Royal Seminyak

Subforum Hotels in Indonesië 
528 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
suwouw
Gebruiker
spacer line

Is er iemand in het Royal Seminyak hotel in Legian geweest? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen in dit hotel.

diditje
Gebruiker
spacer line

Wij hebben dit hotel ook proberen boeken voor onze huwelijksreis,maar het was helaas al volzet...
Laat je even iets weten hier hoe het was?
Veel plezier!

suwouw
Gebruiker
spacer line

zal ik zeker doen!! Als er tenminste plaats is, wij hebben ook nog niet geboekt want de reisboeken voor november zijn helaas nog niet uit...ik hoop dat jullie reeds een andere mooi hotel voor jullie huwelijksreis hebben gevonden!

ErikdB
Gebruiker
spacer line

Vandaag (weer) bij n reisbureau geweest.
In de loop van volgende week komt de Bali/Lombok gids van Oad binnen (zij heeft hiervoor gebeld).
Wij zijn aan het kijken voor n kmr in Puri Santrian (sanur) voor onze huwelijksreis.

suwouw
Gebruiker
spacer line

erik, holland international heeft ook Puri Santrian en voorzover wij in de rest van de gidsen hebben gekeken ook het goedkoopste. Naast Royal Seminyak willen we in Sanur naar Puri Santrian, je hoort daar zulke goede verhalen over.

ErikdB
Gebruiker
spacer line

Ik zal eens kijken naar HI (ook met Singapore airlines??).
Heb net een bekende in de klas binnen gekregen.
Zij is net terug uit Bali, Sanur, Puri Santrian.
Wat een toeval.
En jouw opmerking over goede verhalen is helemaal correct.
Zij was lovend en vond het fantastisch.

suwouw
Gebruiker
spacer line

Singapore Airlines was juist het voordeligste in het "zomerboek" maar was al vol toen wij van plan waren te boeken voor eind oktober. Ik hoop dat de prijzen ongeveer gelijk zijn gebleven...ik vraag ook om de dag bij de reisbureaus en de indicatie is nog steeds volgende week!

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

The Royal Seminyak, is een van de betere places to go in Seminyak... maar mijn topper daarzo is toch wel The Legian....

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Albert H
Gebruiker
User icon of Albert H
spacer line

Legian Beach Hotel (een andere als voornoemde The Legian) is tevens een TOPPER. Oad heeft deze in haar gids staan voor om en nabij Ä 22, - pppn, incl. een big breakfast buffet. Alleen een stoffig wegetje waar geen gemotoriseerd verkeer over mag scheid het hotel met het strand. Tevens een goed hotel voor een huwelijks reis.
Kijk voor meer info op www.legianbeachbali.com.

Koensk
Gebruiker
spacer line

Is het daar in Legian net zo druk als in Kuta? Of is het in November overal wat rustiger?

Albert H
Gebruiker
User icon of Albert H
spacer line

Kijk op topic 'Kuta en November'. Let wel op dat in November de regentijd al begonnen is. Al heb ik daar geen ervaring mee. Ga altijd september/oktober. Vindt ik de mooiste tijd. Tip: www.legianbeachbali.com Zie je meten het prijverschil met Oad.

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

yep goed, geredeneerd albert... die smerige travel agents met hun up-mark.. boeken kun je het beste doen bij het hotel zelf doen. Vraag bij voorkeur naar de FO manager of Reservation manager. Ga nooit in discussie met een receptionist(e)

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,762,209 pageviews Een website van indahnesia.com