appartement te koop in kuta

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
75 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
LIA FRESE
Gebruiker
spacer line

vanaf 45.000 USD. in het hart van Kuta. voor meer info mail me svp.

TinieVriens
Gebruiker
spacer line

Ik wil graag info over de omgeving van het appartement

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

There we go again. Never ending story of buying property in Indonesia (which also includes Bali).

peewan
Gebruiker
spacer line

Hallo mensen,

heb de info aangevraagd en volgens mij is het niets anders dan een timesharing project.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

bedoel je deze Emoticon: Party! Emoticon: Shiny Emoticon: Bye bye

Ja deze was al een ouwe Yoke Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Om Ziel, die etage zonder lift staat in de ardennen als geldbelegging en is alleen te huur voor vrienden en bekenden.
Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

volgens mij is het niets anders dan een timesharing project
En dan mag je liefst 3 weken per jaar in je eigen appartement verblijven, de rest van de tijd zullen de Russen die Bali hebben ontdekt het appartement wel verzorgen.
Jan

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

En uitwonen.

LIA FRESE
Gebruiker
spacer line

Even voor de goede orde Peewan. Het is geen timesharing project.
Mocht de verkregen info niet helemaal duidelijk zijn ga dan svp niet als een ayam zonder kepala rare teksten posten op dit forum.
OPMERKING BEHEERDER

Kom dan zelf met de informatie voodat mensen gaan raden. Reclame maken is 1, goede reclame maken is weer iets anders natuurlijk. Plus dat je taalgebruik naar anderen in je reclame-topic niet echt beschaafd te noemen is ...

Geplaatst door Jeroen @ 31-10-2007 05:34

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Welkom op het forum Lia en wat leuk dat je je speciaal aanmeldt om iets te verkopen. Emoticon: Stupid
Zou je niet lekker een advertentie in de via via zetten? Heeft misschien meer zin Emoticon: Party!

Sinds wanneer is dit een advertentie forum voor huizen? Emoticon: Nooo

Dutchess
Gebruiker
User icon of Dutchess
spacer line

http://www.balikutaresidence.com/index.html

Ziet er best aardig uit zo van buiten. Moet er nog achter zien te komen hoe het er van binnen uitziet.

In euro circa 31250. Mwah en het zit er dik in dat de US$ verder daalt.

Emoticon: Cooool

wablief?

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

ga dan svp niet als een ayam zonder kepala rare teksten posten op dit forum
Verwacht aub ook niet dat de bezoekers van dit forum als een ayam zonder kepala only US$45.000 ++ neertellen voor een brok onzekerheid.

Persoonlijk vind ik dat dit topic direct verwijderd had moeten worden, dit is een goedkope manier van reclame maken voor een product met heel veel vraagtekens.
Als je de vraagtekens graag weet neem dan de moeite om eens wat topics te lezen waar geschreven wordt over het kopen van een huis als buitenlander.
Jan

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Nou nou dame Lia. Dat gescheld van jou toont aan dat je een slechte verkoopster bent.
Als je met bonafide werk bezig bent, dan hoef je toch niet zo schaamteloos te keer te gaan.

Laten we nou toch eerlijk zijn: die hele huizenbusiness in Bali stinkt aan alle kanten. Als je enige kennis hebt van de Indonesische wet, dan weet je dat (onder wat voor ondoordachte constructies dan ook) geen property kan kopen in Indonesie. Het is zelfs een wet uit de koloniale tijd om de autochtone bewoners te bschermen tegen de uitverkoop van hun grondgebied. Ook niet met die zgn. schuldenclausule (achterhaald begrip). Maar goed, er stinken nog altijd "hongerige" en schrokkerige mensen op in. Ook degenen die hun "paradijsje" willen "kopen".

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Nou nou dame Lia. Dat gescheld van jou toont aan dat je een slechte verkoopster bent. Als je met bonafide werk bezig bent, dan hoef je toch niet zo schaamteloos te keer te gaan.

Wellicht is dat de manier van verkopen; iedereen zijn bek dicht want ik heb gelijk'. En misschien is mevrouw Lia er ooit op deze manier ook eens ingestonken. Wie zal het zeggen?

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Ik heb de informatie per email opgevraagd; ben benieuwd wat ik in mijn mail ga aantreffen binnenkort. Emoticon: Nice

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Op de website staat het logo van BNI, ik denk niet dat ze daar heel blij mee zullen zijn, want ik kan me niet voorstellen dat ze een officiele samenwerking hebben. Emoticon:

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 30-10-2007 14:57 LIA FRESE wrote:
Even voor de goede orde Peewan. Het is geen timesharing project.
Mocht de verkregen info niet helemaal duidelijk zijn ga dan svp niet als een ayam zonder kepala rare teksten posten op dit forum.

Geen timeshare, maar op de website staat dit:

Owner occupancy free for up to four weeks per year - two week in high season and two week in low season,
excluding peak season. If the owner wishes to occupy the apartment longer than the time specified the 30% management fee is payable to the management company, the cleaning cost are covered from this fee

eeh.. dat is timeshare? of misschien heet het op Bali iets van 'bagi rumah' natuurlijk, geen timeshare.

LIA FRESE
Gebruiker
spacer line

Mijn verontschuldigingen voor eerder taalgebruik "ayam zonder kepala"
Verder snap ik al het negatieve commentaar niet echt. Wanneer iemand property aanschaft in dit land lijkt mij dat degene op de hoogte is van de wetgeving betreft deze materie.

LIA FRESE
Gebruiker
spacer line

On 31-10-2007 11:00 Yerun wrote:

...

Wellicht is dat de manier van verkopen; iedereen zijn bek dicht want ik heb gelijk. En misschien is mevrouw Lia er ooit op deze manier ook eens ingestonken. Wie zal het zeggen?

Als je je laat informeren dan stink je niet zo snel ergens in.

LIA FRESE
Gebruiker
spacer line

On 31-10-2007 11:05 Yerun wrote:
Op de website staat het logo van BNI, ik denk niet dat ze daar heel blij mee zullen zijn, want ik kan me niet voorstellen dat ze een officiele samenwerking hebben. Emoticon:

Of je het je kan voorstellen of niet maar samenwerking met de BNI is een feit.

LIA FRESE
Gebruiker
spacer line

On 31-10-2007 11:07 Yerun wrote:

...

Geen timeshare, maar op de website staat dit:

...

eeh.. dat is timeshare? of misschien heet het op Bali iets van bagi rumah natuurlijk, geen timeshare.

Dat is niet de enige optie. Er zijn er 4 waaronder residency.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,728,792 pageviews Een website van indahnesia.com