Over Hyves.

Subforum Andere praat 
70 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Normaal ben ik niet zo'n chattype,maar via familie werd ik getipt om eens op Hyves te kijken.En deze site,waar je je in kunt schrijven,kom je op een heel leuke manier oude bekenden tegen,in mijn geval een ouwe jeugdvriend die ik ruim 20 jaar niet had gehoord en die stom toevallig ook een Indonesische is getrouwd.Kijk eens op Hyves.nl en oordeel zelf,allen een goed 2008 toegewenst. Emoticon: Party!

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

I know, I'm on Hyves and it is fun. Gaat terug in de tijd en heb intussen alweer contact met ca. 10 oude bekenden.

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

Je wilt toch niet vertellen dat je je ' .... sweet sixteen and never been kissed ...' voelt ..... Emoticon: Wink Emoticon: Wink Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

'Ahu kura ahia, mansia nia'

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 29-12-2007 16:50 AnisJ wrote:
.... sweet sixteen and never been kissed ... voelt

alsmaarniet swiet sixty and never ........ Emoticon: Smile

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

No, geen sweet sixteen but sweet twenty-six.
Al enkele vrienden op bezoek gehad in mijn "banningsoord" Yogyakarta. Why not; was leuk.

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Hee Yogja-Bali,leuk dat je ook hyved,maar weet jij dan wellicht hoe het met Nona-Bandung oftewel Pipiet uit Amsterdam gaat?Ik vond haar ook op hyves,maar ze is als van de aardbodem verdwenen.Sommigen van deze site kennen haar nog van de eerste kumpulan enige jaren geleden,ze had toen een huis vol mensen van deze site op bezoek,daarna hadden we regelmatig contact,maar nadat ze in scheiding kwam,horen we niets meer. Emoticon: Confused

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Nee, sorry zijn geen contacten van mij.

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Hey Jan, inderdaad geen idee waar Pipiet is gebleven. we kwamen er vroeger geregeld, maar al lange tijd een radio stilte. We hebben nog theelepeltjes liggen van haar toen de Kumpulan een keer bij ons was.

Begin de details te vergeten

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Inderdaad...we hebben regelmatig elkaar bezocht maar nu al een dik jaar contact weg.Ze heeft zich wel december 2006 geregistreerd bij Hyves,maar ze is onbereikbaar.Jammer,want het was altijd gezellig.Wel,misschien dat ze ooit weer eens wat laat horen,voor nu allemaal een goede en redelijk rustige jaarwisseling toegewenst,hier bliezen ze gisteravond laat vast een metalen vuilbak op en die landde gelukkig net naast een auto en niet erop.Er zal nog wel het een en ander sneuvelen vrees ik. Emoticon: Stupid

celeton
Gebruiker
User icon of celeton
spacer line

Jaaa, Veer01 dat is nog niets die vuilnisbak, in Papendrecht bliezen ze de achterruit van en wagen van mijn vriend op!!! Emoticon: Angry die hij aan mij uitgeleend had ,maar alles is gefilmd met bewakings cam en daar zie je dat die groep maffia Emoticon: Cooool rotjongens met rugzakken vol vuurwerk bezig is om die ruit kapot temaken,tot 5 x toe gaan ze terug om een GRONDBLOEM!! tusen de ruitenwisser teplaatsen Emoticon: Angry even vederop doen ze het bij 2 andere wagens.

Ben blij dat ik weer naar Bali gaat kan ik weer even bij komen van die zooi hier Emoticon: Party!

BESTE WENSEN ALLEMAAL VOOR 2008

GR TON

P.S. en mijn vriend was bezig zijn verzekering teveranderen dus dit geintje kost volgens Garglass 800 eurotjes , Happy New Year Emoticon: Stupid

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Triest allemaal,er is weer veel ellende geweest oudjaarsnacht.Waar is de tijd dat het nog gewoon gezellig was zonder al die vernielerij he?Maar ja,wie weet komt het allemaal nog goed in de toekomst,we hebben een moeilijke generatie jongeren rondlopen die nergens voor terugdeinst.Ondanks alles iedereen een goed 2008 toegewenst met weinig problemen. Emoticon: Party!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,722,034 pageviews Een website van indahnesia.com