Dag en nacht op het alun-alun in Malang

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
117 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Dag en nacht op het alun-alun in Malang

Gedurende het afgelopen jaar ben ik regelmatig in Malang geweest. Daar bezocht ik dan een Nederlandse kennis die al enkele jaren meer in Indonesie verblijft dan ik, en dan is dat 'enkele' nog een behoorlijke bagatellisering van de feiten. Eigenlijk maakt dat ook niet echt veel uit, hoewel iemand die hier al zo'n lange tijd zit wel op de een of andere manier een enorme bron van informatie kan zijn. In dit geval is hij dat ook. Zodoende kan ik af en toe nog eens wat leren van bepaalde situaties die me toch nog af en toe toen fronsen. Buiten dat zoek ik ook graag een lekker druk plekje op om wat tijd door te brengen. Zoals wel vaker is het centrale plein in een dorp of stad, het alun-alun, vaak een goede plek om even geheel onder te gaan in de lokale situatie.

Lees verder , klik op de titel

lwijnhov
Gebruiker
spacer line

Hoi Hoi
Wat leuk om te lezen en wat herkenbaar!!
Ik was afhelopen januari in malang.
Heb ook genoten van het alun-alun.
Wat een geweldige bedrijvigheid savonds!
Ben je ook nog bij oen geweest?
groet
lambert

sandy
Gebruiker
spacer line

Volgens mijn kennis die pas in Malang is geweest is TOKO OEN niet meer zoals het was ,en alles was DUUR als je vergelijkt met ander toko`s,jammer heh.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

86,447,108 pageviews Een website van indahnesia.com