Hond mee naar Bali

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
84 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
de reiziger
Gebruiker
spacer line

Hallo, volgend jaar zomer gaan wij met 2 kinderen van 11 en 14 naar Bali. We willen voor 4 weken. We zouden heel graag ons hondje een mini yorkshire terrier van nog geen 2 kilo mee willen nemen als dat kan.
Heeft iemand hier ervaring mee om zijn hond mee te nemen in het vliegtuig en weet iemand of dit mag in Bali?
Alvast bedankt, de reiziger Emoticon: Smile

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

Hallo reiziger,
Wij hebben onze hond nooit meegenomen en dat zouden wij ook nooit doen, daar wij het voor hem veel te warm vinden. Zelfs hem meenemen naar Zuid-Frankrijk heb ik al moeite mee. En ik heb ook zo'n idee dat je hond eerst in quarantaine moet (maar dit weet ik niet zeker). Voor de hond zelf denk ik dat hij/zij beter af is bij familie of bekenden.
Groetjes,
Pamela

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Voor zover mij bekend mogen er geen honden zomaar naar Bali toe. Zeker niet voor een vakantie.
Voor emigratie naar Bali bestaan er volgens mijn uitzonderingen maar dan moet hij eerst in quarantaine.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,818,555 pageviews Een website van indahnesia.com