relatie therapeut ??

Subforum Bali, het godeneiland 
63 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
pleun
Gebruiker
spacer line

Ben op zoek naar een in bali wonende relatie therapeut....kan iemand helpen en mij mailen ? reisteunEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Die zullen het wel drukken hebben met al die bule's met problemen met hun bruine schone Emoticon: Wink

Gracias. Sama sama

balibreeze
Gebruiker
User icon of balibreeze
spacer line

Het probleem die bule"s kunnen die jonge meiden niet meer bij houden,jah die gaan dan een tweede er op nahouden,is al eerder op dit forum besproken dacht ik
Brrrrrrrrrrreez

sing ken ken bli....

Dutchess
Gebruiker
User icon of Dutchess
spacer line

Universeel probleem kennelijk.

Jonge mooie vrouwen vallen op spannende figuren met een dikke portemonnee, waar je uiteindelijk niks aan hebt, mannen op mooie jonge vrouwen, waar je uiteindelijk ook niks aan hebt...

Waarom gewoon niet de nerds en de sukkels. Tja, ga je van pure verveling ook dood. Emoticon: Party!

Maar goed, alle gekheid op een stokje

Probeer het eens hier, gratis en voor nopo, nada...

http://www.drphil.com/advice_main/

wablief?

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

"Ben op zoek naar een in bali wonende relatie therapeut....kan iemand helpen en mij mailen ?"

Dit is de vraag, lees nu is even goed......
Kijk dan is naar de antwoorden, wat is dit toch voor een onzin!!... wat is dat toch met nederlanders en hun vooroordelen.....
Je weet helemaal NIETS van de aard van het probleem en dan maar gelijk de vooroordelen eruit smijten......
Sorry, erg zielig hoor.....

De groeten

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Moet je eens kijken wat er allemaal aan hulpverleners hier klaar staan.
Kantoren vol bij riagg Emoticon: Devil Emoticon: Bye bye

Je behoudt & wint elke vent als je
alle regels maar kent

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

On 04-11-2007 00:11 dutchguy1000 wrote:
"Ben op zoek naar een in bali wonende relatie therapeut....kan iemand helpen en mij mailen ?"

Dit is de vraag, lees nu is even goed......
Kijk dan is naar de antwoorden, wat is dit toch voor een onzin!!... wat is dat toch met nederlanders en hun vooroordelen.....
Je weet helemaal NIETS van de aard van het probleem en dan maar gelijk de vooroordelen eruit smijten......
Sorry, erg zielig hoor.....

De groeten

Ik zie een SPIJKER en een KOP.....

Ga staan waar geen plek is om te staan.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 04-11-2007 18:37 pak ronald wrote:

...

Ik zie een SPIJKER en een KOP.....

Dat is dus een kopspijker en wat doe je met een kopspijker?
Die sla je op zijn kop!!!!!!!!!!
klopt Emoticon: Yes!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

102,748,094 pageviews Een website van indahnesia.com