huwelijksreis bali

Subforum Bali, het godeneiland 
50 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
renate
Gebruiker
spacer line

hoi hoi

wij gaan in augustus 2008 trouwen
En nu zouden wij graag naar bali op huwelijksreis gaan
wij houden niet van alleen maar aan het strand of zwembad te liggen dan ga ik wel naar spanje
wij zouden dus best wel wat cultuur op willen snuiven maar toch ook wel een keer een mooi strand zien
hotels hoeven echt geen 5 sterren te zijn maar een beetje luxe op onze huwelijksreis mag wel
wij willen ongeveer 17 dagen gaan en willen best op 2 of 3 verschillen de plaatsen zijn maar geen hele rond reis en zeker geen groepsrondreis (is niets mis mee hoor maar niet voor onze huwelijksreis

ik hoop dat iemand ons kan vertellen wat de mooieste plaatsjes zijn en waar je zeker geweest moet zijn

groetjes

renate
Gebruiker
spacer line

misschien moet ik wat duidelijker neer zetten
Via wie kan ik het beste een ticket kopen
en via wie een hotel
en in welke plaats kunne wij dan het beste gaan zitten
want volgens mij kunnen wij best zelf daar excursies boeken en rond trekken
wat raden jullie aan???

ja er staat hier ook zoveel info dat ik het ook even niet meer weet hihi
groetjes

jenne
Gebruiker
spacer line

Hallo hallo
Alvast gefeliciteerd met jullie voornemen om te gaan trouwen
Kennissen van mij gaan dit ook doen maar dan trouwen zij op Bali in Maart
Als je naar Bali gaat moet je gewoon de goedkoopste ticket op internet zien te vinden die er is.
Je hebt altijd een stop over om te tanken in kuala lumpur of Singapore dat kan niet anders ,maar je moet opletten dat je een vlucht boekt zonder tussenstops zoals bij British Airways vaak het geval is ,maar daardoor kan je ticket wel weer goedkoper uitvallen ,maar persoonlijk betaal ik liever iets meer dan overstappen.
En als je in Bali bent land je altijd in denpasar,en dan spreek je gewoon een taxi aan en je laat je naar een hotel brengen wel even een prijs afspreken die jou redelijk lijkt maar in het begin wordt je altijd een paar keer een beetje in de maling genomen maar gelukkig ben je meteen milionair als je €100 hebt gewisseld,maar je moet altijd een beetje opletten!
Want zij verdienen misscien maar €50 per maand.
En als je dan een hotel hebt (in Kuta) dan ga je lekker uitrusten en de sfeer proeven ,en als je het daar leuk vindt blijf je een paar dagen en zoniet vraag je in je hotel of ze een gids of een chauffeur hebben die je b.v.naar Ubud brengt.

Maar je kan ook naar 1 van de vele kleine reisburootjes gaan in Kuta

En dat is weer heel wat anders dan het hectische Kuta.
Na 2 dagen heb je Ubud waarschijnlijk ook wel gezien (of niet)
En dan kan je weer met een taxi of een chauffeur van het hotel naar Lovina gaan.
Je kan ook met de bus van Perama gaan dat is echt budget ,keuzes genoeg
Maar dit is mijn persoonlijke ervaring,dit heb ik gedaan toen ik er voor de eerste keer heen ging.
Maar als ik jullie was zou ik helemaal niks plannen want alles is in Bali zo eenvoudig te regelen.
Ik persoonlijk vond het in Lovina het leukste daar kom je ook makkelijk met de locals in contact en als je ze een beetje betrouwbaar vindt kan je leuke dingen doen omdat ze vaak de mooiste plekjes weten te vinden waar weinig toeristen komen

En je kan het beste een Insight Guide kopen

Ik heb een soort website gemaakt voor iemand uit Bali
mijn tel nr staat er ook op dus als je nog meer info wil hebben kan je me opbellen
Een goede reis
Jenne

WWW.AGUNG.MARKTPLAZA.NL

jenne
Gebruiker
spacer line

On 06-12-2007 19:16 jenne wrote:
Hallo hallo
Alvast gefeliciteerd met jullie voornemen om te gaan trouwen
Kennissen van mij gaan dit ook doen maar dan trouwen zij op Bali in Maart
Als je naar Bali gaat moet je gewoon de goedkoopste ticket op internet zien te vinden die er is.
Je hebt altijd een stop over om te tanken in kuala lumpur of Singapore dat kan niet anders ,maar je moet opletten dat je een vlucht boekt zonder tussenstops zoals bij British Airways vaak het geval is ,maar daardoor kan je ticket wel weer goedkoper uitvallen ,maar persoonlijk betaal ik liever iets meer dan overstappen.
En als je in Bali bent land je altijd in denpasar,en dan spreek je gewoon een taxi aan en je laat je naar een hotel brengen wel even een prijs afspreken die jou redelijk lijkt maar in het begin wordt je altijd een paar keer een beetje in de maling genomen maar gelukkig ben je meteen milionair als je €100 hebt gewisseld,maar je moet altijd een beetje opletten!
Want zij verdienen misschien maar €50 per maand.
En als je dan een hotel hebt (in Kuta) dan ga je lekker uitrusten en de sfeer proeven ,en als je het daar leuk vindt blijf je een paar dagen en zoniet vraag je in je hotel of ze een gids of een chauffeur hebben die je b.v.naar Ubud brengt.

Maar je kan ook naar 1 van de vele kleine reisburootjes gaan in Kuta

En dat is weer heel wat anders dan het hectische Kuta.
Na 2 dagen heb je Ubud waarschijnlijk ook wel gezien (of niet)
En dan kan je weer met een taxi of een chauffeur van het hotel naar Lovina gaan.
Je kan ook met de bus van Perama gaan dat is echt budget ,keuzes genoeg
Maar dit is mijn persoonlijke ervaring,dit heb ik gedaan toen ik er voor de eerste keer heen ging.
Maar als ik jullie was zou ik helemaal niks plannen want alles is in Bali zo eenvoudig te regelen.
Ik persoonlijk vond het in Lovina het leukste daar kom je ook makkelijk met de locals in contact en als je ze een beetje betrouwbaar vindt kan je leuke dingen doen omdat ze vaak de mooiste plekjes weten te vinden waar weinig toeristen komen

En je kan het beste een Insight Guide kopen

Ik heb een soort website gemaakt voor iemand uit Bali
mijn tel nr staat er ook op dus als je nog meer info wil hebben kan je me opbellen
Een goede reis
Jenne

WWW.AGUNG.MARKTPLAZA.NL

chirpy
Gebruiker
spacer line

Het lijkt me een slecht idee om naar Kuta te gaan met al zijn westerse drukte en verloedering. Het vervuilde water en de opdringerige verkoperes. Je gaat niet naar Bali om de westerse sfeer op te snuiven en brallerige Australiers te ontmoeten.Ook Lovina met zijn vervuilde stranden is geen goed idee. Zij zijn op huwelijksreis!!
Laat Ubud het centrum zijn van je vakantie en verken van daaruit het eiland. Ik kom voor de zoveelste keer op Bali en ben op Ubud nog steeds niet uitgekeken met al de kunst en cultuur. Een ideaal plekje is de Bar Kokos op de Campuan Ridge. Een droompaleisje voor nog geen 50 euri met z'n tweeen. ik weet dat ik veel goedkoper uit kan zijn, maar echt dit hotel is een droom, op een droomplaats. En zo zijn er nog vele meer.
Succes en maak er iets heel moois van

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Voor de meest onvergetelijke huwelijksreis, zie www.indonesiacruises.com
Aan boord van de Ombak Putih van Bali naar Bali.

renate
Gebruiker
spacer line

Ik weet alleen niet of het wel zo verstandig is om op een boot te gaan zitten

mijn toekomstige man ( wat klinkt dat toch leuk) kan er namelijk niet zo heel goed tegen ik denk dat hij dan heel veel moet liggen op het bedje anders wordt hij groen en geel Emoticon: Shiny Emoticon: Wink

maar ik ben nog steeds blij met alle tips die ik kan krijgen

Geschiere
Gebruiker
spacer line

Als je 17 dagen heb kun je het ook splitsen in Bali en Lombok. Je bent er in 20 minuten vanaf Bali (met het vliegtuig). Ook de Gili's zijn erg leuk, zeker voor een huwelijksreis.

gr. Elma

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

Of helemaal niet Bali gaan de stranden zijn totaal niet mooi en zeker niet romantisch voor een pas getrouwd stel.

Gemeen van mij misschien maar kijk s naar Thailand die hebben echt de geweldige mooie azuur blauwe turquouise stranden met Palmbomen en spierwit strand!!! en dat heeft Bali niet!!!!!

En veel te doen in Thailand je kan duiken, snorkelen (oke in Bali bij de 3 eilandjes ook) maar je kan ook kanoen in gave grote mooie grotten.
Het vertier in Thailand vind ik veel leuker dan Bali.

En je kan in Thailand meer oa naar het Noorden Chang Mai Chang Rai, Ayathuya, Suktokhai en dan het prachtige zuiden en als je van shoppen houd : Bangkok geweldig want ook het shoppen in Bali vind ik helemaal niks allemaal souveniers klein spul waar ik niet van hou op de prachtige handsnijwerken maar pas op ook hier in wordt je belazerd waar je bij staat!
Maar als je van bijv mooi shoppen hou: leren tassen, schoenen enz enz ga naar Bangkok of Hongkok ook top!!!! en Thailand kan je flink cultuur snuiven hoor!!!!!!! Meer dan Bali vind ik.

Ik persoonlijk maar nogmaals persoonlijk zou niet voor Bali kiezen!!!
Iedergeval een prachtige en top wedding alvast van harte!!!!

adu zeg!!! ben kapok!!

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Hey Brendababe kan jij ook nog iets anders dan zeiken op Bali?
Je bent er een keertje geweest en hebt je totaal niet voorbereid en een negatieve ervaring gehad.

Als het zo vervelend was waarom blijf je dan terugkomen op dit forum? Om mensen af te raden er naar toe te gaan? Zoek maar eens op je eigen gebruikersnaam en naar je berichten, alleen maar zeuren en zeiken.

Beetje triest. Emoticon: Stupid

renate
Gebruiker
spacer line

ja en brenda ik wil niet heel vervelend zijn
maar we zijn al in thailand geweest hier hebben we een rondreis gehad met verlenging van bijna 4 weken
dus thailand hebben we wel even gezien hoor het was prachtig daar niet van
maar nu willen we iets anders

en bali lijkt ons gelukkig wel heel mooi en ik heb gelukkig heel veel positieve verhalen gehoort en alleen van jou een negatieve en ja die neem ik dan maar niet zo serieus
en ja als je het toch niets vond wat doen je dan nog hier

en voor de rest iedereen bedankt met alle tips
zijn er ook nog dingen die ik echt moet gaan zien in bali (bedoel wij) haha

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

nou ik hoop dat je Bali bevalt en wat zal ik lachen als je het uiteindelijk een tegenvaller vind en in je achter hoofd mijn ervaringen nog s over nadenkt.
Ik lees het al al deze mensen die negatief reageren zijn heeeeel bekrompen je mag kennelijk alleen maar positieve dingen hier schrijven dat het een gewwldig land is mooi en geweldig volk nou ik vind MOOI VAN NIET maar liefhebbers veel plezier hoor ermee maar ikke niet en steeltje bekrompen typjes ga lekker naar Bali kom ik jullie lekker niet meer tegen in waar ik ook ben gelukkig en Robert ik heb heeeeel veel afgespeurd op internet dus waar praat jij nou over ach je bent ook een stomme bekrompen gast !!!!

Renate ik heb en ken genoeg mensen die helaas niet op dit forum prikken helaas!!!! die bijna dezelfde SHIT daar hebben mee gemaakt waar oa mijn buurvrouw!!! dus ik ben echjt niet de enige die negatieve ervaring heeft mee gemaakt maar eh ik zou heel hard lachen als het je vies tegen valt denk dan nog ff aan mij. Zoniet dan is het leuk voor je als pas getrouwde dame>
Iedergeval happy honeymoon op dat Bali jij liever dan ik

adu zeg!!! ben kapok!!

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

Robert JA van negatieve ervaringen leer je ook waarom alles mooier voorspiegelen dan het is kan je alleen maar denken als je daar bent ff rekening mee houden!!!!!!!!!
Luister dude mij is het ook af geraden maar ik was lekker eigenwijs en ben (helaas) toch gegaan maar dacht wel zie je degene heeft me gewaarschuwd en alles klopt!!!!!! dus en waarom alleen maar positieve ervaringen??? negatief kan je altijd wat meedoen.......................................................... zou als ik nu : noooooit meer Bali en al helemaal nit de rest ervan

adu zeg!!! ben kapok!!

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

by the way ik bepaal zelf wel of ik op dit forum kom prikken!!!! leef in een redelijk vrij land waar ik lekkker mijn mening mag uiten jammer voor jullie en jij fanatieke fans valt het ook wel eens tegen een negatieve uiting over jullie o zo lieve Indonesie of Bali nogmaals prima dat jullie het helemaal geweldig vinden ik laat jullie toch ook in jullie waarde?? nou doe dat dan ook ff lekker bij mij JA!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben en blijf negatief en ligt er toch aan wat de lezers er mee doen?? ZOALS RENATE ZEGT : doet ze met mijn info niks nou prima toch ????? is ze vrij in net als ik dat ik vrij ben om mijn negatieve menig te uiten

adu zeg!!! ben kapok!!

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Brenda:
Je bent ook vrij om eerst je post te previewen en spellingscontrole te gebruiken na je overdreven reacties die je in boosheid schrijft. Dat zou het voor ons ook makkelijker maken om te lezen. Je kan trouwens ook gewoon de edit knop gebruiken als je wat vergeten bent om te schrijven. Je lijkt wel een spambot op zo'n manier.

On topic:
Bali heeft diverse mogelijkheden voor iedereen. Je kan de drukte opzoeken in het zuiden om je helemaal gek te shoppen. Je kan ook meer naar het oosten gaan (padangbai / candi dasa) om mooie stranden te bezoeken of te gaan snorkelen of duiken. Een andere optie is het rustige noorden wat ook heel erg mooi is.

Ik zou zeggen lees eens diverse topics terug en lees de verhalen.
Veel plezier.

GALUH
Gebruiker
spacer line

Hello Renate,

Je kan met SA of MA vliegen en maak een stopover van 2 a 3 dagen op Singapore als je met de SA gaat of Kuala Lumpur als je met de MA gaat, kan op de heen weg of de terugweg. Op Bali kies je een leuk Hotel (via je reisbureau hier in Holland, want ze krijgen korting, waar je 50 tot 100 dollar per nacht betaald ter plekke is de helft goedkoper bij je reisbureau), 1ste plek kan je een kust hotel uitzoeken, 2de kies je voor Ubud, 3de kies je voor 1 van de 3 eilanden van Gili eilanden, dat is pas te gek(onthaasten), jammer dat je a.s niet tegen een boot kan(in dit geval zijn het snelle boten).Ik ga zelf in Febr. 2008 voor een second honeymoon. probeer www.selamatjalan.nl (en vraag naar Chiel). Sukses en veel geluk

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 30-12-2007 18:11 Robert wrote:
Hey Brendababe kan jij ook nog iets anders dan zeiken op Bali?
Je bent er een keertje geweest en hebt je totaal niet voorbereid en een negatieve ervaring gehad.
Als het zo vervelend was waarom blijf je dan terugkomen op dit forum? Om mensen af te raden er naar toe te gaan? Zoek maar eens op je eigen gebruikersnaam en naar je berichten, alleen maar zeuren en zeiken.
Beetje triest. Emoticon: Stupid

Nou nou Robert, mogen mensen ook kritiek hebben? Moet alles maar mooi, beautiful en indah zijn? Gelukkig dat er af en toe andere geluiden zijn te horen dan alleen dat gedweep met Indonesia/Bali.
Er zijn legio mensen teleurgesteld na een bezoek aan dit land (en zeker het eiland Bali); alleen men hoort hen nooit omdat ze niet op dit forum komen (ze hebben hun buik al vol hiervan dus gaan ook niet nog eens discussieren over iets dat hen is tegengevallen).
Al eerder heb ik op dit forum geuit dat ik meer mensen ken die zijn mislukt in Indonesia/Bali en met de staart tussen de poten zijn vertrokken, dan dat er nog blijvers zijn. Als ik op vakantie in Nederland ben en deze oude vrienden ontmoet, dan krijg ik hen niet zover om op dit forum te gaan rondneuzen. Ze hebben hun buik vol van frustraties m.b.t. dit land en totaal geen behoefte nog iets erover te willen lezen, horen en zien. Zo iemand als Brendababe is een verlichting: heeft gelukkig nog enige kritiek.
Ook ik heb behoorlijke kritiek op Bali (tijd lang gewoond en kom er nog regelmatig) maar ik laat het de laatste tijd maar achterwege want dat mag niet op dit forum; krijg je gelijk iedereen over je heen (met net zulke grove taal als jij nu hanteert). Lijken wel conservatieve moslims hier op indahnesia.com....ook zo snel op hun lange tenen getrapt en je mag geen kritiek op hun denkwijze hebben. Indonesia / Bali is in vele ogen echt "indah". Silakan, maar gun anderen ook hun denkwijze en mening. Indonesia + Bali zijn nog niet gelijk aan de profeet Mohammed waarop je ook geen kritiek mag hebben met een dreigende "fatwa" in het vooruitzicht.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 30-12-2007 18:53 renate wrote:
en bali lijkt ons gelukkig wel heel mooi en ik heb gelukkig heel veel positieve verhalen gehoort en alleen van jou een negatieve en ja die neem ik dan maar niet zo serieus
en ja als je het toch niets vond wat doen je dan nog hier

Nou ja, wat is dit nou? Waarom vraag je info aan mensen als je alleen je eigen oordeel bevestigd wil hebben. Wat een arrogantie om te uiten dat je Brendababe's kritiek niet serieus neemt en bekritiseert dat ze nog hier op het forum is? Ben je ook al op de stoel van de een of andere Mullah of Allah gaan zitten dat je bepaalt. dat critici maar beter op het forum weg kunnen blijven? Die tendens van critici de mond snoeren neemt men in NL zeker over van hun islamitische medeburgers?? (en dan klagen door de PVV dat er geen integratie plaatsvindt in NL; de houding van critici de mond snoeren is het levende bewijs van "wederzijdse" beinvloeding van jullie nieuwe medeburgers)

By the way: met zo'n houding moet je zeker naar Bali gaan. Lekker positief; veel geluk.

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

On 31-12-2007 03:47 Yogya-Bali wrote:

...

Nou nou Robert, mogen mensen ook kritiek hebben? Moet alles maar mooi, beautiful en indah zijn? Gelukkig dat er af en toe andere geluiden zijn te horen dan alleen dat gedweep met Indonesia/Bali.

Nee hoor, over kritiek zal je mij nooit horen als het terecht/opbouwend is. Sommige dingen die zij vertelde gebeuren ook echt maar op een gegeven moment kan je ook overdrijven. Wat zij allemaal roept slaat nergens op en is geen kritiek meer maar regelrecht iets van zich af schrijven zonder enige besef dat je mensen kan beledigen ermee.

Heb jij zelf ooit zo geschreven op die manier? Dacht het niet en dat is het verschil tussen kritiek en b/s

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

Hoera voor Yogja Bali!!!!!
Robert ook jij snapt ons niet!!!!!!! Mijn kritiek is terecht onderbouwd!!!!!!!! Jij spoort niet : door te zeggen boontje komt om zijn loontje en je eerdere kreten over mij en mijn creditkaart Ik overdrijf zeker niet !!!!!!! Zoals Yogja Bali al eerder schreef over mensen (en geloof me di zijn r genoeg komen hier alleen niet) die er niks meer van willen lezen of horen nou ik deel toevallig mijn negatieve ervaring ipv positieve!!! Nee jullie willen alleen maar de goede dingen horen van Indonesie en Bali????

Proost en een goed 2008!!!

adu zeg!!! ben kapok!!

Geschiere
Gebruiker
spacer line

Nu maar weer even terug naar de vraag van Renate. Wat zeker erg leuk is om te doen is vanuit Ubud te gaan raften. Enorm genoten. Ook hebben wij vanuit Ubud een fietstocht (nou was meer een remtocht want je gaat alleen downhill) gemaakt van een dag en dat was ook errrug leuk.

gr. Elma

shuider
Gebruiker
spacer line

Ik heb nog wel een goede tip voor een romantisch hotel in de binnenlanden van Bali, kijk maar een keer op: www.villatamandiblayu.com. Werkelijk een superromantische plek, 6 prachtige villa's die heel mooi in een tuin met waterpartijen liggen en allen uitzicht hebben op de groener dan groene rijstvelden. Echt een idyllisch plekje! Wil je wat van het 'echte' Bali zien? Een stap buiten het hotelterrein en je zit midden in het Balinese leven. Het kleine centrum van het dorpje Blayu ligt op loopafstand. Het is echt de moeite waard een keer om 6 uur 's ochtends (beetje vroeg, ik weet het...) op te staan en naar de plaatselijke pasar (markt in desa Blayu) te gaan.

Wij kennen de hotelmanager (Gusman) zeer goed. Wij zijn nl. zelf in 1995 op Bali getrouwd en hij was destijds onze ceremoniemeester en getuige. Mocht je serieuze plannen hebben voor Villa Taman di Blayu, vraag dan naar hem en vermeldt er even bij dat je via Marko & Susan van het hotel gehoord hebt, misschien krijg je dan nog een leuke korting op de kamerprijs.

Wat betreft de kamerprijs: niet goedkoop (zeker niet voor Balinese maatstaven), maar echt wel de moeite waard!!! Je krijgt hier het gevoel dat je bijzonder bent, het personeel is zo ontzettend vriendelijk, het eten in het restaurant is heerlijk (Indonesisch, maar ook westers eten) en vooral de 'jus nanas' (ananassap) is zalig!!!

Kortom: een fantastische plek om een paar dagen van jullie honeymoon op Bali door te brengen!

Groetjes,
SUSAN

renate
Gebruiker
spacer line

alle mensen met echte tips bedankt

yogja ik bekritiseer helemaal niemand
maar je moet het toch zelf maken op vakantie in ieder land dus ook in bali
en ik heb hier gevraagt om tips en dat brenda en niets aan vind had ik al op vele pagina's gelezen

en dat ben ik gewoon een beetje zat
laat mensen zelf beoordelen of bali wel leuk is ik wordt gewoon heel erg moe van al dat gemauw

en als je zo je buik vol van bali heb waarom kom je er dan nig inhemels naam
en ik wil helemaal niemand de mond snoeren en ik heb al helemaal niet met iets van islamitisch te maken
ik wil gewoon tips horen want wij gaan toch naar bali
ik ga zelf wel bepalen wat ik van het land vind

en oja yogja je kan echt niet over mijn instelling oordelen ik ben een heel positief persoon en geniet echt van de kleine dingen en ik kan overal wel het leuke van inzien
dus hou dat soort dingen voorts voor je of gebruik je hersens
prima dat mensen een mindere ervaring op dit forum zetten
maar ze hoeven er niet over door te blijven zeuren
en nu wil ik het hier voor eens en vooral tijd bij laten

ik ben dus nog steeds altijd heel bij met alle tips die ik hier krijg
en zeker dingen die we moeten gaan zien of doen want dat willen we daar zelf gaan regelen en doen

renate
Gebruiker
spacer line

is dat raften zelf ook goed te regelen of moet dat echt via de reisorganisatie
want dat raften lijkt ons echt super
en met die ananas sap zal mijn a.s. heel blijk zijn want die vind dat heerlijk

is er in bali ook een plek waar je een beetje redelijk kan snorkelen of duiken

chirpy
Gebruiker
spacer line

in de omgeving van Amed kun je fatsoenlijk snorkelen en duiken. Wat verwacht je eigenlijk van een huwelijksreis? Is dat zoveel mogelijk activiteiten ondernemen die je anders nooit doet, of wil je van elkaar, de natuur en de rust genieten?
Raften op dat pielige stroompe bij Ubud is een afknapper.
Bali is echt het eiland van kunst en cultuur en in de kleine dorpjes, dus weg van de toeristische attracties, een oase van rust en vriendelijkheid. Ik kom er nog steeds graag.
Wil je naast Bali ook iets anders grandioos beleven, neem dan het vliegtuig van Wings naar Yogjakarta en bezoek de Burubudur, de Prambanan, het paleis van de sultan, de schitterende dansavonden enz... De stranden bij Pangandaran zijn rustig, schoon en niet toeristisch.
Raften, bungyjumpen of welke andere noodzakelijke kick kun je ook in Frankrijk meemaken.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,715,555 pageviews Een website van indahnesia.com