Discovery Kartika Plaza hotel

Subforum Bali, het godeneiland 
73 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
mama Tua
Gebruiker
spacer line

Wie weet hoe het Discovery Kartika Plaza Hotel is? Hebben zij ook een eigen strand waar je kunt surfen? Ik weet alleen dat het pal naast het Discovery-shoppingmall is.

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Kartika Plaza Hotel ligt aan zee en heeft een eigen strand en is een lux hotel. Of je er kan surfen weet ik niet.
Ik heb daar een neefje werken Kiki genaamd ik dacht bij de front office?
Als je daar gaat logeren doe hem maar de groeten van zijn oom & tante.
Groet. Emoticon: Party! Emoticon: Shiny

Shalom

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 25-02-2008 20:00 mama Tua wrote:
Wie weet hoe het Discovery Kartika Plaza Hotel is? Hebben zij ook een eigen strand waar je kunt surfen? Ik weet alleen dat het pal naast het Discovery-shoppingmall is.

Om te surfen moet je iets verderop zijn op Kuta beach, maar dat is lopend te doen.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

daft_punk
Gebruiker
spacer line

Het is een geweldig hotel, dont get me wrong. Maar wat ik niet begrijp is dat mensen 18 uur in een vliegtuig gaan zitten om naar dit soort plaatsen te gaan. een goed hotel naast het grootste shoppingcenter en surfen op loop afstand. Benidorm is bijna hetzelfde!

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 26-02-2008 07:00 daft_punk wrote:
Het is een geweldig hotel, dont get me wrong. Maar wat ik niet begrijp is dat mensen 18 uur in een vliegtuig gaan zitten om naar dit soort plaatsen te gaan. een goed hotel naast het grootste shoppingcenter en surfen op loop afstand. Benidorm is bijna hetzelfde!

Kom jij dan ook in Benidorm ?

Het is maar goed dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, stel je voor dat we met zijn allen net op dat ene mooie plekje gaan zitten wat jouw voorkeur heeft.
Krijgen we een 2e Kuta erbij Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

daft_punk
Gebruiker
spacer line

Sorry joke,
ik probeer te zeggen dat ik het niet begrijp dat mensen helemaal naar bali reizen om een benidorm gevoel te hebben.

ik zelf zal nooit naar benidorm gaan, maar zoals je zelf al zegt: het is maar goed dat niet iedereen dezelfde smaak heeft

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 26-02-2008 13:14 daft_punk wrote:
Sorry joke,
ik probeer te zeggen dat ik het niet begrijp dat mensen helemaal naar bali reizen om een benidorm gevoel te hebben.

ik zelf zal nooit naar benidorm gaan, maar zoals je zelf al zegt: het is maar goed dat niet iedereen dezelfde smaak heeft

daft_punk
Ik begrijp wel wat jij bedoelt, Bali is zoveel meer als Kuta.
Sommigen gaan erheen om het mooie weer, het surfen en uitgaan en anderen willen cultuur proeven en door de sawahs rijden maar ook als je in Kuta verblijft bestaat de mogelijkheid om mooie tochten vandaar uit te maken, te genieten van de natuur en eventueel een paar dagen in een ander gedeelte van Bali te verblijven. Ik bedoel dus dat als je voor een hotel in Kuta kiest dat niet hoeft te betekenen dat je van het type benidorm bent. Zelf hebben wij als uitvalsbasis meestal Tuban, grenzend aan Kuta dus en hebben van daar uit de laatste jaren een heel groot gedeelte van Bali bekeken. Een auto huren of op de motor weg, het is allemaal te doen, ook van uit Kuta.

Trouwens ik surf niet en ga ook niet naar Benidorm. Emoticon: Stupid

De vraagstelling was of er strand was en of je er kon surfen, dus daar gaat hun belangstelling naar uit en niet zozeer naar cultuur of sawahs en tempels.
Emoticon: Wink
ter aanvulling: het strand was er in januari veel viezer dan de vorige jaren en dat eigen strand van kartika Plaza is meer een "strandje" dan een strand !
Volgens de Balinezen zou dat vuil, veel plastic enz. aanspoelen vanaf de overkant uit Java dus.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Mag ik concluderen dat Yoke zins haar Bali reis, een heel deskundigenloge is geworden??
Over Bali dan de kennis heeft die veel lovers van Bali al op de site van Bali lovers, bij msn groepen hebben.??? Emoticon: Worship Emoticon: Yummie! Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 26-02-2008 21:53 zieleffe wrote:
Mag ik concluderen dat Yoke zins haar Bali reis, een heel deskundigenloge is geworden??
Over Bali dan de kennis heeft die veel lovers van Bali al op de site van Bali lovers, bij msn groepen hebben.??? Emoticon: Worship Emoticon: Yummie! Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

Om Ziel U gaat mij toch niet in een hokje duwen hŤ,

ik ben er een keer of 10 geweest en we hebben veel gezien, jarenlang op de motor door de sawahs en de bergen in en natuurlijk ook alle tempels, apenbossen, kecakdansen en legongdansen, van Uluwatu tot Lovina gezien.
maar dat betekent niet dat ik een deskundoloog ben, ik registreer en informeer over de dingen die ik weet en wat ik niet weet laat ik aan de echte deskundigen over.
Ik zou ook een boekje over Java of Lombok open kunnen doen hoor maar er zitten hier al genoeg deskundigen o.a. U, en Malam en Om Sid und so weiter!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,432,466 pageviews Een website van indahnesia.com