Subforum Algemene Indonesiëpraat

forum.indonesiepagina.nl 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
JanWS
Gebruiker
spacer line

Uit een erfenis heb ik verkregen:
Een Verzamelbewijs 5937/6041 aan toonder (enz enz) van de Indonindus Stichting, gevestigd te 's-Gravenhage.
Het betreft te innen schadevergoeding wegens nationalisatie in IndonesiŽ (Indonesische Industrie). Gedateerd januari 1963.
Op het tweede vel (achterzijde) zitten 20 kleine uitdeelbewijzen en bovenaan een langwerpig Talon. Er is dus nooit gebruik van gemaakt (wegens overlijden).
Ik heb geen verstand van aandelen/effecten en ik weet niet of mijn familie hier nog geld mee kan innen.
De genoemde stichting kan ik nergens meer vinden.
Graag zou ik van een kenner er iets meer van willen horen.
Bedankt alvast.
Jan

Jantje
Gebruiker
spacer line

JanWS schreef:
Ik heb geen verstand van aandelen/effecten en ik weet niet of mijn familie hier nog geld mee kan innen.

Informeren bij de instantie die de stukken heeft uitgegeven. Emoticon: Confused

andre
Gebruiker
spacer line

Via de kamer van koophandel (zoek naar vervallen handelsnamen) kan je de functionarissen en evt. personeel van de stichting achterhalen:

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

JanWS
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor de snelle en zeer goede tips! Daar kan ik verder mee. Groetjes, Jan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

102,748,117 pageviews Een website van indahnesia.com