roepias aangeboden

Subforum Gezocht & Aangeboden 
531 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Petra&Freek
Gebruiker
spacer line

Heb nog 1 miljoen rp. over van mjin vakantie en aangezien ik voorlopig niet meer ga zoek ik iemand die ze voor een leuke prijs wil overnemen...

daft_punk
Gebruiker
spacer line

wat is een leuke prijs? waar wonen jullie? en waarom ga je voorlopig niet meer? het is toch een geweldig land.

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Ik bied 10 euro Emoticon: Party!

Gracias. Sama sama

den11
Gebruiker
spacer line

50 euro, waar woon je?

gr,d.b

celeton
Gebruiker
User icon of celeton
spacer line

Petra en Freek eerst zeggen in welke plaats je woont anders is het de moeite niet boven de 50 euro Emoticon: Nooo en het zijn toch geen duizendjes?? Emoticon: Confused ,want dan moet je een vuilniszak meenemem Emoticon: Stupid
Ok, ik ga in januari dus kan het gelijk gebruiken, groeten uit rotterdam,ton Emoticon: Party!

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

De gemiddelde koers is op dit moment 13.814 Rp voor 1 euro.
Een miljoen zou dan 72,35 euro zijn.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

den11
Gebruiker
spacer line

celeton, wanner ga je? wij vertrekken 5 januari.
kan niet wachten.

celeton
Gebruiker
User icon of celeton
spacer line

Ja Yoke maar in Ubud Bali krijg je nu zeker 14.000 Rp oficeel ,dat weet ik van iemand daar maar we zijn er nog niet ,dus misschien is het weer veranderd het is net als hoog en laag water geloof ik Emoticon: Yes!

En Den11 ik ben pas 16 jan in Ubud dus nog even door bijten voor mij Emoticon: Cry

dewi345
Gebruiker
spacer line

de koers is momenteel 1.545.370 rp voor 100 euro ik geef je 45 euro
ga je acoord dan mail me even

roelie.keizerEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.home.nl

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

kijkende naar de topic datum gok ik dat je niet veel kans meer maakt Dewi.....

- Let us live simply so that others may simply live -

smurfje3
Gebruiker
spacer line

zijn de rp er nog wel, de topic is van 2007
ik ga in november 2009 Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! dus ik bied Ä 50,- alleen als je in de beurt woont.
maar Petra&Freek aar wonen jullie en waarom gaan jullie niet meer?

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,761,642 pageviews Een website van indahnesia.com