Tip ! Nederlandse radio ontvangen in Indonesie

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
47 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
PeterH.
Gebruiker
spacer line

TIP ! Webradio met Nederlandse radio zenders.
Er is een mogelijkheid om alle nederlandse radio zenders in te ontvangen via internet.
Dit kan door een radiotoolbar te downloaden.
Met de radiospeler die je dan op de PC krijgt ontvang je radio stations uit Nederland en bovendien kun je zelf er ook radiostations naar keuze aan toevoegen of weghalen.
Zo krijg je een een zenderpakket naar eigen voorkeur.
Deze radio is te vinden op de website www.indahnesia.com
Emoticon: Smile

= edit: spam-website weggehaald =

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Waarom zou ik een toolbar installeren terwijl ik gewoon de websites van de Nederlandse radiozenders kan openen?

Niet zeggen dat het gemakkelijker is, want dat argument doe ik direct af met het feit dat ik niet weet wat die toolbar allemaal doet met mijn computer. Wie weet verzamelt ie mijn bank-gegevens. Het zal niet de eerste toolbar zijn namelijk.

PeterH.
Gebruiker
spacer line

Utleg is er op de website www.indahnesia.com de toolbar is spyware vrij zoals daar bij staat. Wel krijg je juist leuke mogelijkheden om filmpjes te kijken via links die ze aanbieden.

Emoticon: Shiny

= edit: spam-link weggehaald =

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Gewoon naar de sites zelf,s skyradio als voorbeeld.
Afhankelijk van de verbinding, maar gaat prima.

Zelfs de publieke omroepen bieden veel.

It's only kinky the first time.

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

On 05-02-2008 16:24 PeterH. wrote:
de toolbar is spyware vrij zoals daar bij staat.
Emoticon: Shiny

Tuurlijk.. .alsof ze erbij zouden zetten dat er spyware bij zit.
Ik zou lekker toolbars negeren want ze brengen meestal alleen maar problemen. Gewoon lekker rechtstreeks naar de sites gaan.

ps: ik heb nog een gaaf programmaatje... zit niets in hoor maar heeft alleen een rare naam. Maar er zit echt niets in Emoticon: Stupid wxw.downloadhier.dusnie/virus.exe Emoticon: Laugh out loud

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Aah, een spammer....

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,694,226 pageviews Een website van indahnesia.com