sulawesi (manado)

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
87 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Dennisscuba
Gebruiker
spacer line

hallo ,ik wil in maart ong een maand gaan reizen door indonesia
en dacht aan bali lombok en sulawesi voor het duiken,het moet daar prachtig zijn
mijn vraag is,is er ook wat gezelligheid boven manado, mischien een barstreet ofzo
of zijn er alleen maar resorts etc en kun je alleen maar duiken? groeten

manon
Gebruiker
User icon of manon
spacer line

hmmm...echte gezelligheid in een bar (street) ? Wat voor een bar (barstreet)? Vast wel....manado en omstreken is prachtig om te duiken, snorkelen, zeilen en zit vol met onwijze lieve warme natuurlijke mensen. Kunstmatig in scene gezette gezelligheid op het podium 'BAR' heb je in Manado niet en ook niet nodig... Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Lekker met mensen op de beach, met vuurtje, gitaartje en biertje dansen in de maneschijn...moet lukken!!!! Emoticon: Smile Emoticon: Smile Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Dennisscuba
Gebruiker
spacer line

dank je wel voor je reactie manon
ik dacht omdat ik daar alleen ben,het makkelijker is
om beetje contact te hebben met mensen in een soort kroegie
maar ik zal proberen maar gewoon wat mensen op te zoeken
en het gezellig te maken ,mijn doel is zowieso om daar een paar mooie duiken te maken
en dan zie ik wel , groetjes

Dick en Corry
Gebruiker
User icon of Dick en Corry
spacer line

Hallo Dennis,

Warm aanbevolen, inclusief gezellige bar en geweldig om te duiken en te snorkelen: Bunaken Village Resort op Bunaken, gerund door leuk jong Nederlands-Indonesisch koppel. Kijk vooral eens op www.bunakenvillage.com.

manon
Gebruiker
User icon of manon
spacer line

JŠ Bunaken Village zťker een aanrader!!!Vorig jaar waren wij daar ook!! Lekker zwembad, lekkere cocktails, leuke mensen, veel VEel HUMOR en ...BIG party on the bEACH Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Smile Emoticon: Smile Emoticon: Smile

Dennisscuba
Gebruiker
spacer line

bedankt weer! ik heb inmiddels de site bezocht
mooi en luxe,maar ja meer wat voor stelletjes
zijn er geen leuke hostels en barretjes in de buurt?
de duikschool zoek ik wel ergens dan
groetejs

Dick en Corry
Gebruiker
User icon of Dick en Corry
spacer line

Hallo Dennis, zijn we nog een keertje....

Zijn zowel vorig jaar als dit jaar aantal weken op Bunaken (Village Resort) geweest en uiteraard diverese keren naar Manado. Voor zover door ons gezien zijn er weinig barretjes en hostels en zo. Op Bunaken zelf kom je alleen op de resorts zelf "het barretje" tegen. In het dorpje is geen enkel vertier. Op het resort komen niet alleen stelletjes maar people from all over the world, alleen met zijn tweeŽn of meer. Wij vonden het meer dan gezellig. Tot slot; duiken en snorkelen zker daar een keer doen! Emoticon: Yes!

Dennisscuba
Gebruiker
spacer line

hoi ok dat is dan maar zo,ik ben positief
dan ga ik gewoon voor het duiken een dag of 3 a 4 daar naar toe
kan iemand zeggen,of mijn plan goed is?
vanaf bali ong een week naar manado en dan weer terug
2 x bl vlucht denpasar-manado
wat kost dat ong?

manon
Gebruiker
User icon of manon
spacer line

Lembeh Strait is heel erg mooi ivm de geisertjes her en der onder water heb je hele mooi bizarre vissoorten. Als je daarvan houd. Ik ben zo'n hele erge visliebhebber en werd eigenlijk heel hongerig...erg he. Duiken rondom Bunaken is prachtig ivm die 'vrije val'. Als je voor de 'bizarre' micro vissoorten gaat, raad ik je een dagje richting Lembeh aan. Hele mooie vissen daar. Het zand is wel zwart daar....

leomanado
Gebruiker
spacer line

hoi Dennis

Ik woon in Manado, misschien kan ik je wat laten zien hier alhoewel Manado niet echt interessant is. Een barstreet is er niet. Er zijn 3 disco's: Haha cafe, Score and Corner. Allemaal leuke tenten om wat te drinken en Score is echt leuk als je van poolbilliard houdt.
De kosten van een ticket Bali vv zijn moeilijk voorspelbaar en helemaal afhankelijk van het seizoen. Het beste is Garuda ( 0800 vanuit Bali en 1300 vanuit Manado) of Lion ( 2200 vanuit Bali and 0700 vanuit Manado). Denk aan 100-150 euro enkele reis. Beiden hebben een transit in Makassar.

groet
Leo

burung
Gebruiker
User icon of burung
spacer line

Ben vorig jaar in Manado geweest. Vond zelf Zanita cafe (jln sarapung 30) gezellig, maar komt wellicht ook omdat ik de eigenaren goed ken. Donker cafeetje met band waar de vooral lokale bevolking graag zelf zingt - soort karaoke dus maar dan met live band.

Ook een weekje op Bunaken geweest en ook bij Bunaken Village resort. Inderdaad heel gezellig, aardige mensen. Maar weet helaas dat nu vrijwel al het personeel daar inmiddels voor een groot deel uit onvrede weg is... Emoticon: Nooo

Ik ga in elk geval deze zomer weer!

groetjes,
Burung

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,860,293 pageviews Een website van indahnesia.com