[Centraal] Prijzen van vliegtickets

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
36 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Toch even reclame maken voor de binnenlandse tickets boeken via ticketindonesia.info.

Jeroen het was zoals gewoonlijk weer toppie! Alle 20 tickets ontvangen.
Groetjes Yoke Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

amiek
Gebruiker
spacer line

Ik sluit me aan bij het vorenstaande. Heb wel geen 20 tickets besteld, maar toch was het weer snel geregeld. Nog 5 weken te gaan en dan gaan we richting Manado.
Jeroen en medewerkers bedankt.

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal ,

Alles heel makkelijk verlopen.
12 tickets besteld en een weekje later alles in de mailbox.

Ge verdiend een bintang Jeroen !!! : Emoticon: Yes! Emoticon: Wink ;

Keesm
Gebruiker
spacer line

Ik raad een ieder aan om binnenlandse tickets via ticketindonesia.info te bestellen. Betrouwbaar, supersnel en goedkoop.
Ook als je vragen stelt via email, krijg je snel antwoord op je vragen.

indo84
Gebruiker
spacer line

Hallo allen,

Ik wilde tickets boeken (binnenlandse vlucht) op de site van Garuda (met Visa). Kwam er jammer genoeg niet doorheen. Misschien staat het antwoord al ergens op het forum maar vroeg mij af of je vanuit Nederland een binnenlandse vlucht kunt boeken via de Garuda site? Ik had wel al begrepen dat je op de sites van overige Indonesische vliegtuigmaatschappijen (Lion Air, Batavia Air) een Indonesische creditcard nodig hebt.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

indo84; ik heb vernomen dat Nederlandse creditcards worden aangenomen op de website van Garuda, maar het zou me helaas niets verbazen als het in zijn geheel niet werkt.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

En oh, als je er 'niet doorheen kwam', doe je er goed aan even te controleren of er echt geen geld is afgeschreven natuurlijk.

jupje
Gebruiker
spacer line

Heb vorige maand probleemloos Batavia Air tickets Jakarta-Yogja met een "gewone" ING creditcard kunnen betalen, en mijn zoon idem dito voor Lion Air tickets Denpasar-Yogja.

indo84
Gebruiker
spacer line

Heel raar, want ik kom zowel op de site als Lion Air en Garuda niet door de betalingspagina heen. Alles ingevuld en op bevestigen gedrukt....daarna (op beide sites) een error melding dat de betaling niet is gelukt.

Uiteraard direct gecheckt of er daadwerkelijk geld was afgeschreven, maar dat was gelukkig niet het geval.

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Waarom boek je je binnenlandse vluchten niet gewoon op http://ticketindonesia.info nummer 84? Dat lukt in ieder geval.

MAD

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

jupje, ben benieuwd, vanuit het buitenland of ze je ook laten weten of de vlucht is uitgesteld of volledig niet doorgaat je de informatie ook door krijgt. Dat denk ik niet. Het probleem is kennelijk dat Lion Air zowel als Garuda voor een lokale vlucht geen buitenlandse betaling kunnen verwerken, op zich klopt dat ook wel. Je moet lokaal boeken en dat doe je duidelijk niet met een buitenlandse betaling. Waarschijnlijk boekte jupje een internationale vlucht met een lokale met Garuda? Combinatie?

Met ticketindonesia.info lukt het zeker en heb je ook de service van vertraagde vluchten en eventueel een re-schedualed flight. Die info kun je rustig vergeten bij Lion Air en Garuda.

It's only kinky the first time.

indo84
Gebruiker
spacer line

Is ook mijn volgende plan. Was alleen benieuwd of meer mensen hier last van hadden aangezien ik veel berichten zie dat een betaling met een Nederlandse creditcard wel mogelijk is op de Garuda site.

Yerun, mag ik je e-mail adres? Heb een paar vragen.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

indahnesiaEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com

Hij is vandaag buiten de deur. Deze ziettie wel.

It's only kinky the first time.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 15-02-2012 09:56 oyibo wrote:
indahnesiaEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com

Hij is vandaag buiten de deur. Deze ziettie wel.
Beetje buiten de deur, maar emailen kan altijd Emoticon: Wink

jupje
Gebruiker
spacer line

Moet mijn eerdere uitspraak gedeeltelijk ongedaan maken. Ik heb geen Lion Air vlucht zelf kunnen boeken met ING creditcard, maar dus wel via ticketindonesia.info. Mijn zoon ook.
Overigens wel binnenlandse vluchten met Batavia Air en Air Asia heb ik zelf rechtstreeks kunnen boeken bij deze vliegmaatschappijen. Zoals Oyibo schreef, zal verdere info en service wel ontbreken, maar dat is hopelijk ook niet echt nodig.

totto
Gebruiker
spacer line

Heeft iemand ervaring met Turkish airlines?
3 en 4 april € 730 na 10 dagen retour. Ik kan op dit moment geen betere vinden????

Toto Travel

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

http://www.vliegtarieven.nl/
Cathay Pacific 762 Euro.
Pak je 4 april Malaysia 815 Euro, veilig en snel, slechts 85 Euri meer dan de Turk. Emoticon: Wink

totto
Gebruiker
spacer line

Malam, dat klopt wel maar b.v bij Cathay zit je in Hong Kong een hele dag voor joker en ook Maleisie sluit niet echt aan, vandaar. Ook heb ik niet zoveel dagen. Ik wel, maar m'n dochter niet en ik wil ik uiterlijk de 3 e weg. Ook kan ik de derde met Singapore, moet je een dag eerder terug voor die prijs, en betaal je € 100 extra. Daarom vroeg ik wat vinden jullie van die turk??

Toto Travel

jupje
Gebruiker
spacer line

Ben 2 jaar geleden met Turkish Airlines gevlogen.
Vond het een uitstekende maatschappij, eten en drinken was goed, overige service ook.
Maar dat vind ik eigenlijk van de meeste vliegmaatschappijen, die naar verre oosten vliegen, het verschil is gering, prijs van ticket geeft bij mij de doorslag.
Heb destijds gekozen voor vertrek vanuit Dusseldorf, vanwege betere bereikbaarheid voor ons, en gunstigere prijs (promotieprijs ca. € 600).
Kon toen kiezen uit meerdere vertrektijden per dag.
Ben vroeg in de morgen vertrokken, en kwam rond het middaguur in Istanboel aan voor de overstap.
Heb zodoende daar nog een halve dag in het centrum kunnen rondkijken, zeker de moeite waard.
Had wel nog daar een visum nodig, en ben toen met minimum aan handbagage gereisd.
Tegen middernacht doorgevlogen naar Jakarta.
Nog op tijd daar aangekomen voor de doorvlucht naar Yogja.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Eergisteren geboekt en betaald voor 2 volwassenen + 1 baby

06JUN CGK-KUL-AMS
28JUN AMS-KUL-CGK

met Malaysia Airline System (MAS) voor de totaalprijs van 18.074.000 rupiah, dik 1500 euro.

Deze prijs komt, omgerekend per persoon, heel aardig in de richting van mijn ticket dat ik drie jaar geleden kocht En uiteraard stukken goedkoper dan de 1000 euro (2200 gulden) die ik betaalde voor mijn allereerste ticket in 1999.

Niet slecht gedaan dacht ik zo, zeker niet omdat de overstappen lekker kort zijn.

KLM op en om deze datums was 600 euro duurder. Lufthansa 150 euro duurder, maar die had belachelijk lange transits in Munchen, meer dan 6 uur beide keren. Nee, dank je.

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Als ik binnen nu en twee weken weg wil, waar kan ik doen het beste zoeken en boeken?
Heeft Yerun ook mogelijkheden of weet hij waar?

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

Corriene
Gebruiker
spacer line

Hallo Bule G,

Dat ligt er aan waar je heen wil , op deze site kan je boeken voor tickets binnen Zuid Oost Azie heb ik begrepen. In Nederland voordelig naar Indonesie via vliegwinkel.nl

Dessalnietemin Ticket Indonesia ziet er erg goed uit.

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Het reisje gaat van Amsterdam naar of Bandah Aceh via KL of Singapore of eerst naar JKT en dan Aceh. Daarna Bali om het simpel te houden en te genieten Emoticon: Smile

Ik zal op vliegwinkel gaan kijken.

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.BG; ik houd me niet bezig met internationale tickets, dit omdat dan de IATA om de hoek komt kijken met 'leuke' bedragen voor jaarlijks lidmaatschap, maandelijkse toeslagen, jaarrekeningen die door een externe accountant gecontroleerd moeten worden e.d. Er zijn voldoende sites die dergelijke tickets aanbieden bovendien.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Zojuist de nieuwsbrief van Malaysian Airlines ontvangen.

Retour Indonesie, o.a. Jakarta, Medan en Denpasar vanaf 699 euro.
Boeken van 8 mei t/m 3 jun 2012

Reizen: 8 mei t/m 20 jun 2012
21 aug t/m 12 dec 2012
27 dec 2012 t/m 31 mrt 2013

Ik heb zelf niets gecheckt. over het algemeen zijn tickets rondom vakantie en met name de kerstvakantie veel duurder dus voor die er belang bij hebben is het misschien zinvol om de tickets in december te checken.

Gr
AM

avatar: batu biru di pantai biru, Ende, Flores (mei 2007)

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,703,090 pageviews Een website van indahnesia.com