Goed restaurant Kuta?

Subforum Bali, het godeneiland 
61 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
hawkeye
Gebruiker
spacer line

Ik vertrek 10 juli naar Kuta. Zijn er mensen die een goed restaurant weten in Kuta?

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

Ja!!! Ketoepat super restaurant google t maar en Poppies ook heeel goed (ketoepat iets beter)

Nou eet ze dan maar!!! Emoticon: Puh! Emoticon: Yummie! Emoticon: Nice Emoticon: Yes!

selamat makan

adu zeg!!! ben kapok!!

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

he joehoe kom op fabatieke bali gangers heeft niemand meer een goede tip waar je lekker kan makan op si Bali aduuuuuuuuuuuuuu zeg!!!

adu zeg!!! ben kapok!!

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

De charme van een vakantie is om daar zelf naar op zoek te gaan, eenmaal in Bali krijg je volop tips van andere vakantiegangers.
Ik kan zo een stel goede en goedkope restaurants vermelden maar is dat hetgeen Hawkeye zoekt, er is met name in Kuta volop keuze in allerlei keukens in allerlei prijsklasses en de concurentie is groot, iedereen wil de beste zijn.
Ik mag wel eens negatief zijn over Zuid Bali maar zeer zeker niet over het eten en drinken.
Het schijnt nu druk te zijn, ik vraag me af hoe je bij de restaurants wil komen, de wegen in Kuta zitten potdicht, zeker als er een ceremonie of festival is.
Niet vergeten voor de Balinees gaan die ceremonies voor alles, het geloof is voor hen het belangrijkste in het leven.
Jan

marcel70
Gebruiker
spacer line

On 12-02-2008 13:55 Tuti & Jan wrote:

Ik mag wel eens negatief zijn over Zuid Bali maar zeer zeker niet over het eten en drinken.
Het schijnt nu druk te zijn, ik vraag me af hoe je bij de restaurants wil komen, de wegen in Kuta zitten potdicht, zeker als er een ceremonie of festival is.
Niet vergeten voor de Balinees gaan die ceremonies voor alles, het geloof is voor hen het belangrijkste in het leven.
Jan

Is dat op heel java ook niet het geval?? i

Becik ketitik olo Ketoro

hawkeye
Gebruiker
spacer line

Hoi brandababe en anderen, ik ben misschien niet duidelijk genoeg geweest met mijn vraag. Ik ben namelijk op zoek naar restaurarants waar balinees cq indonesisch word gekookt. Ik ben namelijk een groot liefhebber van de indonesische keuken en ga voor het eerst op reis naar indonesie. Ik hoop dat er nog meer mensen zijn die in Kuta zijn geweest en daar goede indonesische restaurants hebben ontdekt. Bij voorbaat dank voor jullie bijdrage.
Wim Emoticon: Nice Emoticon: Yummie! Emoticon: Yummie!

hawkeye
Gebruiker
spacer line

Hoi brandababe en anderen, ik ben misschien niet duidelijk genoeg geweest met mijn vraag. Ik ben namelijk op zoek naar restaurarants waar balinees cq indonesisch word gekookt. Ik ben namelijk een groot liefhebber van de indonesische keuken en ga voor het eerst op reis naar indonesie. Ik hoop dat er nog meer mensen zijn die in Kuta zijn geweest en daar goede indonesische restaurants hebben ontdekt. Bij voorbaat dank voor jullie bijdrage.
Wim Emoticon: Nice

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 13-02-2008 23:11 hawkeye wrote:
Wim Emoticon: Nice Emoticon: Yummie! Emoticon: Yummie!

Bali is Indonesie dus koken ze in de restaurants Indonesisch of Balinees en als aanvulling op de kaart staan er westerse /japanse/chinesche enz.gerechten op.
Ga eens bij de kleine warungs eten als je Javaans wil, bijv. nikmat, warung Indonesia, warung -warung niet luxe maar wel lekker en kost haast niets.
Ben nooit ziek geweest van het eten in de warungs in Kuta waar het druk is.
Wil je luxe dan is er ook genoeg keus, het stikt er van de restaurants en ze willen je allemaal wel binnen halen, honger zal je dus niet lijden.
fijne vakantie Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

hawkeye
Geloof me bij Ketoepat kan je precies vinden wat je zoekt onwijs goede tent:
Ketupat

Stijlvol authentiek Indonesisch restaurant, verstopt achter de drukke winkelstraat Legian Street, is Ketupat een oase van rust. Je kunt buiten bij het zwembad zitten of binnen in het halfopen hoofdgebouw.

Jalan Legian Raya 109
Kuta
check ff dit anders:http://www.trendsandtravel.nl/html/where_to_go/bali/where_to_go_out.html

adu zeg!!! ben kapok!!

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

In UBUD: bebeck bengil dat is helemaal te gek midden in de rijstvelden!!!! en heeeel goed eten ambiance te gek!!!! ook een aanrader!!!

adu zeg!!! ben kapok!!

daft_punk
Gebruiker
spacer line

ku de ta in jallan oberoi seminyak

mama Tua
Gebruiker
spacer line

In Kuta bij Kuta Central Parking Station heb je een soort eethal genaamd Kuta Gallery.
Hier zijn verschillende eet-standjes (Net als bij ons de Passar Malam) waar je heerlijk kunt eten tussen de lokale bevolking. In Denpassar heb je ook zoiets maar dan 5x zo groot (Ik weet niet hoe die heet).
Erg gezellig en echt lokaal eten! Het zijn denk ik van die standjes die gehuurd worden door 1 gezin en het hele gezin bemand en kookt in dat standje. By the way wij aten daar met 4 man voor 7 euro en lekkerrrrrrr! Emoticon: Yummie!

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Is er niemand nooit geweest bij restaurant Dulang .?
Bij Kuta Square , de drukste straat van Kuta , naast de Mc D..
De nasi campur is echt lekker .
Zelf mijn vrouw en zoon gaan special voor de nasi tjampur naar Dulang. 2005.
En het is ook met airco , en je ziet heel Bali langs rijden of lopen.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 25-02-2008 22:26 sidia wrote:
Is er niemand nooit geweest bij restaurant Dulang .?
Bij Kuta Square , de drukste straat van Kuta , naast de Mc D..
De nasi campur is echt lekker .
Zelf mijn vrouw en zoon gaan special voor de nasi tjampur naar Dulang. 2005.
En het is ook met airco , en je ziet heel Bali langs rijden of lopen.

Ja hoor, ik wel Om Sid maar het is niet echt naast MacD. eerst Matahari nog voorbij en wat kleine winkeltjesen dan zie je Dulang, de stoom van de airco zie je al van ver, ernaast is toen die bom gevallen ik dacht in 2004 maar daar is niets meer van te zien. Als je Dulang voorbij loopt dan kom je bij Kentuckey FC uit op de hoek, dus voor elk wat wils in het centrum van nasi campur tot MacD en KFC.
Als je dan rechtsaf gaat dan volgen er vanzelf meer restaurantjes.
Selamat makan Emoticon: Yummie!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

De lokasi is zoals je het beschreven hebt.
Mijn verhaal is ook bestemd voor orang turis , strakjes worden ze bingung als ik met te veel info kom.
Want in de hoek bij de hfd ingang v.d Matahari heb je dan de restoran waar je ook kan eten , zo'n food court (mini) .
Ik zat ook vaak bij Dulang om naar mensen/ toeristen te kijken , soms alleen maar voor porsi sate en daarna met kopi afsluiten , een sigaartje roken.
Schuin tegen over KFC hebt je dan koffiesjop Starbucks .
Daar is ook lekker toeven , je mag alleen niet binnen roken.
Wah , lijkt wel een big spender Emoticon: Blush , terwijl ik in holland alleen maar de Febo kan permiteren. Emoticon: Yes!

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 25-02-2008 23:02 sidia wrote:
De lokasi is zoals je het beschreven hebt.
Mijn verhaal is ook bestemd voor orang turis , strakjes worden ze bingung als ik met te veel info kom.
Want in de hoek bij de hfd ingang v.d Matahari heb je dan de restoran waar je ook kan eten , zon food court (mini) .
Ik zat ook vaak bij Dulang om naar mensen/ toeristen te kijken , soms alleen maar voor porsi sate en daarna met kopi afsluiten , een sigaartje roken.

Wah , lijkt wel een big spender Emoticon: Blush , terwijl ik in holland alleen maar de Febo kan permiteren. Emoticon: Yes!

Want in de hoek bij de hfd ingang v.d Matahari heb je dan de restoran waar je ook kan eten , zo'n food court (mini) .

Bestaat niet meer Om Sid, is wijlen !

Ja, ja, Dulang is niet de goedkoopste, daar ga je heen om te kijken en gezien te worden nietwaar Emoticon: I love it

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 25-02-2008 23:06 4yoke4 wrote:

...

[Ja, ja, Dulang is niet de goedkoopste, daar ga je heen om te kijken en gezien te worden nietwaar Emoticon: I love it

Iya , mah wel , met korte bermuda broek van SeaMen (Zeeman) , dikke sigaartje .
En maar kijken kijken , loeren loeren naar al dat moois die langskomen.

Men zal ook denken , wah een toean met dikke dompet.
Even de big spender spelen , en daarna maandenlang gaan bezuinigen als ik weer terug kom in ollanda. Emoticon: Yes!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,433,088 pageviews Een website van indahnesia.com