Huis te huur in Jakarta Selatan

Subforum Gezocht & Aangeboden 
49 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
G. Ouwehand
Gebruiker
spacer line

Aan de ene kant is het niet duur voor een vakantie, maar voor Indonesische begrippen is het erg duur!!
Als men als gemiddende vakantieganger de tickets en dan ook nog zo'n huur moet ophoesten is het bijna niet te doen!! Kan veel goedkoper denk ik!!

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Je moet dat soort dingen ook niet vergelijken met 'Indonesische begrippen', want dan heb je geen warm water, geen stromend water maar water uit de put, geen airconditioning in huis, slechts 900 of 1400 watt aan vermogen i.p.v. 3300, 4400 of nog meer.

Goedkoper? Vast en zeker, maar weet waar je op bezuinigd! Ik zit voor Indonesische begrippen duur in Lippo Cikarang, op 1 uur van Jakarta via de tolweg, maar ik zou niet minder willen dan dit. Zwembad heb ik niet, maar is op 10 minuten lopen voorhanden in het complex, verder heb ik een tuintje voor en achter, vier slaapkamers en drie natte ruimtes.

paulana
Gebruiker
spacer line

En hoeveel betaal je per jaar of maand of is die vraag te indiscreet.
Jakarta is duurder als Bali toch en gezien het aantal ruimtes die je hebt is het riant te noemen, wij betalen 1 juta per maand de ingrijpende verbouwing is voor onze kosten, dat is vanaf het begin zo afgesproken. Is het klaar hebben we een woonruimte van 400sqm. Vaak komt de vraag waarom zo groot en het antwoord is eigenlijk simpel:
beiden zijn we over de 60 voelen ons niet zo en zien er ook nog niet zo uit, maar toch komt er een tijd dat het niet meer zo gaat en dan kan personeel in huis wonen met aparte ingang. Men heeft dan geen last van elkaar en het huis wordt onderhouden.

Om Swastiastu

barubagus
Gebruiker
spacer line

Naar Jakarta ga je niet om vakantie te vieren. Hoewel....de stad heeft alles als je de weg weet. Werkelijk het beste eten van de hele R.I
750 euro is veel te veel geld voor een huis huren, dan zijn prijzen inderdaad voor ex pats er zit teveel tussen (calos).

In Cinere of Pondok Indah kun je direct via via een huis krijgen voor veel minder.
Of een z.g condo heb je al voor 1 of 1 1/2 juta.
Ik verhuur mijn apt als ik er niet ben voor ong. 2 juta. een condo met zwembad/tennisbaan.
dus het kan wel.

Maar ja als ze een bule en nu ook een Chinees zien, dan rinkelt de kassa...

o, jah Om Sid Rest Natrabu, itu rest Padang???

BB

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Een kleine app. in een splinternwe " rusun" kost 35 jut per jaar.Zit naast hotel Millineum ( Kebon Sirih).
De app. in een guesthouse waar ik nu 2 weken bivakeer kost 3,050 jut.
Permaand is het iets meer dan 4 jut.
Per nacht( kan ook) is 320ribu excl ontbijt.

In Jak.sel zal het waarschijnlijk duurder zijn , en zeker in de " expat" area.

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. B.B.
http://www.natrabu.co.id/restaurant.htm

bisa dicek of makemyday .

Annette
Gebruiker
spacer line

On 23-01-2008 13:02 Annette wrote:
Huis te huur in zuid Jakarta. Niet ver van de tolwegen en afhankelijk van het verkeer is het vliegveld te bereiken binnen 50 min.
Het contract loopt tot juli dus prima geschikt voor mensen die rustig op zoek willen gaan naar een huis. Natuurlijk is het contract ook te verlengen. Groot huis met 4 slaapkamers, 3 badkamers, grote huiskamer en een grote tuin met eigen zwembad. 750 euro per maand
Voor meer informatie: jakartagangersEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com

Dit was in 2008 vanwege een oud huurcontract wat verbroken moest worden. Aanbod is niet meer geldig!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,721,782 pageviews Een website van indahnesia.com