Jakarta vrienden

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
48 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
dannyman1234
Gebruiker
spacer line

Beste Mensen,

Ik ben danny, 27 jaar oud ICT deskundige.
Ik ben sinds December 2006 in Jakarta. Ik wil vooral zakelijks verdergaan in de IT. Ik heb 1 jaar gewerkt als leraar ICT in jakarta in 2005 . Hiernaast maakt ik websites voor nederlanders en ben met 2 eigen internet projecten bezig.

Ik ga nu weer terug met een bussiness visum voor ongeveer 6 maanden.
Ik zou het leuk vinden om wat nederlandsers te leren kennen vooral in deze business.
Verder heb ik indonesie al aardig verkend, maar ik ben bijv nog niet naar Lombok, Kalimantan en Sumatra geweest.

Ik hoor het graag.

Danny

linnie
Gebruiker
User icon of linnie
spacer line

Hm...wel zelfde business, niet in Jakarta Emoticon: Wink maar Bali

Maar Jakarta staat wel op de planning voor later (volgend jaar ofzo)

Wat ga je nu doen in Jakarta? Voor een business werken of iets voor jezelf?

http://www.barudibali.com - Everything you need to know about Bali

jannicka
Gebruiker
spacer line

En danny,,ben je tevreden over de afgelopen drie jaar in RI.
Heb je de doelen bereikt,die je wilde bereiken .
In Menteng is er genoeg te doen dat aansluit op je wensen.
Voor info campus3 Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. econom.iri
sukkses cahaya-anakEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com
jannicka

paulana
Gebruiker
spacer line

Hallo Jannicka,

Ik heb je 2 vragen gesteld en kreeg geen antwoord ,daar zal je wel een reden voor hebben. Nu dan de 3de vraag: waarom is jouw naam verbonden, met de site en email van Willemgeheim ? En ja ik heb een reden om dat te vragen, een hele dringende reden dus wees eerlijk en geef antwoord. Dit komt raar over.

Om Swastiastu

jannicka
Gebruiker
spacer line

On 29-01-2008 07:50 linnie wrote:
Hm...wel zelfde business, niet in Jakarta Emoticon: Wink maar Bali

Maar Jakarta staat wel op de planning voor later (volgend jaar ofzo)

Wat ga je nu doen in Jakarta? Voor een business werken of iets voor jezelf?

Hi Linnie,
Ben je intussen verhuisd naar Jkrt ? Gr.Jannicka

paulana
Gebruiker
spacer line

Okay Jannicka,

Ik weet genoeg, dank je wel

Om Swastiastu

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

91,699,539 pageviews Een website van indahnesia.com