|
|
|
|
|
Ik ben op zoek naar Djarum of gudang garam. Heb je een van deze merken
Laat het mij weten op
dekoningvanspanje  hotmail.com
|
|
|
|
Als je de invoerrechten betaald wil ik best wat meenemen voor je want ik koop zelf ook cigaretten.
Maar ga geen risico lopen op schiphol dat kost een vermogen als ze me controleren.
|
|
|
|
Heb 3x 240 stuks Gudang Garam 12 via internet gekocht en de verzendkosten zijn erg kostbaar, maar tja je moet wel eens wat.
je mag max 200 sigaretten meenemen en volgens mij mag je ze ook zo niet meenemen.
Voor de liefhebbers ik heb ca 50 pakjes a 12st liggen. (4,50 p/s)
tsd04  hotmail.com
|
|
|
|
quote]
Voor de liefhebbers ik heb ca 50 pakjes a 12st liggen.
4,50 p/s tsd04hotmail.com
|
Ben benieuwd of er iemand reageert voor 4,50 per pakje, ik kan ze voor 2,50 per pakje nog niet kwijt.
Krijg alleen maar onzin mail terug of helemaal geen antwoord.
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
4yoke4
ben ze al kwijt...
mail even als je wilt...tsd04hotmail.com
binnenkort weer originele GG verkrijgbaar.
|
|
|
|
ik zoek ze ook gudang garam kan iemand me mailen ? grt
|
|
|
|
 mashil / 4yoke4 / iemand die kretek-sigaretten heeft:
Ik ben heel hard op zoek naar kretek sigaretten!
Het liefste Djarum Black maar sta ook open voor andere merken om een keertje te proberen.
Hebben jullie ze nog liggen en zo ja:
welke (merk en soort) en voor hoeveel verkopen jullie ze per pakje?
Mvg
|
|
|
|
On 08-06-2011 21:07 raquel wrote: mashil / 4yoke4 / iemand die kretek-sigaretten heeft:
Ik ben heel hard op zoek naar kretek sigaretten!
Het liefste Djarum Black maar sta ook open voor andere merken om een keertje te proberen.
Hebben jullie ze nog liggen en zo ja:
welke (merk en soort) en voor hoeveel verkopen jullie ze per pakje?
Mvg
|
Als je een emailadres geeft dan stuur ik je een mailtje.
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
sorry, ik heb even niks meer, binnenkort wel weer een aantal pakjes Sampoerna mild.
|
- Let us live simply so that others may simply live -
|
|
|
|
Beste lezer,
2x gudang garam international met filter te overname aangeboden...
mail me met je bod
f r e e _ l a p t o p ( a t ) h o t m a i l ( d o t ) c o m
Gr. Free
|
|
|
|
Hallo allemaal, aangezien mashil ff geen kretek heeft, ben ik nog op zoek, 4yoke4, zou je me misschien een mailtje kunnen sturen wat je in aanbieding hebt? alvast bedankt.
|
|
|
|
 4yoke4: ik ben ook op zoek naar Gudang Garam.
Zou je mij info willen sturen naar Rob.Robson07  g.mail.com.
alvast bedankt,
Gr. Rob
|
|
|
|
Heeft misschien iemand toevallig kretek "menthol"?
Maakt niet uit welk merk..
|
|
|
|
|
Ik heb twee Avolution van Sampoerna van die hele dunne in een chique pakje (eentje al aangebroken). Maar ik heb ze voor de sier. Ik rook zelf niet, heb er af en toe eentje op de asbak liggen omdat ik het lekker vind ruiken..
|
|
|
|
|
Goh Anne Mieke, mijn vrouw doet er een moord voor... haha
Wat kosten ze? beter als je me even e-maild, mocht je ze verkopen.
|
|
|
|
|
Op Marktplaats te koop...zie deze link..http://link.marktplaats.nl/464202145...vandaag nog te koop.
|
|
|
|
Sorry SIEBJANS... het gaat om kretek...Kretek Sampoerna Mild Menthol...misschien nog te koop.
|
|
|
|
On 21-08-2011 13:47 siebjans wrote: beter als je me even e-maild, mocht je ze verkopen.
|
Done
|
|
|
|
|
On 21-08-2011 14:03 dukku47 wrote: Op Marktplaats te koop...zie deze link..http://link.marktplaats.nl/464202145...vandaag nog te koop.
|
Mwah maar ff meer het drievoudige van de orginele prijs....... volgens mij doe ik iets verkeerd.
|
|
|
|
|
Thanks dukku47!
probleem met marktplaats is dat ik niet weet of ze het daadwerkelijk naar me opsturen als ik betaald heb, en om voor een rokertje naar assen te rijden
|
|
|
|
|
Op 21-08-2011 14:10 schreef Anne Mieke: [quote verwijderd] Done
|
Thanks
|
|
|
|
|
Ik heb al tientallen spullen op MARKTPLAATS gekocht en nog NOOIT werd ik belazerd,
Maar kijk ook ff of die persoon ook meerdere advertenties heeft en al hoe lang hij/zij lid is van Marktplaats, indien pas 1 dag lid dan liever NIET kopen.En als je zeker wilt zijn ff bellen..als er een telf nr is opgegeven.Succes, ik heb alleen maar een.. Kretek DJI SAM SOE in kunststofdoosje met inhoud tekoop.link>>http://link.marktplaats.nl/472867607 << misschien iets voor u?
|
|
|
|
Nou dan zal het wel aan mij liggen. Geen slechte ervaringen in de zin van betalingen (dat is iets wat ik zelf nooit doe en voor mij onhandig als ik full time werk) Maar slechte ervaringen in de zin van geen reactie, afspraken die niet nagekomen worden meer dan genoeg. (ondanks de "duimpjes omhoog"  Ik ben er niet kapot van.
En deze meneer of mevrouw slaat duidelijk munt uit want de prijs is erg hoog als ze daadwerkelijk in Indonesie zijn gekocht. Wellicht juist om dit doel meegenomen.
Maarja ik zal wellicht niet zakelijk genoeg zijn.
|
|
|
|
|
dukku47, DJI SAM SOE helemaal top!! Deze rook ik zelf zo af en toe eentje.
Zelf heb ik nog een pakje of 3 (a 16 stuks) dus daar kan ik nog lang mee voort.. (ik rook er zo,n 2 a 3 per week)
Over Marktplaats geen verkeerd woord hoor, Ik verkoop zelf ook veel via hen, alleen bij mij komen ze altijd kijken. Ook koop ik veel via hen. Alleen met rookwaar en drank ben ik altijd wat voorzichtiger, dat bedoelde ik eigenlijk
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|