kretek gezocht.

Subforum Gezocht & Aangeboden 
78 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik Stampie, 10 Euro een slof, hoeveel wil je er hebben 10, 20 of 30?

stampie
Gebruiker
spacer line

je stuurt toch niet op

CapitalPanic
Gebruiker
spacer line

Dag mensen,

Zijn er nog mensen die kretek in de verkoop hebben? Zo ja, welke?

Heeft iemand anders enige idee waar ik deze kan krijgen? woon in de regio apeldoorn/arnhem

Lochie
Gebruiker
spacer line

Hoi mensen,
ik ben ook op zoek naar kretek sigaretten. Heb al flink wat vage sites bezocht maar bijna nergens kan je met creditcard bestellen of zijn de prijzen redelijk.
Is hier iemand die ze heeft of op wil sturen?

Laat me aub weten op tim.77677Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com

alvast bedankt!

Dajja
Gebruiker
spacer line

Jaa, die heb ik Emoticon: Smile

Dajja
Gebruiker
spacer line

Orginele kretek kretek.originalEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com

Keduadam
Gebruiker
User icon of Keduadam
spacer line

Waarom zo zweren bij kretek trouwens? Het ruikt wel lekker, dat wel weer.
Maar ondanks dat velen denken dat het zuiverder is dan gewone sigaretten, met minder nicotine, las ik ergens het tegenovergestelde. Zelfs twee tot drie keer zoveel!

Ik wil niemand veroordelen of zo, iedereen is absoluut vrij. En als je mij wilt 'dienen' om vlakbij mij een sjaffie op te steken, mmm heerlijk.
Maar ik zou me zelf wel bedenken, als ik die feiten ken? Emoticon: Shut up!

Your attitude determines your altitude

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Als iemand nog belangstelling heeft, heb ik nog 2 sloffen Gudang Garam in de aanbieding.

FAR FROM THE MADDING CROWD

Kries
Gebruiker
spacer line

Jupje, wat vraag je ervoor? Surya of international? Verzenden of ophaken?

Krissenjacht
Gebruiker
spacer line

Heeft iemand sampoerna kretek?

Krissenjacht
Gebruiker
spacer line

Op 18-07-2013 14:42 schreef Malam:
Ik Stampie, 10 Euro een slof, hoeveel wil je er hebben 10, 20 of 30?

Is dit de sampoerna kretek?

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Op 09-08-2013 00:00 schreef Kries:
Jupje, wat vraag je ervoor? Surya of international? Verzenden of ophaken?

Ik vraag Ä 30 per slof exclusief verzenden. Aan ophaken doe ik niet, maar je kunt ze wel uiteraard wel afhalen.
Het zijn de originele Gudang Garam uit IndonesiŽ, 12 sigaretten per pakje, slof is nog in originele staat, dus ongeopend. Afgelopen april meegenomen, maar nog geen liefhebber voor gevonden.

FAR FROM THE MADDING CROWD

Denise1989
Gebruiker
spacer line

Ik heb:

1 Slof DJI SAM SOE Magnum Filter;
1 Slof DJI SAM SOE Super Premium;
1 Slof DJI SAM SOE (geel);
1 Slof Bentoel (blauw);
1 Slof Gudang Garam.

Ophalen in de omgeving van Arnhem of per post. De verzendkosten zijn voor uw rekening.

redskin
Gebruiker
spacer line

Ik heb
2 sloffen Dji Sam Soe (geel) kretek zonder filter;
2 sloffen gudang garam international kretek met filter

1 slof = 240 stuks
ophalen omgeving amsterdam
liever per post? de verzendkosten zijn voor uw rekening

SamWP
Gebruiker
spacer line

Redskin, hoeveel kost een slof Dji Sam Soe? Kan ze evt van het weekend ophalen, stuur je ook nog een mail

Kretje
Gebruiker
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Redskin.
Heeft u die Gudang Garam nog en wat moeten ze kosten? Zo ja dan wil ik ze wel overnemen.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

We zijn momenteel in Indonesie. Ik geloof dat ik maar een koffer vol kreteks meeneem en een handeltje ga beginnen.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Lieve
Gebruiker
User icon of Lieve
spacer line

Goed idee. Veel van mijn familie en kennissen in Manado handelen trouwens in kruidnagel. Toch wel een risico maar de winstmarges zijn heel behoorlijk.

Mulutmu harimaumu - A man is good for nothing until he is educated

papaya
Gebruiker
User icon of papaya
spacer line

Probeer dit bedrijf eens te bellen/mailen:

http://indokretek.indonetwork.(...)empah-tanpa-saus.htm

Ze fabriceren kretek zonder 'Chemische saus' Emoticon: Smile

'ROKOK KRETEK PR.INDOKRETEK PABRIK ROKOK REMPAH TANPA SAUS KIMIA'

Happiness is not a destination, it's a Way of Living

dekoning60
Gebruiker
spacer line

Beste mensen
heeft er nog iemand djarum super of gudang garam te koop?
graag reactie naar
dekoningvanspanjeEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com
groetjes
Rene

annecm
Gebruiker
spacer line

Op 26-08-2013 21:50 schreef Denise1989:
Ik heb:

1 Slof DJI SAM SOE Magnum Filter;
1 Slof DJI SAM SOE Super Premium;
1 Slof DJI SAM SOE (geel);
1 Slof Bentoel (blauw);
1 Slof Gudang Garam.

Ophalen in de omgeving van Arnhem of per post. De verzendkosten zijn voor uw rekening.

Ik ben geÔnteresseerd, wat is je email? Groeten Anne

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

Ook ik heb voor de liefhebber wat kretek nog in de aanbieding, ik mag ze niet allemaal zelf oproken van mijn vrouw Emoticon: Nooo
Ik heb:
Djarum Black-Cappucino
Sampoerna mild
Avolution - sampoerna

Mail: mazhilmarEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.co.id

Ik woon in Amsterdam.

- Let us live simply so that others may simply live -

daavi1980
Gebruiker
spacer line

Hallo mede-forum leden,

Iedereen die Sampoerna mild aan kan bieden, stuur mij een mailtje en je Sampoerna Mild is verkocht (mits het voor een schappelijke prijs is).

Mijn e-mail is:

woninghurenrijswijkEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com

Thanks!

Gr,
David

indokevin20
Gebruiker
spacer line

Hallo mede-forum leden,

Ik heb nog een aantal pakjes Gudang Garam International staan.

voor wie geinteresseerd is, stuur mij maar een mailtje; kevin_coenraadEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

Ik woon in Amsterdam.

Groetjes,
Kevin.

tjalana
Gebruiker
spacer line

beste mensen wie ,,o wie heeft nog gudang garam,,
kan je me mailen naar...olewa54Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com
dank je

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,780,456 pageviews Een website van indahnesia.com