Wie heeft ooit met Transaero Airlines gevlogen naar Bali?

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
81 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Ruben
Gebruiker
spacer line

Ik heb een geweldige tarief gevonden voor in Augustus naar Indonesie met Transaero Airlines via Moskou naar Denpasar. Alleen wil ik graag weten wat de ervaringen zijn van andere mensen met deze maatschappij. Dus:

Wie heeft ooit met deze maatschappij gevlogen en kan mij wat vertellen of het een betrouwbaar maatschappij is?

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

De Russen komen! Rechtstreekse vluchten vanuit Moskou naar DPS...dus over een enkele jaren wordt Bali net zo door de Russen verpest als Turkije op dit moment.. Emoticon: Shut up!

Gracias. Sama sama

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Vast goedkoop via Moskou inderdaad, maar weet met wie je uren in het vliegtuig zal zitten!

Topic verplaatst naar 'Tickets, airlines en reizen'

rspelmink
Gebruiker
spacer line

wat deze hollander dan wil weten, wat is dat geweldige tarief?
Ben voor wat vrienden ook op zoek naar zo'n tarief Emoticon: Smile

Liefst ook naar jakarta, maar als de reis in Bali begint is ook niet verkeerd voor 1e reis.

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Aeroflot plot not plotzak aan de kok komplofskie, dan de erfenis giro 1234567 ten name van komplot Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Shiny Emoticon: Nice

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Ruben
Gebruiker
spacer line

Dat 'geweldige' tarief is 692euro incl. tax en dat in het hoogseizoen!

rspelmink
Gebruiker
spacer line

wat wordt de route voor deze 692euro?
En waar boek jij je ticket dan?

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Wat dachten jullie van € 630 voor een ticket vanaf Frankfurt naar Jakarta met Kuwait Airlines 29 dagen met vertrek medio juli? Inclusief trein vanaf elk station in Duitsland tot Frankfurt, en slechts 2 uren stop-over in Kuwait.

FAR FROM THE MADDING CROWD

peewan
Gebruiker
spacer line

hallo Jupje,

kun je eens vertellen waar ik die reizen en tarieven via internet kan vinden?? Zit regelmatig op allerlei sites te kijken en vergelijken maar deze tarieven krijg ik (helaas) niet te zien.

Groet, Peter.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 15-03-2008 18:53 jupje wrote:
Wat dachten jullie van € 630 voor een ticket vanaf Frankfurt naar Jakarta met Kuwait Airlines 29 dagen met vertrek medio juli? Inclusief trein vanaf elk station in Duitsland tot Frankfurt, en slechts 2 uren stop-over in Kuwait.

Ben ook benieuwd waar je dit boekt, lijkt mij ook interessant !!!!!!!!!!!!!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Deze tickets-prijzen heb ik afgelopen najaar op internet gevonden via www.skyways.de en maar meteen besteld. Ze konden gewoon via een Nederlandse bank betaald worden, in mijn geval via de Postbank (internet).
De tickets kunnen eventueel ook via www.e-bookers.de of www.flug.idealo.de worden aangeschaft, of probeer eens www.traveljungle.de. een beetje kennis van Duit is wel noodzakelijk. Treinverbindingen naar Frankfurt-terminal of Düsseldorf-Terminal zijn overigens makkelijk te vinden via www.bahn.de, ook vanaf Nederlandse treinstations.
Momenteel zijn de prijzen voor het hoogseizoen al aanzienlijk verhoogd (i.v.m naderende hoogseizoen en/of verhoogde brandstofprijzen), of voor bepaalde vluchten al uitverkocht.
Etihad Airlines en Kuwait Airlines zijn momenteel echter nog steeds de goedkoopste vanaf Frankfurt, zeker in het voor-of naseizoen. De tickets-prijzen zijn zelfsvoor reizen tot een half jaar.
Eventueel zijn er ook nog z.g etnische tickets (voor mensen geboren of woonachtig in Indonesie, of met een echtgenote uit het betreffende land), o.a. via China Airlines (stop-over in Taipei)
Emirates of KLM vanaf Düsseldorf bieden ook een goed alternatief, al zijn ze iets duurder.

FAR FROM THE MADDING CROWD

ouwe bekende
Gebruiker
spacer line

On 16-03-2008 14:55 jupje wrote:
Eventueel zijn er ook nog z.g etnische tickets (voor mensen geboren of woonachtig in Indonesie, of met een echtgenote uit het betreffende land), o.a. via China Airlines (stop-over in Taipei)
Emirates of KLM vanaf Düsseldorf bieden ook een goed alternatief, al zijn ze iets duurder.

Je moet wel in Duitsland woonachtig zijn om aanspraak te kunnen maken op deze 'ethnische' tickets.

Duitsland is idd een paradijs voor goedkope tickets. Hier blijkt ook maar weer hoe krom en onduidelijk de prijzen van tickets zijn. Zo vlieg je bijv. met KLM voor 600 euro vanaf Munchen naar Amsterdam en van Amsterdam naar Jakarta maar boek je in NL alleen de vlucht Amsterdam-Jakarta dan ben je 880,00 euro kwijt......!!??

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,673,366 pageviews Een website van indahnesia.com