Van Bali naar Komodo

Subforum Bali, het godeneiland 
127 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Marije
Gebruiker
spacer line

Wij gaan de 21 september naar Bali voor zo'n 3 weken. Aangezien ik erg geÔnteresseerd ben in alle voorkomende dieren op en rond Bali wil ik eigenlijk mijn kans om een Komodo varaan in levende lijve te zien niet missen. Weet iemand wat de beste en niet al te kostbare manier is om van Bali naar Komodo National Park te komen? Wat raad je aan wat betreft verblijf en verblijfsduur aldaar?

Sepp Buys
Gebruiker
User icon of Sepp Buys
spacer line

hahah marije ik zou zeggen ga naar surabaya de dierentuin, is een zielige aangelegenheid maar daar lopen ze ook rond, verder weet ik niet hoe je er komt probeer het uit te vinden via je reisburo. Aan mijn informatie heb je niet veel dat blijkt wel weer.

Sepp

robbert
Gebruiker
spacer line

Hi ,
Van Sepp moet je helemaal naar Surabaya, van mij mag je naar het Bali Bird Park (tussen Dps. en Ubud), klinkt wat vreemd maar toch , zij hebben daar zowaar twee varanen, dan ben je helemaal goedkoop uit ! Wil je perse naar Varanenland dan zijn er zat
reisbureaus op Bali die een Komodotrip willen regelen,overigens vind ik persoonlijk een bezoek aan Rinci interessanter, is een zustereiland van Komodo, ook met varanen maar veel kleiner dus beter beloopbaar en je valt niet elk moment over een kollega-toerist ! Een dag is overigens meer dan genoeg !
Veel plezier Rob

martin2
Gebruiker
spacer line

hoi

Kijk eens op de site van Kilat tours heb ik ook gedaan erg leuk
Groeten martin

Marije
Gebruiker
spacer line

'kee. Thanks voor de info.
Ga dan inderdaad liever naar het eilandje met minder toeristen.
Groeten Marije

idbrj
Gebruiker
spacer line

Marije,
Ik ben het met Robbert eens. Ga naar het Bali Bird Park of het Bali Reptile Park. Daar zie je ze ook. Rinca is mooier. De snelste manier om er te komen is het vliegtuig en de boot.. Vergis je niet in de reisafstand, want de Komodo-eilanden liggen tussen Sumbawa en Flores. Op Bali zijn echter genoeg aanbieders. Lees de borden bij de reisburootjes maar eens rustig en denk er aan om af te dingen.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

86,447,262 pageviews Een website van indahnesia.com