garuda non stop in de decembermaand voor 539 euro.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Mooie prijs van Garuda die zo hun prijzen weet te handhaven.
Ik betaalde meer er voor bij Garuda maar ja je hebt geluk of je hebt pech ,zo gaat dat in het leven. Emoticon: Laugh out loud
.
..

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

wereldreis
Gebruiker
spacer line

Het zijn Promo tickets tot 1/9 te boeken.

Ik heb voor april/mei kunnen boeken. Heen naar Jakarta, terug vanaf Denpassar 582 Euro Top!

merdekaSah
Gebruiker
User icon of merdekaSah
spacer line

Toch leuk om te zien dat ik weer een paar mensen blij heb kunnen maken
met de promo van Garuda

Ook bij Etihad zijn nu 50% korting tickets verkrijgbaar, je moet dan wel een Etihad pas
hebben (maar die is gratis direct aan te vragen)

Via likes op FB blijf je automatisch op de hoogte van diverse promoties, dat scheelt veel
zoekwerk, handig als je flexibel kunt boeken.
Niet alle aanbiedingen gelden ook voor langere periodes, maar ze zitten er wel bij

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Op 02-09-2016 10:21 schreef merdekaSah:

.................................................................
Niet alle aanbiedingen gelden ook voor langere periodes, maar ze zitten er wel bij

Ik zie geen interessante Garuda noch KLM aanbiedingen voor een langere periode dan 30 dagen.

SOLO MAN FOREVER

merdekaSah
Gebruiker
User icon of merdekaSah
spacer line

On 02-09-2016 17:07 jupje wrote:

[quote removed]

Ik zie geen interessante Garuda noch KLM aanbiedingen voor een langere periode dan 30 dagen.

Etihad wel mits je een membershipcard hebt

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Wat wel interessant kan zijn : KLM vanaf Antwerpen (of Brussel) naar Jakarta (ook Denpasar is uiteraard mogelijk).
Met de trein heen (en terug) tot Schiphol, vandaar de reguliere rechtstreekse KLM-vlucht.
Met een relatief korte transfertijd op Schiphol van ca.2 uur.
Tot wel ruim € 200 voordeliger dan de KLM boeking vanaf Amsterdam zelf, en óók voor 180-dagen tickets.
Bij de heenreis moet dan wel verplicht ingecheckt worden bij de balie van het betreffende treinstation in België, maar terug kun je natuurlijk vanaf Schiphol ook direct naar je woonplaats.
Ik zag al prijzen vanaf € 590 (afhankelijk waar je boekt) voor een 180-dagen ticket.

SOLO MAN FOREVER

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Ik zag vandaag ook 180-dagen tickets, al vanaf € 417 (bij Idealo.de ).
Vanaf Düsseldorf naar Jakarta,
Met Etihad , in samenwerking met Air Berlin,
Naar Kuala Lumpur of Singapore is uiteraard ook mogelijk
Tal van data mogelijk, b.v.. 1 novenber tot 25 april.
2 Aankomsttijden in Jakarta: rond 22 uur en rond 14 uur (voor eventuele binnenlandse doorvluchten)
Wel vaak met belachelijk lange overstap in Abu Dabi, maar kortere stop-overs zijn mogelijk.

SOLO MAN FOREVER

keesS
Gebruiker
spacer line

Wij hebben in januari voor augustus geboekt met Qatar 492 euro.

Sanur2014
Gebruiker
spacer line

Het heeft indirect met vliegtickets te maken en zal ongetwijfeld in dit forum aan de orde zijn geweest maar ik kan het niet zo gauw vinden.
Ik vertrek van Denpasar Bali naar Singapore. Moet ik op Denpasar nog steeds " uitreistax" betalen ?

jobvanstaalduinen
Gebruiker
User icon of jobvanstaalduinen
spacer line

Op 16-09-2016 15:01 schreef Sanur2014:
Het heeft indirect met vliegtickets te maken en zal ongetwijfeld in dit forum aan de orde zijn geweest maar ik kan het niet zo gauw vinden.
Ik vertrek van Denpasar Bali naar Singapore. Moet ik op Denpasar nog steeds " uitreistax" betalen ?

Nee, airporttax zit tegenwoordig in de prijs van je vliegticket!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Net geboekt voor 29 oktober tot 9 april, een rib uit me lijf, rechtstreeks zonder uitstappen.
Dat gaat mijn muze niet meer zo goed af met haar 74 lentes, korter als de gewoonlijke 180 dagen, speciaal omdat mijn Pop in april 75 jaartjes gaat tellen.
Dan moeten we thuis zijn, zodat de kinderen en kleinkinderen daar van mee kunnen genieten Emoticon: Yummie!

Saillant detail, ik had een perfecte vlucht, helaas vond windows het nodig om te updaten, dat had ik al een aantal keren in de wind geslagen, dus nu was het gewoon zonder enige invloed over en uit.
Nadat ik weer verder ging op de site van Schiphol.nl was ik gelijk 50 Eurie duurder uit, zo werkt het op de digitale snelweg Emoticon: Angry

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Malam, klopt. Je wordt gevolgd door die systemen. Vaak zijn de prijzen plots hoger dan de eerste keer. Ratten Emoticon: Devil

Enne, men zegt...men zegt, nooit boeken op vrijdag of weekend. Ik meen op dinsdagen. Geen idee of t invloed heeft hoor, maar ooit iets over gelezen.

Vloog aantal jaren geleden vaak vanaf Dusseldorf. Lekker kleine airport, efficient en doorgaans veel goedkoper dan Schiphol. Ook NOOIT gezeik met tascontrole (AMS ongeveer altijd, daar staan de groenhemden met glimmende laarzen klaar om je te pakken).

Had ooit een KLM vlucht DUS via schiphol naar JKT voor ca eur600. Ventje wat op Amsterdam instapte en naast me kwam zitten betaalde iets van eur950.. Dat uurtje vliegen van DUS naar AMS interesseerde me niks.
Meestal pakte ik Emirates. Ook helemaal niks mis mee, wel uurtje of 3 in Dubai (vond ik geen probleem).

Laatste keer Etihad vanaf AMS, maar die nooit meer. Wat een baggervliegveld op Abu is dat zeg.

Volgende keer bij prijscheck: Privetabblad openen (geen cookies) en beter nog via VPN (af en toe wisselen van virtuele locatie in NL). Worden maatschappijen en reisbureaus helemaal leip van, waardoor je die verhogingen niet te zien krijgt. Emoticon: Wink

Geen tijd meer voor De Lekkerste Kroketten in Jakarta. Helaasss

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 17-09-2016 17:18 schreef Malam:
Net geboekt voor 29 oktober tot 9 april, een rib uit me lijf, rechtstreeks zonder uitstappen.
Dat gaat mijn muze niet meer zo goed af met haar 74 lentes, korter als de gewoonlijke 180 dagen, speciaal omdat mijn Pop in april 75 jaartjes gaat tellen.
Dan moeten we thuis zijn, zodat de kinderen en kleinkinderen daar van mee kunnen genieten Emoticon: Yummie!

Saillant detail, ik had een perfecte vlucht, helaas vond windows het nodig om te updaten, dat had ik al een aantal keren in de wind geslagen, dus nu was het gewoon zonder enige invloed over en uit.
Nadat ik weer verder ging op de site van Schiphol.nl was ik gelijk 50 Eurie duurder uit, zo werkt het op de digitale snelweg Emoticon: Angry

Malam een advies laat je begeleiden op Schiphol tot aan de deur van het vliegtuig.
Heb ik nu voor het eert ook gedaan jouw pop heeft de leeftijd er voor.
Je krijgt bij de controle minder last van je uitkleden en zo en je word geleid in een rolstoel waardoor je sneller en het eerste mag instappen voor de de grote meute er binnen mag je weet dat de bisnis mensen er eerst mogen instappen je bent dan ook een van de eerste die mag mee gaan met die bisnis mensen.
Ik had met mijn enkeltje net zo een retour kunnen pakken scheelde maar 20€, maar ja je bent rechtstreeks en dat is ook lekkerder die 777-300 heeft ruime beenruimte waar ze mee vliegen en het eten was ook goed.
Had ook geboekt bij Schiphol.nl.
Op halen stonden ze ook met een rol stoel klaar bij de deur en je gaat dan niet de trappen af maar gewoon zoals je naar binnen komt naar het vliegtuig ga jij met de rolstoel er uit naar de bagage gebracht, loopt er zo koerier met je mee die neem je bagage bonnen mee en zet ze op de trollie door de scan appaeraat ben ik niet met mijn koffers geweest ik ging er met de begeleider er langs en niemand zei wat dus dat heb je dan ook niet oppakken en weer inpakken vervelende toestanden zijn dat en ga je samen naar buiten gebracht worden, ik tot aan de taxi maar jij word opgehaald, dan moet je kijken of ze bij aankomst je mag worden opgepikt, want dat mag schijnbaar niet meer, je moet dan naar de parkeer plaats lopen.
Ik weet niet of je dat al heb meegemaakt maar het kan ook zijn dat je dan afgezet word op de terminal 3 en daar weet ik niets van.......
Jij mag samen met je pop mee gaan met die begeleiding. Emoticon: Shiny
Bij het controleren op Schiphol heb ik nog nooit zo veel getatoeëerde body buildings mensen gezien van Arabische afkomst . Emoticon: Stupid

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Pop kan nog redelijk op en neer Ziel, ik ben bang als voorstel ze in een stoel met antilopeleer te zetten dat ze op eethoekstoel klimt en mij een lel geeft. Emoticon: Laugh out loud

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Jammer dan; begrijpt ze niet dat ze er recht op heeft dat is op leeftijd gebonden en ook nog goed ziek geweest met een atag dan kan je daar trots op zijn ik bedoel je flink houden, maar ik heb het gedaan omdat ik een rugwervel probleem heb in de tijd dat ik in Nederland was heb ik manuele therapie gehad er zijn twee van die handjes (zal ik ze maar noemen) aan je rugwervel aan elkaar geroest en die horen uit elkaar te staan en dat doet pijn waar ik al 1.1/2 jaar mee heb gelopen.
De pech die ik nu ook heb pijn en heel erg pijn onder mijn schouder blad, ben al eerst naar de dokter geweest en na twee dagen daarna was ik zo ziek dat ik naar het ziekenhuis eerste hulp geweest ben, waar ik medicijnen mee kreeg die de pijn verzacht maar niet heelt.
De volgende dag naar de dokter en zoals je dat in Indonesië misschien al kent een dokter die te laat komt en er zijn nog 35 wachtende voor u ik ben maar weggegaan en ga morgen naar een ander ziekenhuis toe.
Ik maak een slechte start deze keer nog geen week hier of raak al geblesseerd, maar het is niet anders.
Gelukkig krijg ik hulp van mensen die ik goed ken er word van af morgen hard aan gewerkt om de appartement op orde te krijgen.
Want ik moet, een hele lege appartement opnieuw aan kleden.
Gelukkig een bed een koelkast en een spencer met heel koud en warm water is er.
Maar kasten nog niet en de TV moet nog aangeschaft worden.
Ik wacht nog post een paar dozen die maar niet aan komen de ene doos zit vol met kaas.
Ik zie het somber in, maar blijf optimistisch.
Malam denk jij ook aan je zelf want het komt op jou aan dat je die koffers allemaal maar moet mee sjouwen Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Devil

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Hoe ze aan mijn mail adres komen weet ik niet maar Malaysia Airlines zijn flink aan het promoten zie de link die ik kreeg..... Emoticon: Shiny

http://www.malaysiaairlines.co(...)l?cid=Fare_Catalogue|IBCWW|42648|INDO|GSP|650x650|SoutheastAsia|EN|EN|Display|&nomobredirect=true&mobile=false&gclid=CM3Ts62ex88CFdiIaAodXpIGhw

merdekaSah
Gebruiker
User icon of merdekaSah
spacer line

Ik zag weer aanbiedingen voorbij komen 589 euro retour amsterdam-jakarta met quatar airlines. Ik heb ff niet op de periodes gelet maar voor de liefhebbers kijk het even na.

pierre
Gebruiker
spacer line

ZO.... Zojuist ff geboekt voor twee personen naar Jakarta, vertrek 3 mei 2017 voor ruim 3 weken.

Ik denk dat we ook een mooi prijsje hebben kunnen scoren... € 1113,- retour voor twee personen All in... geen verder kosten meer.
Wel een korte overstap stop in singapore van 1 uur en 10 minuten, maar goed dat vinden we niet zo erg. ( tenmisnte geen 4 half uur in Dubai)
We vliegen met Singapore airlines.. geen slechte deal had ik zo het idee.
we hebben er zin in.

jobvanstaalduinen
Gebruiker
User icon of jobvanstaalduinen
spacer line

Op 03-01-2017 20:00 schreef pierre:

ZO.... Zojuist ff geboekt voor twee personen naar Jakarta, vertrek 3 mei 2017 voor ruim 3 weken.

Ik denk dat we ook een mooi prijsje hebben kunnen scoren... € 1113,- retour voor twee personen All in... geen verder kosten meer.

We vliegen met Singapore airlines..

Prima prijs voor een uitstekende vliegtuigmaatschappij! Als het even kan boek ik ook altijd Signapore Airlines, maar betaal meestal rond de 800 euro per ticket.

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

bmair heeft regelmatig hele mooie prijsjes. Scheelt veel zoekwerk en zie je ook meteen de prijzen bij vertrek vanaf Dusseldorf of Brussel.

Emirates vanuit Brussel: eur529.

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

De voordeligste vluchten vind je nog steeds bij skyscanner, jetcost en/of idealo.

Vooral al je écht voordelig wil vliegen, en eventueel genoegen neemt met een minder populaire vliegmaatschappij, niet vies bent van één (of meer, soms lange) stop-overs, en flexibel bent, zowel data als vertrek- en aankomstplaatsen en tijden.
Het kan soms (hoef niet) al met al wat minder comfortabel zijn, maar je houd wél veel over om andere leuke dingen mee te doen.

Zo ben ik vorig jaar Luxemburg-Kuala Lumpur gevlogen met Turkisch Airlines, voor het luttele bedrag van € 369 (retourticket van 6 maanden!).
Daar kwam dan uiteraard nog een (Air Asia) retourticket KL-Yogjakarta/Solo bij van € 80.
Ter vergelijk: Jakarta-Yogja/Solo v.v. kost ca. € 60.

Als het per se Amsterdam-Jakarta moet zijn, en liefst zo snel mogelijk, heb ik niets gezegd.

SOLO MAN FOREVER

pierre
Gebruiker
spacer line

Ik ben echt niet iemand die zomaar even een site open en klakeloos een vlucht boek... ik ben geduldig en wacht mijn kans.. ik was al weken aan het kijken en vergelijken.. tot nu toe dus..... veel goedkoper met de conditities die ik nu heb wordt het niet.
en ja ik kijk ook op skyscanner en kayak en ja uiteraard ben ik geabonneerd op nieuws brieven e.d. en prijs alerts...

Natuurlijk had ik ook kunnen boeken met b.b china airlines voor een bedrag van € 439... ams - jakarta met een tussenstop van pak hem beet 28 uur.. een vlucht duur van ruim 38 uur.... of via dusseldorf / brussel ( wij wonen in het westland, dus dat gaat hem niet worden)

Ik vind het vlucht duur van 17 uur eigelijk al teveel, wij willen echt niet langer onderweg zijn.
Dan maar iets meer betalen... maar een vlucht van pak hem beet meer dan 30 uur is geheel van de zotte. sommige zelfs wel 42 uur.. ja daaaag doeiiii maar ja dan betaal je ook haast niets tja dan kun je wel een ticket krijgen van rond de 450 euro,-
Daarnaast wil ik toch wel met een redelijke maatschappij vliegen....

Maar ik laat ook niet het kaas van mijn brood eten tenslotte blijf ik wel een zuinige nederlander ( hoewel.,.... ahummm... een camper reis in canada is ook niet goedkoop te noemen LOL)

btw... in het najaar staat er weer een grote camper reis gepland naar het oooohhh zo schitterende West Canada....

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

vanuit Dusseldorf of Brussel nog wel te doen. Ook een tussenstopje van een uur of 3 (Vaak met Emirates), maar echt niet langer of meer tussenstops.

BTW Pierre, die camper reis: met wie geboekt? West Canada is goud. Prachtig.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 03-01-2017 20:00 pierre wrote:

Wel een korte overstap stop in singapore van 1 uur en 10 minuten, maar goed dat vinden we niet zo erg. ( tenmisnte geen 4 half uur in Dubai)
We vliegen met Singapore airlines.. geen slechte deal had ik zo het idee.
we hebben er zin in.

Daas moi Pierre, 556 pietermannen pp voor een ritje Jakarta is niks mis mee, dat uurtje in Singapore stelt geen ruk voor, inderdaad beter als vier en een half uur Dubai, ik weet dat jij dat net zo'n prettige ervaring vond als ik. Emoticon: Angry
Ik ben trots op je Pierre Emoticon: Yes!
Zal voor Elly ook weer fantastisch zijn, dames als Elly die de situatie in Indonesië scherp zien, blijven toch naar hun Tanah Air trekken, ik zie het aan Pop, zo snel ze Indonesische aarde onder hun straatvingers hebben zijn ze als een vis in het water. Emoticon: Yummie!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

61,476,711 pageviews Een website van indahnesia.com