geboorte uittreksel(birth certificate)

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
65 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
charles
Gebruiker
spacer line

Kan iemand mij vertellen ,of je elke keer dat je een paspoort verlengt een nieuwe uittreksel nodig is?
bijvoorbaat mijn dank

mmeeuwesennl
Gebruiker
spacer line

Paspoort verlengen? Dat wordt al jaren niet meer gedaan. Als je paspoort verlopen is, krijg je een nieuw (tegen betaling uiteraard). Uittreksels heb je ook niet nodig. Alleen pasfoto's.
Of bedoel je misschien iets anders? Ik begrijp je vraag niet goed.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Gaat het hier om een Indonesisch of Nederlands paspoort?

charles
Gebruiker
spacer line

Gaat het hier om een Indonesisch of Nederlands paspoort?

Ja het gaat om een indonesisch paspoort.
mijn dank.

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Antwoord is ya , dat vraagt de KBRI , en een internationale .

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Juist antwoord voor KBRI Den Haag. Als je een paspoort in RI zelf aanvraagt, moet je een geboortecertificaat tonen en een Kartu Keluarga.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,390,423 pageviews Een website van indahnesia.com